Seksuell helse og god sosialdemokratisk politikk..
|
Seksuell helse og god sosialdemokratisk politikk..
04/11/2012 16:43
|
Hvilepuls
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Nå sitter jeg aleine på en søndagskveld, og har vært to ganger allerede og tømt potensielle mini-hvilepulser i dass, mens jeg pendler fra lesebrett til nettsider for å døyve kjedomshet. Det er kanskje usympatisk å klage over sånt, for totalt sett, så har jeg et bra liv. Det er mange som har mer usikkerhet knyttet til det å få mat på bordet, bare her i Norge. Det er mange som har dårlig form, og dårlig helse, og plages med det. Det er mange som har kjedelige jobber, og kjedelige jobber er sikkert verre enn å måtte bruke av fritida si på å skulle mestre jobben i frykt for å tape den.
Men uansett om det er sympatisk eller ei, så fortsetter jeg å være negativ + å klage. Og nå har jeg lyst til å klage over samfunnet, fordi jeg mener det er samfunnet og feministene blant dere sin skyld (delvis) at jeg nå ikke kan sette meg foran tastaturet nypult med stort smil og synge lonely island sanger.
Hadde Norge vært et tolerant, omsorgsfullt og liberalt land, hadde jeg nå for en time siden klikket meg inn på en horeside hvor jeg var registrert medlem, og delte kontinuerlig kjønnssykdomtester med. Så kunne jeg bare klikke på tilgjengelige damer i en nettkatalog, og sett på timeplanen deres når de hadde ledig. Jeg hadde hatt tilgjengelighet på både runde og tynne, atletiske og pudding-damer. Jeg hadde kunnet velge yngre og eldre, samtidig til og med, dersom timeplanen åpnet for det/de hadde pakketilbud. Jeg kunne betalt påslag, omtrent som pizzasaus, dersom jeg ville ha noe spesielt, f.eks en type kostyme, frekt undertøy, cuckolding, gresk, osv.
Det hadde vært trygt for både damene og for meg, som fast kunde. Jeg hadde blitt kreditt og politisjekka ved innmelding, og innmeldingsavgiften ville vært passelig.
I Norge tvinges jeg til å betale dyre dommer for andres helse. Det har sine fordeler. Dersom jeg sliter nok med humøret, så sponser dere lykkepiller og mood stabilizers, evt antipsykotika også, dersom det er gått ganske langt. Dere sponser også opphold på psykiatrisk avdeling, faktisk også i lang tid. Kommuner har forskjellige tilbud, støttekontakter osv. Det fins folk som får tilbud om fysioterapi etter at de har skadet seg.
Alt dette er vel og bra. Men hvor er tilbudet til de som ikke får sex?? Er ikke sex viktig for psykisk helse, kanskje?? Hva med de som er sykelig sky og introverterte, og ikke får seg noe? Hva med de som ikke er alfahann-emner, som er pinglete, feite, stygge, dumme, mindreverdige og ikke får seg noe? Hva med alle de som ikke har tenkt å spille snill, omtenksom og god, eller biker-badass og psykopat for å få pule? Hva med alle de som lider av forpliktelsesangst, og ikke syns det er noe ålreit å dumpe damer?
Sex er også status. For menn er det veldig status å ha mange kvinner. Det er veldig, veldig stigmatiserende og ikke ha mange damer. Mer stigmatiserende enn å ikke kjøre rundt i stor og fin Audi, eller å ikke ha svær kåk på riktig side av byen. Faktisk så stigmatiserende at folk unngår de som ikke puler regelmessig.
Det er et tankekors at staten fint kan ta penga dine, ta så mye av arven din at du må selge huset, ta inn dokumentavgifter og annet piss for omfordeling og skatting; jeg betaler enorme summer i skatt for utjamning, og blir behandlet verre enn en voldtektsmann om jeg skulle ta feil av noen regler av en byråkrat som triumferende slår klubba i skallen på meg. Men hvor faen er denne utjamningen når det gjelder sex? Selv feministiske kjønnsforskere som Kari Skrede forteller jo åpent til morgenbladet at få menn får mange damer, mange menn får ingen damer.
Og denne hyggelige gjengen av ex blindern-nisser, venstremafia og feminister, det er lissom "de gode," de etisk høyverdige i samfunnet vårt. De som står for valgfrihet (for damer og vakre, høye, rike og aggressive menn) og likhet (my ass). Hvorfor sørger ikke staten for horer til tapere. Hvorfor kan Benny borti gata få støttekontakt, og Abdul få pleiepenger en hel uke fordi barnehageungen har en blå finger, og jeg ikke få statshore? Scratch dat, jeg får ikke privathore en gang. Uten at et SWAT-team slenger meg i bakken og rævpuler meg med en Valerie Solanas-bok.
|
|
|
Re: Seksuell helse og god sosialdemokratisk politikk..
[Re: Hvilepuls]
04/11/2012 17:40
|
peprepupp
Entusiast
|
Entusiast
Joda, greie nok argument.
Men hvordan har du tenkt deg at det skal gå når horer er det eneste du får i fremtiden også?
Altså, vil horesex gi deg, i et tidsperspektiv, tilgang på vanlig sex-fordi-man-vil-ha-sex-sex?
Dessuten sier du at du ikke vil spille et spill for å få deg et ligg. Hva med å bare spørre folk? Nå sier jeg ikke at du skal spørre alle og enhver om de vil ha sex med deg, da vil du bare få SWAT-teamet i hælene igjen. Men det går ofte an å få sneket inn hint om at du vil ha sex (gjerne kun for sexens skyld) uten at du trenger å sjekkee opp noen av den grunn.
|
|
|
04/11/2012 17:46
|
Ole Brumm
Fersking
|
Fersking
Sex er også status. For menn er det veldig status å ha mange kvinner. Det er veldig, veldig stigmatiserende og ikke ha mange damer. Mer stigmatiserende enn å ikke kjøre rundt i stor og fin Audi, eller å ikke ha svær kåk på riktig side av byen. Faktisk så stigmatiserende at folk unngår de som ikke puler regelmessig.
Det er også stigmatiserende å ha seg med prostituerte. Dessverre for deg.
|
|
|
[Re: Ole Brumm]
04/11/2012 17:54
|
peprepupp
Entusiast
|
Entusiast
Men om "statshorende" fantes, ville det vært mye mindre stigmatiserende.
Horer på blå resept. Er det ikke et sted man tilbyr salg av horer i fengsel, i stedet for at de innsatte skal voldta hverandre?
|
|
|
04/11/2012 18:02
|
Ole Brumm
Fersking
|
Fersking
Stigmatiserende blir det uansett. Det er helt lov å være ufør og få penger fra NAV. Uføre stigmatiseres likevel. På samme måte vil de som ikke kan få seg et ligg på annet vis enn å kjøpe seg det (lovlig), bli stigmatisert. Garantert.
|
|
|
04/11/2012 18:08
|
peprepupp
Entusiast
|
Entusiast
Men mindre stigmatiserende. Altså, å kjøpe hore kan bli sett likt på som å få dagpenger fra NAV.
Jeg har bekjente som har kjøpt sex. Hyggelige folk. De har til og med jobb.
|
|
|
04/11/2012 18:11
|
Syklist1
Besatt
|
Besatt
Hvis en vil ha kvinnelig selskap er det jo bare å bestille uavhengig av lovligheten, sjansen for å bli tatt er marginal.
Men hvis en vil spare penger og ha større utbytte av sexen så er trikset som ungkar å ikke låse seg til en god venninne men heller satse på to gode venninner som holdes adskilt + ta alt som kommer utenom.
|
|
|
[Re: peprepupp]
04/11/2012 18:26
|
Hvilepuls
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Altså, vil horesex gi deg, i et tidsperspektiv, tilgang på vanlig sex-fordi-man-vil-ha-sex-sex?
Ja, jeg tipper det er slik for mange. Selv om første sexen min ikke var god sex, og kombinert med en solid dose fylleangst, så var det allikevel en nyttig følelse å ha hatt sex, vs det å være jomfru, også mtp å føle seg mindre dum neste gang man prøver å sjekke opp noen. Mer know-how gjør deg mer komfortabel. Dessuten sier du at du ikke vil spille et spill for å få deg et ligg. Hva med å bare spørre folk? Ja, det er sikkert noen som syns det er enkelt og greit. Andre vegrer seg. Hvorfor skal vi gi faen i de taperene som har for høye terskler, når vi hjelper folk på alle mulig andre måter? Det å betale for en tjeneste er streit, og kan løse et problem. Og i Norge er det t.o.m streit å la staten betale for seg. Tenk på alle kreftfolka som er lenket til senga i 6mnd før de dauer, kunne ikke de fått en sugejobb i uka?
|
|
|
[Re: Syklist1]
04/11/2012 18:27
|
Hvilepuls
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Hvis en vil ha kvinnelig selskap er det jo bare å bestille uavhengig av lovligheten, sjansen for å bli tatt er marginal. Sender jeg HORE til 1881? Eller hvordan skal jeg få gjort dette med minimalt ubehag?
|
|
|
04/11/2012 18:34
|
Syklist1
Besatt
|
Besatt
Hvis en vil ha kvinnelig selskap er det jo bare å bestille uavhengig av lovligheten, sjansen for å bli tatt er marginal. Sender jeg HORE til 1881? Eller hvordan skal jeg få gjort dette med minimalt ubehag? Søker du med google på eskorte får du nok et bra utvalg. Om du får det noe bedre med deg selv etterpå er en annen sak. Hva med sukker.no? Hvis jeg hadde vært singel i dag hadde jeg satset hardt der.
|
|
|
04/11/2012 18:43
|
vortex surfer
Ivrig
|
Ivrig
Tror en god start er å få orden på mental helse...
|
|
|
[Re: vortex surfer]
04/11/2012 19:03
|
Hvilepuls
OP
Besatt
|
OP
Besatt
|
|
|
04/11/2012 19:05
|
Espen E
Ivrig
|
Ivrig
[/quote] Hva med sukker.no? Hvis jeg hadde vært singel i dag hadde jeg satset hardt der. [/quote]
Slett ikke noe dårlig råd det, slett ikke noe dårlig råd... ;-)
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
|
|
|
04/11/2012 19:13
|
sigmund1
Ivrig
|
Ivrig
Det jeg ikke skjønner er hvorfor dette er soialdemokratiets feil. Sist gang jeg sjekket var det forbudt også i en del land som ikke er spesielt sosialdemokratiske.
Men bevares, alt mann er misfornøyd med skyldes selvfølgelig sosialdemokratene. De ødelegger jo alt for alle, alltid i sitt overformynderi.
|
|
|
04/11/2012 19:53
|
Tex
Besatt
|
Besatt
Nå sitter jeg aleine på en søndagskveld, og har vært to ganger allerede og tømt potensielle mini-hvilepulser i dass Kan dette være noe Darwin har bestemt?
|
|
|
[Re: sigmund1]
04/11/2012 20:09
|
Hvilepuls
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Det jeg ikke skjønner er hvorfor dette er soialdemokratiets feil. Sist gang jeg sjekket var det forbudt også i en del land som ikke er spesielt sosialdemokratiske. Ja, det fins andre systemer som også resulterer i lav frihet/høyt antall restriksjoner. Tyrrani og diktatur, f.eks. Avhengig av hvem som er tyrann, da. Men bevares, alt mann er misfornøyd med skyldes selvfølgelig sosialdemokratene. De ødelegger jo alt for alle, alltid i sitt overformynderi. Stemmer nok ofte det.
|
|
|
[Re: Tex]
04/11/2012 20:10
|
Hvilepuls
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Kan dette være noe Darwin har bestemt? Shit, hva skal til for at han ombestemmer seg?
|
|
|
04/11/2012 20:12
|
sigmund1
Ivrig
|
Ivrig
USA og England som diktatur og tyranni?
|
|
|
04/11/2012 20:32
|
Garpen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Du er ikke alene.
Redigert av Garpen; 04/11/2012 20:33.
NOTS Vern om terrengsykling og meld deg inn du også! Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
|
|
|
04/11/2012 22:08
|
peprepupp
Entusiast
|
Entusiast
Hvorfor skal vi gi faen i de taperene som har for høye terskler, når vi hjelper folk på alle mulig andre måter?
Jeg sliter med å se at horer kan løse problemene på lang sikt. Annet enn at man bare får tømt seg. Det er jo bare å juge til seg en dame ved si at du er en sengemester, så levere en dårlig jobb. Og vips, du har mer erfaring, og dama ser du aldri igjen. Seier!
|
|
|
[Re: peprepupp]
04/11/2012 23:23
|
Dexter
Ivrig
|
Ivrig
Jeg sliter med å se at horer kan løse problemene på lang sikt. Annet enn at man bare får tømt seg.
Var det ikke tømmingen som var hele problemet, så da var dette løsningen. Ellers så er jeg enig i at det burde legaliseres, men ikke subsidieres. Sexhandel vil det alltid være så hvorfor ikke få det inn i organiserte former.
|
|
|
04/11/2012 23:26
|
zero
Ringrev
|
Ringrev
Skjønner ikke hva "seksuell helse" er i denne sammenhengen. Med mindre det er snakk om seksuelt overførbare sykdommer.
Hvis du faktisk mener "mental og følelsesmessig velbefinnende" blir det kanskje noe annet.
-joachim Mangler bare to ting for å bli stisyklist: God fysisk form og god sykkelteknikk
|
|
|
[Re: Espen E]
04/11/2012 23:38
|
MuddyBear
Måsabjønn
|
Måsabjønn
Hva med sukker.no? Hvis jeg hadde vært singel i dag hadde jeg satset hardt der.
Slett ikke noe dårlig råd det, slett ikke noe dårlig råd... ;-) DER er det nok et flertall av de som vil ha noe mer varig... Cdate tror jeg er noe for Hvilepuls, der kan man spesifisere hva man er ute etter og er er forventningene at det ikke skal være noe attåt så vidt jeg kan forstå fra reklamen Alt for å si, dette problemet er nok mer mangel på kunnskap om muligheter fra hr. Hvilepuls, enn et samfunnsproblem.
|
|
|
[Re: MuddyBear]
05/11/2012 06:49
|
Syklist1
Besatt
|
Besatt
Hva med sukker.no? Hvis jeg hadde vært singel i dag hadde jeg satset hardt der.
Slett ikke noe dårlig råd det, slett ikke noe dårlig råd... ;-) DER er det nok et flertall av de som vil ha noe mer varig... Cdate tror jeg er noe for Hvilepuls, der kan man spesifisere hva man er ute etter og er er forventningene at det ikke skal være noe attåt så vidt jeg kan forstå fra reklamen Alt for å si, dette problemet er nok mer mangel på kunnskap om muligheter fra hr. Hvilepuls, enn et samfunnsproblem. Hva de vil ha er en ting men det er litt som et bruktbilkjøp, det er ingen grunn til å ikke prøve bilen før kjøp.
Redigert av Syklist1; 05/11/2012 06:49.
|
|
|
05/11/2012 09:25
|
Hæ?
Navnet skjemmer ingen.
|
Navnet skjemmer ingen.
Hvilepuls - hvorfor bruke ei hore i stedet for dass å tømme seg i? Begge deler fører uansett ikke til noe avkom - den egentlige biologiske grunnen til å ha sex (også kjent som meningen med livet) - og derfor bør det ikke være andre forskjeller enn de rent emosjonelle. Emosjoner er ikke seksuelle, de er psykologiske.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
|
|
|
|
|