Jeg har nå vurdert en Canyon sykkel, men fant ut av at jeg heller kjører en sykkel som jeg fikk prøve (var usikker på størrelsen jeg trengte i Canyon) Det ble en Fuji SST 2.0 i stede for! Jeg skal sette på original stem til våren, da kapper jeg også styrerøret. Synes dere jeg burde kjøre hvit/hvit eller sort/sort?
Fikk sykkelen til en konge pris på 16.185,- med på kjøpet fikk jeg en kortere stem, riktig kassett til 15-16 klassen (og fikk beholde 11-28 kassetten) og montert ny Rotor kompakt krank gratis!
Hmmm Flere som sykler i 15-16 klassen Deg må jeg finne ut mer om
Nyheter for sesongen, som da teller som oppsett for 2013, er helsvarte dekk (fordi jeg ikke fant nye med naturfarget side), fersk og fin styretape og Garmin Edge 800. Ellers alt likt.
Bildet er tatt i dag, med sykkelboden rett bak klokketårnet som stikker opp over overrøret. Litt over 17 grader i skyggen er ikke så ille.
Re: Vis oss din 2013 Racer!
[Re: Dan]
#151351831/10/201209:53
De fleste turer i 2013 vil nok foregå med denne mellom bena, i og med at den er helt nybygget. Eneste forandringer siden bildet ble tatt er ytterlige kapping av styrerør og fjerning av alle spacere, pluss at Deda-styret blir byttet ut med det samme med mer drop. Trist at sesongen nærmer seg slutten, i dag var det veldig kaldt på tur.
Ah! Var det deg jeg sykla såvidt med over grensen?
De fleste turer i 2013 vil nok foregå med denne mellom bena, i og med at den er helt nybygget. Eneste forandringer siden bildet ble tatt er ytterlige kapping av styrerør og fjerning av alle spacere, pluss at Deda-styret blir byttet ut med det samme med mer drop. Trist at sesongen nærmer seg slutten, i dag var det veldig kaldt på tur.
Hehe, ja det var det nok. Morsomt :)Sykkelen skulle ned på vinterlagring på jobben. Fin sykkel du hadde forresten, hva var det?
Hehe, ja det var det nok. Morsomt :)Sykkelen skulle ned på vinterlagring på jobben. Fin sykkel du hadde forresten, hva var det?
Oslo er ett lite sted, påpeke igjen at den var fin. Kunne egentlig ikke tro mine egne øyne når jeg så den fare forbi med deg på. Har jeg råd en dag skal jeg adoptere en retro De Rosa fra sydligere strøk.
Den sykkelen jeg satt på den dagen var en Nishiki Trim Master, ble nok årets siste sykkeltur. Hadde nettopp fått nytt sete fra Selle som jeg måtte teste:)
Blir nok den samme som i 2008, 2009, 2010, 2011 og 2012. Men det går helt fint. Sykkelen er er gullegod. Men Edge hjula er dessverre start. Vi får se hva det blir for noe fint.
Næsj, men jeg synes Campa og Bora-dekalene gjør det litt rotete rent visuelt. Utover det er jo dette en fin-fin sykkel(joda, jeg har en liten sweet-spot for Bianchi)