Kjøpte en Pro-Lite Cuneo ramme (str. 56,5) fordi den var for billig til å la fly forbi, og så hadde jeg sett den nevnt et par ganger på weightweenies. Dessuten har jeg et pro-lite hjulsett jeg har vært veldig fornøyd med, så jeg har troen på rammen også.
Denne tråden hjalp også kløen i kjøpefingeren. Mine komponenter blir nok en del tyngre, men skal nok bli lett nok tror jeg.
Begynner å få en ide om hva jeg skal gjøre med den. Den siste måneden har ramme, gaffel & setepinne (begge chinacarbon), krank osv begynt å tikke inn.
Her er noen teaser bilder fra litt tidligere.
Budsjettet er lavt. Så mesteparten av delene vil komme fra en donor i stål (som vil få litt annet rusk jeg har liggende). Mesteparten av det jeg har kjøpt er dekket inn med salg fra deleesken(e) på bruktmarkedet her og på finn. Det er iallefall det jeg forteller meg selv.
Foreløpig komponentliste inneholder:
Pro-Lite Cuneo ramme str 56,5
Pro-Lite Bracciano hjulsett, sølv
Campagnolo Athena 11sp krank, sølv
Campagnolo Athena 11sp krankgir, sølv
Campagnolo Centaur skiftere og bakgir, carbon/sølv
planet x styre og fremspring, sølv
muligens noen eldre chorus bremser
chinacarbon gaffel og setepinne
michelin pro4 25mm dekk
challenge latex slanger
lakken jeg har kjøpt er matt grafittgrå og telemagenta, samt slikematt klarlakk. Har noen andre farger på lur fra før av, men tror det blir disse to. Har en bra grønnfarge også, men får se når jeg begynner på det.