Det har vokst en del grsss på det som en gang var ei fin bred sti opp fra Sørskaget til toppen. Tiltak : Roundup?? Ruinnopp?? Ellers hadde det vært fint med litt varm fønvind noen dager som nevnt før nå , ja!
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Tar en tur i morra etter jeg har fått ungene å skolen. Parkerer ved Europris ca. 09.30, skal fokusere på områdene oppe ved klubbhuset. Det er meldt finvær!
Hadde et ergerlig uhell i dag. Her er stedet dekket revna selvfølgelig. Kom litt for langt til høyre i nedslaget og sneia voldsomt på en den skarpe steinen. Maxxis 2.1 dekka tålte selvfølgelig ikke det. Nå er Kenda Sticky nevergal 2.35 på igjen. Og det føles også tryggere, selv om jeg skal holde meg unna den steinen fremover.
Det var en knalldag, selv om jeg måtte avbryte litt tidligere enn forventa!
[quote=AsmundBjorshol]Hadde et ergerlig uhell i dag. Her er stedet dekket revna selvfølgelig. Kom litt for langt til høyre i nedslaget og sneia voldsomt på en den skarpe steinen.
La merke til akkurat den steinen på ett bilde lenger opp på siden her i går, og tenkte.. den så farlig skarp ut
Begynner å bli tidlig mørkt nå. Vi fikk til en tur i siste liten - kl. 18.30 var det skymt i Parallellen og i skogen etter Kåra. "Artigste sykkelturen i live' mitt" og "På ein skala fra 1 te' 50000 hva det her 50000!!!" var sønnens kommentar i bilen på hjemvei.
Artig å se at du tar med ungene Asmund. Det var sannelig ikke mye om å gjøre for at vi møttes. Jeg sykla ut ca 1830. Sesongens første lyktetur er gjennomført;
Tenker å ta med mine håpefulle jenter på Tronestur i morgen og tirsdag. Er det noen av dere i Verdalsmafian som vet om en bra plass å plassere bobilen?? Helst en plass med strøm.. og flatt...
Tenker å ta med mine håpefulle jenter på Tronestur i morgen og tirsdag. Er det noen av dere i Verdalsmafian som vet om en bra plass å plassere bobilen?? Helst en plass med strøm.. og flatt...
Du bør parkere ved Kausmo. Flatt men uten strøm. Sykler du derfra får du tatt i bruk de mest barnevennlige stiene. De går mellom Kausmo og Fugletårnet.
Du bør parkere ved Kausmo. Flatt men uten strøm. Sykler du derfra får du tatt i bruk de mest barnevennlige stiene. De går mellom Kausmo og Fugletårnet.
Var nettopp på 2og litt- timers lyktetur på Trones i regn og høststemning. Men humøret på topp. Spesielt etter Gikkes hjertekompresjon på gaffelen min. Plutselig virket den:-) Hadde egentlig gitt opp skiten, men nå skal den få sitte på en stund(gjennom vinteren iallefall)