Siden jeg jobber i Terrengsykkel, blir det begrenset med tid til å bruke sine egne sykler. Jeg må derfor selge min kjære Yeti AS-R i størrelse Large. Sykkelen passer for ryttere 178-190 (sånn ca).
Yeti AS-R er en svært leken fulldemper, og jeg har brukt sykkelen til alt fra sti, til rundbaneritt og til Birkebeineren. Den har 100mm vandring foran og bak. Sykkelen kommer med en miks av XTR, XT og SLX. Hendler, krank og frontskifter er av kvaliteten XTR, bremsene er XT, mens bakskifteren er SLX. Hjulsettet er fra DT Swiss, av kvaliteten 340. Det sitter på et sett Maxxis Advantage 2,4, og det følger i tillegg med to ekstra sett med dekk, da et Maxxis Crossmark 2.1, og et sett Maxxis Crossmark 2.25. Drivverket er nytt, og av XT-kvalitet. Bremseklossene foran er også nye. Sykkelen går som en klokke. Det største krankdrevet er litt slitt, og jeg selger den derfor rimelig.
Gaffelen er av velkjent FOX-kvalitet, og bakdemperen er RP23. Det sitter på et pinnestivt CNC-frest alustem fra Anatomy, og styret er Easton XC Monkeylite. Setepinne fra Thomson er også CNC-frest, toppet av et Selle Italia SLR-sete.
Sykkelen selges for 7299. Om du skal prute, bør du ha en sabla god grunn.
Ta kontakt for en hyggelig sykkelprat. Jeg svarer villig på det du måtte ha av alle tenkelige spørsmål, også om ting som ikke angår denne sykkelen!
Henrik Alpers, 92 80 98 34
alpers()friflyt.no