Ser forresten at det er lite 1.ste plasser så da kan kanskje min meget sagnomsuste 1. plass i skolehopprennet i 3 dje klasse komme med som den absolutte spikeren i kista til NIF sitt avslag. Endog vunnet på min tantes ankelhøye lærslamomstøvler, kandaharbindinger og treski fra sigmund ruud.
Hvor skal vi sende oppdateringer til meritt-lista?
Bare skriv det i kommentarfeltet.
Jeg orker ikke føre full statistikk for alle, men hvis de er behov kan jeg jo legge det ut på Google Documents en gang (må i så fall sjekke med folk om det er ok, så det kan ta tid).
Når man en gang er innom temaet hopp. Hva med en klassisk V-genser som klubbtrøye for skiløperene i klubben.Om ikke annet så kunne man jo finne på å ta seg godt ut i det (ofte) prestisjefylte påskehopprennet og for ikke å glemme i den lokale hotellbaren.
Har en rekke gode plasseringer å skryte av i diverse grener:
- 3. plass i klubbmesterskapet i spyd i 1981 Spydeberg il. (3 deltagere) - 13. plass i skolemesterskapet i Infanterløpet på Luftforsvarets befalsskole i Stavern. (Det er faktisk bra altså!) - 1. plass NM havfiske lag 1995 i Brevik. - 3. plass Lyseren TRI 2011. (4 deltagere). - 6. plass Trywasser Upf 2011. Rulleski. (7 deltagere).
Kvalifisert til finalen i Senior-NM, stup, 1999, Stavanger, til tross for at hadde med ett stup jeg aldri hadde prøvd før (enogenhalv baklengs volt) som jeg fikk null poeng for grunnet kun enogenkvart rotasjon før nedslag (eller «nedslag». Fram til da god venn truer stadig med å offentliggjøre et videoopptak av dette stupet som han hevder landet så flatt at jeg ikke ble våt i håret.) Men altså, allikevel kvalifisert til finalen med ett stup mindre tellende enn de andre, og blodsmak!
Nummer 20 av 24 startende med tiden 10:32 på 3000 meteren, med innlagte høydemeter over Mineberget, ved Befalskolen i Fredrikstad i 1984... Blodsmak det også...
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
Verdens første arrangement i regi av Blodsmak Sportsklubb er klart: Blodsmakløping i Østmarka:
-------- Tid: Lørdag 13. oktober kl 13 Oppmøte: Østmarkaparkeringen på Trasop (like etter Esso i Hellerudveien)
Blodsmaktrening for alle som ønsker å være med. Plan: Rolig langtur (+/- 20 km?) sti (litt grus) med opptil flere blodsmakfremkallende motbakker, inkludert skolebolle/vørterøl-pause på Mariholtet. Thomas er arrangør og stifinner. Gi lyd om du blir med!" --------
Huff, gleder meg ihvertfall som en unge på julaften! ( Gleder meg enormt til julaften nå selv om jeg har blitt eldre). Det ordtaket burde egentlig ha blitt skrevet om
Med flaks og medvind kan vi vise tegninger av sykkeltrøyene om et par uker, og da håper jeg vi ikke skuffer noen. Inntil da blir det finjustering, forhandling med sponsorer/samarbeidspartnere, osv.
Også må vi jo finne verdens beste produsent av spesiallagde sykkeltrøyer. Tips?
Jeg har tre DNF og en 9.plass i et heat i NM i brettseiling.
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.