Takk til guidene (eller sti-visere ), som på tross av nakkeoperasjon, lungebetennelse og ymse stilte med meget godt humør og innsats!
Takk til alle dere andre som gjør dette til en spesielt bra helg, utrolig gøy å treffe de samme folka på samme sted hver år Og ikke minst bli kjent med nye entusiaster!
Jeg har en drøss med klipp som må friseres, kommer nok noe om ikke så lenge. Bare å hive seg over det skal det bli noe av!
Da kommer første film fra lørdagen hvor vi startet på Liavarden og avsluttet på Liatoppen. Filmen er først og fremst for deltagere siden den tidvis er av samme crux med forskjellige rås-syklister. I starten droppet jeg musikken for å prøve å vise litt hvordan stemningen var - dette var tidvis skummelt selv for en som liker når det er skikkelig bratt.
Takk for en super helg alle sammen, helt fantastisk! En spesiell takk til Helge, Ole Morten, Caroline, Kjetil, Trond, Max, Bernt og de andre lokale som finner og rydder stier hele året og organiserer dette så vi andre får en langhelg med kremsykling. Dere er fantastiske.
Lykteturåpning av campen torsdagskveld var en herlig og brutal start, og siden ble det bare bedre. Lievarden var helt suveren på tørt føre, teknisk og krevende, som man liker, men også med et vanvittig fartsparti på slutten.
Må vel slenge inn noen bilder også.
Mefjellet på fredag
Trenger ikke fullsus for å sykle bratt og fort - Tony setter standarden på toppen.
Små syklister, store omgivelser.
Alt handler om rett vektfordeling.
Hytte er allerede booka for neste år.
Redigert av btm; 29/08/201209:54. Rediger grunn: Inn med bildene...
Da kommer første film fra lørdagen hvor vi startet på Liavarden og avsluttet på Liatoppen. Filmen er først og fremst for deltagere siden den tidvis er av samme crux med forskjellige rås-syklister. I starten droppet jeg musikken for å prøve å vise litt hvordan stemningen var - dette var tidvis skummelt selv for en som liker når det er skikkelig bratt.
Bra med filming av andre som sykler!! Jeg må komme meg i butikken å kjøpe litt kameramann-talent, uansett bra greier! Driver å spikker på en film som kommer om ikke lenge...
Takker så masse for hyggelig selskap og to flotte turdager! Vi som tok turen til Storseterfossen på søndag fikk oppleve at gjørmestisykling slett ikke var så ille som vi trodde på vei opp. En svipptur under fossen før vi snudde nesen nedover igjen var et morsomt innslag på en fuktig dag. Flott sti/vei helt ned til Union hotell. Gleder meg til å se flere bilder og videoer - det florerte jo av hjelm- og brystmonterte kameraer i år Tror kanskje det er på tide å investere selv...
Hvis det er nogen som vil ha et bilde eller flere i full størrelse så er det bare å spørre så kan jeg sende det eller legge det opp på dropbox eller lignende.
Jeg var med for første gang, og gleder meg allerede til neste år! Da skal helt klart flere crux forseres også!!!
Du trenger sykkel, hjelm, klær...kanskje litt mer beskyttelse...litt penger...godt humør..
Veldig ugreit å sove der, man ligger bare og vrir seg etter å komme opp i fjella igjen og sykle! Hyttene holder helt ok standard, ellers var det flere som teltet i år, det så jo også ut til å funke bra. Vi slapp unna monsunregn o.l..
Kanskje man burde satse på Fjørå neste år, i stedenfor syden?
Fjørå er litt lite for 1 uke, legg inn en runde Formokampen - Romsdalen - Nesset/Nordmøre - Fjørå/Sunnmøre - Indre Sogn - Indre Hardanger og plukk indrefiletene.