Hadde problemer med lisensen min her om dagen selv. Sendte en Mail til tacx, via software'n (der du kan be om aktivering via nett osv)
Fikk svar etter 3 dager og problemet var løst
Hadde håpet at det kom noen informative svar her...
Har kjempeproblem med min i-vortex som jeg kjøpte for 14 dager siden, der er ikke kommet i drift enda, 5 mailer til Tacx med svar fra de men så langt har det ikke hjulpet det spøtt, jævlig frustrerende når det ligger snø ute og rullen er ubrukelig...
Kort fortalt så er tydeligvis rullen / serie nummeret (koden?) aktivert før jeg fikk rullen og dermed er hele driten låst og ingenting fungerer...
Ser det er mulig å kjøpe nytt serienummer hos Tacx men frister jo ikke å betale EUR 125,- for det når rullen er splitter ny!
Men Ole, hyggelig å høre at du fikk ordnet opp i ditt problem med din Tacx, MEN: HVA var problemet med din lisens og HVORDAN fikk du ordnet dette etter mail fra Tacx????
Som sagt: har mailet frem og tilbake med TACX annenhver dag i 2 uker uten at vi er i nærheten av å få løst problemet, tror ikke Tacx skjønner hva som er galt og det gjelder vel egentlig meg selv også...
Frustrert hilsen zico