Snart dukker det vel opp både Hard Rocx og Nakamura fra skapet også!
Hæhæhæ LOL. Kan vel like godt innrømme her og nå at det finnes Merlin og div GT Zaskars i kåken i tillegg til noen Kleins,men det du sikter til der Stein kan jeg ikke vedkjenne meg. Går fortsatt å drømmer om sykkelen jeg aldri fikk fatt i og det er gode gamle Fisher Cr-7. Den digga jeg skikkelig. En kompis har en NOS som han aldri kvitter seg med *damn*
You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
Re: Hva kan en '92 Klein Adroit være verdt?
[Re: MagneA]
#147198124/08/201213:43
Går fortsatt å drømmer om sykkelen jeg aldri fikk fatt i og det er gode gamle Fisher Cr-7.
Jeg har tre kompiser/kjente som har eid sånne, og en av dem (svart/krom 17") vet jeg hvor befinner seg. Jeg støter på eieren i jobbsammenheng innimellom, og har planlagt at neste gang jeg ser han, skal jeg prøve å få kjøpt den av han.
[Re: Stein]
#147200724/08/201214:29
Lilla/Crom den jeg vet om som er NOS. Dæven jeg digger de. Har en kompis som har en godt brukt,men ikke misbrukt som har stått i garasjen hans siden han flyttet til statene for 17 år siden. Den er nok litt stor for meg,men jeg SKAL ha en Cr-7 en vakker dag. Sort el Lilla no matter what. Du sier kanskje ifra Stein hvis du vet om en? Du virker jo til å ha de strødd rundt hvor enn du går;-)
You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
#147201524/08/201214:44
Ikke større en 19" ihvertfall. Husker ikke str som de kom i,men 19" burde vel passe til en på 1.82? Hadde en super caliber years back og den digga jeg skikkelig. God geometri. Hvis dette blir off-topic i denne tråden,så send meg heller en PM Stein:-)
Redigert av Clint Berg; 24/08/201214:48.
#147201924/08/201214:51
Har desverre ikke noe Strata til denne Stein. Kom kun på Adroit den,men Uniklein som er avbildet,skal på om ikke lenge. Strata var litt tynnere i godset grunnet Carbon/Boron forsterkninger slik at det ble en slags dempende effekt. Strata betyr vel egentlig lagvis hvis jeg ikke husker feil. Attitude Uniklein er litt tyngre,men hønnstiv. Ok jeg flisespikka litt her,men det er nå storyen da. Coda'ne skal av og det skal også Maguraene. Blir en clean M900 eller blå Paul pakke, får se ann litt. Dette er ihvertfall den siste Kleinen på en stund. Yeah right.
#148365610/09/201221:18
Er det bare vi som er født før 1980 som har skjønt greia med Klein? Da jeg studerte tidlig på 90-tallet hadde jeg solgt MCen min, og da var en Klein bortimot det ultimate fremkomstmiddelet som samtidig var innen realistisk økonomisk rekkevidde. Yngre mennesker, som aldri har sittet og siklet over Klein-katalogen som om det skulle vært et porrmagasin den gangen man kunne bestille seg rammer på postordre om man hadde råd; kjenner de det samme ha-begjæret?