Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Vågsbygd/Krs og omegn.

Vågsbygd/Krs og omegn. #1461392 10/08/2012 14:25
S
Stian() Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
S
Hallo!

Har søkt litt rundt på forumet, og funnet frem til endel tråder om stisykling i Vågsbygd og Krs, men har ikke funnet noen konkrete ruter.
Jeg flytter nedover til Vågsbygd på mandag, og skulle gjerne hatt noen tips til noen ruter i området.

Er hobbysyklist, så teknikken er alt annet enn slepen, men om noen har noen ruter som ikke krever så alt for mye av rytteren, så kom gjerne med dem!

Stian

Re: Vågsbygd/Krs og omegn. [Re: Stian()] #1461412 10/08/2012 15:16
B
Bearnarh Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
B
Jeg ville tatt turen bort til universitetet, ved studentbarnehagen og syklet inn til Jægers. fantastiske ruter der. I tillegg er det nesten ubegrenset antall stier å prøve seg på i alle vansklighetsgrader.

Re: Vågsbygd/Krs og omegn. [Re: Stian()] #1461716 11/08/2012 08:35
Cervin Offline
Veteran
Veteran
Hei Stian.
Jeg bor i vågsbygd og kan sikkert vise deg litt rundt.
Men det er mye fine stier rett i nærheten her.

Hvor i vågsbygd er det du skal flytte hen?
Hvis du vet hvor flekkerøytunellen er henne skal du nok klare å finne sti. Til høyre rett før tunellen går det en grusvei oppover.

Her kan du sykle til venstre og sykle grusveiene og noen korte stitrekk, eller du kan sykle lengre opp bakken og ta til venstre rett før 2 store murbygg. Sving så til høyre og høyre rett etterpå, ned en bakke og så opp litt igjen, så kan du svinge til venstre når du vil, her kommer du inn i et fint stinett.

Always looking for the next trail.

Kristiansand Sykkelpark
Re: Vågsbygd/Krs og omegn. [Re: Stian()] #1461761 11/08/2012 12:13
S
Stian() Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
S
Jeg flytter til Brøviglia.

Er svært lite kjent i området, men jeg skal ta en titt på kartet, så finner jeg sikkert frem!

Takk for innspill ICON_SMILE

Moderator  support