Heisann Hagen!
Vi har vært over alt og jaktet etter en god rulle for sambo og meg. Vi ønsker å trene hver dag og trenger derfor noe som er av grei kvalitet. Av alle leverandørene jeg har surfet, søkt og ringt de siste månedene så fremstår Sportsmaster som en ener.
Jeg har også sjekket med TechnoGym som leverer til SATS og lignende, men det ble bare alt for dyrt. Har også prøvd G-Sport og XXL, men følte at det de hadde tilgjengelig var veldig av svært varierende kvalitet. Jeg var også uheldig og møtte på en ekspeditør som bare var fullstendig bortreist. Han kunne ingenting og jeg følte meg mest til bry i butikken.
Sportsmaster skal få inn en mølle som heter T75i ila november. Dette er en solid og god mølle som virker svært interessant. Denne har også trådløs internett-tilkobling og interaksjon med Ipad/Iphone. Den har også en grei holder for Ipad som følger med om man bruker slikt. Denne skal lande hos dem i midten av november.
Pris 15.450,- Jeg tror denne er perfekt for meg. Jeg er 1.86 høy og trenger litt flate å løpe på. Løpeflaten på 50 x 147cm og den kan slås opp

Vi har reservert en mølle da jeg ikke har funnet noe som treffer mitt behov bedre. Det er viktig for meg at den ikke faller sammen for dette er tunge ting jeg helst bare vil bære inn en gang

Infor fra leverandør:
T75i representerer en ny generasjon tredemøller hvor mulighet for internett-tilgang og interaksjon med I-pad og I-pod tilfører brukeren en ny verden av opplevelser under treningsøkten. Designet er også nytt og unikt mens de grunnleggende trenings-funksjonene er beholdt uendret fra bestselgeren T70.
Her får man variabel demping, 3 mm løpebånd, stor løpeflate, en rekke program-muligheter, samt oppgradert grafikk og utvidet treningsfeedback. Vekselstrøms motoren (AC) er vedlikeholdsfri og gjør at T75i tåler kontinuerlig bruk. Dette er en topp-modell for hjemmebruk som like gjerne kan plasseres i stuen som i trimrommet
Tekniske data T75i:
• Hastighet: 1 – 20 km/t (3 min/km)
• Motordrevet stigning 0-12 % (15 nivåer)
• Motor: AC 1,5 HK/max 3 HK (tilsvarer 2,4 HK DC motor), med auto-kontroll mot irregulær spenning.
• 19 millimeter fiberplate
• Løpeflate: 50cm x 147 cm
• 3 millimeter ortopedisk løpebånd
• Vekt tredemølle: 117 kg (127 kg brutto)
• Maks brukervekt 130 kg
• Størrelse utslått: 197 cm x 92 cm x 140 cm
• Bruttomål i emballasje: H:34 x B:97 x L:206 cm
Håper dette var til hjelp!
Mvh
Bjørn Inge