2013 Cube Stereo 29 Super HPC 140 Race 29" 140/140mm
Blir spennende. (Beholder en 26" stisykkel inntil videre, en hvit Santa Cruz Nomad i alu, som reserve)
Hvor i fredrikstad er det mulig å få bruk for en sånn sykkel? Trodde ikke det var noe teknisk å snakke om der nede. Jeje. Hadde ikke fått jobb der allikevel...
2013 Cube Stereo 29 Super HPC 140 Race 29" 140/140mm
Blir spennende. (Beholder en 26" stisykkel inntil videre, en hvit Santa Cruz Nomad i alu, som reserve)
Hvor i fredrikstad er det mulig å få bruk for en sånn sykkel? Trodde ikke det var noe teknisk å snakke om der nede. Jeje. Hadde ikke fått jobb der allikevel...
Masse fine stier i Fredrikstad og omegn!
Skal i tillegg til Østfold brukes på Sunnmøre, Rondane og på så mange Enduroritt som mulig neste sesong ;-)
Blir en sånn som utgangspunkt...nå er det bare å lete etter passende deler !
Pent utgangspunkt det der...
Trenger vel ikke å lete mye lenger enn spec lista til den komplette sykkelen, er vel ikke mye annet som er "passende" på ei slik ramme... hehe
Hehe..nei det kan du si, men er ikke akkurat en billig spec liste det der:s har litt lyst å prøve hammerschmidt og kompensere vekta med felger fra lightbikes med dt240 nav..tror også en bos gaffel hadde funnet seg til rette på den ramma.. Ellers blir det nok å stjele litt deler fra gamle sykkelen! Gleder meg til våren!
Den er fin, men til hvilken pris?!!?!
Takk takk:) Ingen hobby er gratis, men det er fryktelig morro! Har bestilt fra bab'en..knallbra service! Ring dem og få en fin innbytte pris på yetien; )
Pent utgangspunkt det der...
Trenger vel ikke å lete mye lenger enn spec lista til den komplette sykkelen, er vel ikke mye annet som er "passende" på ei slik ramme... hehe
Hehe..nei det kan du si, men er ikke akkurat en billig spec liste det der:s har litt lyst å prøve hammerschmidt og kompensere vekta med felger fra lightbikes med dt240 nav..tror også en bos gaffel hadde funnet seg til rette på den ramma.. Ellers blir det nok å stjele litt deler fra gamle sykkelen! Gleder meg til våren!
Høres ikke helt feil ut det heller! Regner med bilder kommer når den er i hus, kanskje en liten byggetråd og?
Denne ramma er ferdig produsert og venter på transport fra "over there". Skal bygges opp med noen komponenter fra eksisterende 26" som dessverre brakk tidligere i år samt nytt baknav (thru axle) og konvertering til 2x10-speed.
I tillegg sykler jeg videre på min 130/130 mm 2012 Spesh Stumpy Expert Carbon 29"er.
Takk takk:) Ingen hobby er gratis, men det er fryktelig morro! Har bestilt fra bab'en..knallbra service! Ring dem og få en fin innbytte pris på yetien; )
Har allerede stående tilbud om å kjøpe fra dem. Har dog blitt så glad i Yetien, at en Spesh vil bli feil. Selv om den Enduroen er helt bananas rå. Jeg digger den. Jeg ville kjøpt den nå hvis jeg ikke hadde vært så jævlig Yeti-fanboy. Dessuten er nok Yetien best.