Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Melde meg inn i sykkelklubb?

Melde meg inn i sykkelklubb? #1467572 19/08/2012 12:46
F
freerider99 Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
F
Heisann.

Kjøpte meg landeveissykkel for en stund tilbake. Har hatt en del treningsturer her og der, føler formen blir bedre å synes syklingen er kjempegøy. Jeg er langtfra noen god syklist, men har hele tiden et ønske om å bli bedre. Det jeg vurderer er å melde meg inn i en sykkelklubb. Er veldig usikker på hvordan syklingen utfolder seg. Har ikke syklet mye med andre før, mest på egenhånd. Det jeg er litt redd for er at nivået kommer til å være høyt og at jeg kommer til å slite med å holde følge. Noen som kan fortelle meg litt om hvordan det er å sykle i klubb, treningsformer og hvordan det hele foregår generelt. Lurer også litt i forhold til aldersgrupper osv. Personlig er jeg 22år. Bor i Tønsberg så det blir vel TCK som blir det nærmeste. Takker så mye for svar.

Re: Melde meg inn i sykkelklubb? [Re: freerider99] #1467582 19/08/2012 13:20
P
prebeni Offline
Entusiast
Entusiast
P
Ja, meld deg inn. Mye morsommere å trene med andre enn på egenhånd. Mange fine turritt å stille i også. Å sykle ritt er også motiverende for treningen. Syklister på alle nivåer deltar både på trening og ritt, så det er ikke noe å bekymre seg for.

Moderator  support