Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 17 av 20 1 2 15 16 17 18 19 20

Grenserittet 2012

Re: Grenserittet 2012 [Re: WoW] #1457203 06/08/2012 04:31
R
Raskall Offline
More than words
More than words
R
Sitat: WoW
Noen vitner til en regelrett nedkjøring av min klubbvenninne? Hun ble feid ned og sykla over av en mann i 40 års klassen med sort og hvit drakt (og litt mage).

Hmm... hvor skjedde dette? Jeg syklet i 40-årsklassen, har "litt" mage og har sort og hvit drakt. etter ca. 30 km hoppet kjedet mitt av i oppoverbakke og jeg ble påkjørt av ei dame bakfra. Hun veltet og slo seg men sa at det gikk bra. Hun virket dog sint på meg til tross for at jeg da naturlig nok stoppet og spurte om alt gikk bra med både henne og sykkelen. Hun akket og oiet seg men sa at det skulle nok gå bra og syklet videre mens jeg trasket opp bakken.

Jeg håper ikke det er denne episoden som har blitt gjengitt på annet vis.

Re: Grenserittet 2012 [Re: wirre] #1457221 06/08/2012 06:19
TeddyTrB Offline
Veteran
Veteran
Sitat: wirre
Høres ut som det er mange Cowboyer i de senere puljene.. I de første puljene virker det som det er veldig lite texas, og mere fokus på å komme først i mål ICON_SMILE

Jeg føler det heller motsatt. Startet i år i gruppe 21 og det var stille og fredelig. Så aldri en farlig episode, ingen som kjeftet og veldig lite trynings. Tidligere år i raskere grupper har det vært mye kjefting, råkjøring og mange farlige situasjoner synes jeg.

Før har jeg syklet i raskere grupper, var seedet til gruppe 2 i år, men valgte å sykle sammen med datteren min. Det var stor stas! Sykkelglede er ikke alltid å komme først til mål.

/Audun
Re: Grenserittet 2012 [Re: TeddyTrB] #1457285 06/08/2012 07:44
Dagsven Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: TeddyTrB
Høres ut som det er mange Cowboyer i de senere puljene.. I de første puljene virker det som det er veldig lite texas, og mere fokus på å komme først i mål ICON_SMILE

Jeg føler det heller motsatt. Startet i år i gruppe 21 og det var stille og fredelig. Så aldri en farlig episode, ingen som kjeftet og veldig lite trynings. Tidligere år i raskere grupper har det vært mye kjefting, råkjøring og mange farlige situasjoner synes jeg.

Før har jeg syklet i raskere grupper, var seedet til gruppe 2 i år, men valgte å sykle sammen med datteren min. Det var stor stas! Sykkelglede er ikke alltid å komme først til mål.

+1

Tror pulje 10-5 er de værste puljene. Her er det mange som har ambisjoner og skal fort frem, men mangler ofte ritterfaring.

Santa Cruz Highball Carbon 29er
Merida FLX Carbon
Lapierre Sensium 100
Re: Grenserittet 2012 [Re: Horgen] #1457293 06/08/2012 07:51
Snorre 1967 Offline
Entusiast
Entusiast
Ser at det er mange som opplevde at det var negativt med stiv gaffel og det er mulig at dette gjør større utslag for dere i de raskeste puljene. I min pulje (9) opplevde ihvertfall ikke jeg noe spesielt drawback med stiv gaffel ( 29er) da jeg ikke hadde problemer med å å holde følge med de rundt meg, med unntak av et par fulldempere i de groveste utforkjøringene (disse ble tatt igjen når det gikk oppover igjen uansett) !

jeg vet imidlertid ikke om det hadde gått fortere med meg også med dempergaffel ! Kanskje jeg får eksprimentere til neste år ?

Uansett veldig godt fornøyd med rittet og en forbedring på ca. 1 1/2 time fra i fjør (3:19:51).

Re: Grenserittet 2012 [Re: Snorre 1967] #1457303 06/08/2012 08:05
J
Johan Offline
Avhengig
Avhengig
J
Sitat: Snorre 1967
Uansett veldig godt fornøyd med rittet og en forbedring på ca. 1 1/2 time fra i fjør (3:19:51).

Knallbra, Snorre!

-johan
Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457314 06/08/2012 08:15
B
BigHomer Offline
Entusiast
Entusiast
B
Kan også legge til at jeg brukte en Scott Spark RC for første gang under rittet (lånt) og er knallfornøyd med den! Deilig å kunne sette på litt demping inne i blandt ICON_SMILE

Noen som skal selge en Scott Spark RC (frelst) eller hva må jeg forvente å betale for en brukt 2012 mod? Noen tanker?

Re: Grenserittet 2012 [Re: ] #1457328 06/08/2012 08:35
obree Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Sitat: pedaIglipp
Fagerlis rittrapport fra den hasteopprettede pulja EliteTrim er artig lesing :-)

"Selve rittet skjønte jeg tidelig at skulle bli en forferdelig opplevelse da jeg etter ca 1 km sykling hadde syra. Skikkelig syra. Beina var stive som stokker og jeg raste bakover i feltet."

http://www.fagerlimtb.com/2012/08/au-grenserittet-denne-gangen-som-mosjonist/

"EliteTrim" ICON_GRIN Snakket så vidt med Fagerli mot slutten og han så passe resignert ut.

Kjente igjen kommentaren hans ang. stiv gaffel. For min del var det redningen å kunne bruke terrengpartiene for å hente meg inn mellom hardkjøret på gruspartiene. Valgte å bli sittende i køen av stive gafler å istedenfor å prøve å forsere og fikk dermed ned pulsen. Pleier jo å være omvendt; høy puls i terrrenget og roligere på grusen....

JP
Moss CK
Re: Grenserittet 2012 [Re: ] #1457387 06/08/2012 09:32
erling Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Fagerlis rittrapport fra den hasteopprettede pulja EliteTrim er artig lesing :-)

"Selve rittet skjønte jeg tidelig at skulle bli en forferdelig opplevelse da jeg etter ca 1 km sykling hadde syra. Skikkelig syra. Beina var stive som stokker og jeg raste bakover i feltet."

Det var flere som hadde syre opp til øra i de to første gruskneikene like etter start. Det er desidert den tøffeste delen av hele rittet.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457425 06/08/2012 10:16
Rønnern Offline
Skrotnisse
Skrotnisse
Må si at jeg er godt fornøyd med å rulle inn på 2:52:16. Etter Trysilrittet for en måned siden har treninga vært ekstremt dårlig prioritert og har hatt 7 økter i den perioden frem til Grenserittet. Med andre ord har jeg ikke kjørt meg i senk....

Jeg er dog hellig overbevist om at jeg ikke ville hatt en eneste utfordring med å følge toget til Erling, hadde jeg møtt opp litt tidligere og ikke kommet inn nesten helt sist.

Fy flate det gikk sakte i en del partier i begynnelsen, spesielt terrengpartiene. Overbevist om at det er bedre å starte tidlig i pulje 3/4/5 enn bakerst i pulje 2...

Planen ble da å kjøre seg opp i terrengpartiene og spare krefter på grus og asfaltstrekkene. Det funket sånn passe bra lenge, men vel halvveis måtte jeg begynne å kjøre en del i front for å få hentet gruppene foran.

Det svei som faen med de lange føringene og rett etter siste matstasjon så jeg mannen med ljåen og var så komplett på stålet som jeg aldri har vært før. Hadde et sykt magadrag for å hente inn en gruppe som fikk en luke mens jeg kastet i meg en banan. Nesten så jeg begynte å grine, når jeg så at de stakk og jeg trodde jeg aldri skulle ta de igjen, men jeg klarte det. Hang meg på bakerst og henta krefter før jeg posisjonerte meg langt frem før de siste terrengpartiene hvor jeg igjen stakk og henta en ny gruppe.

Kom inn som 81. mann i pulja, så det ble en del passeringer med mitt håpløse utgangspunkt. Neste år møter jeg en time før!

Er fornøyd med topp 100 i klassen, jeg har virkelig fått uttelling for omleggingen av treningen for 2 år siden. Bare jeg nå kan få skaffet meg navn og nummer på legen som wirre bruker, så kan dette bli riktig så gøy fremover ICON_WINK

Ellers som alltid, god stemning og gøy å møte på folk fra forumet som kjenner igjen Rønner'n som nick på startnummeret.

Kommer definitivt tilbake neste år også, da med doble vekkerklokker i arenalet!

Mvh Ronnie "The Runner"
www.lck.no
Re: Grenserittet 2012 [Re: Rønnern] #1457465 06/08/2012 10:59
W
wirre Offline
Avhengig
Avhengig
W
Sitat: Rønnern
Bare jeg nå kan få skaffet meg navn og nummer på legen som wirre bruker, så kan dette bli riktig så gøy fremover ICON_WINK

Hva mener du med dette?
Har da ikke forbedret meg så mye fra i fjor (3:31, mot årets 2:47)

Feit og i dårlig form..
Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457483 06/08/2012 11:17
K
Kriss Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
K
Er neste års dato satt?

Re: Grenserittet 2012 [Re: wirre] #1457515 06/08/2012 11:40
Rønnern Offline
Skrotnisse
Skrotnisse
Hva mener du med dette?
Har da ikke forbedret meg så mye fra i fjor (3:31, mot årets 2:47)

He, he, du er et råskinn!

Mvh Ronnie "The Runner"
www.lck.no
Re: Grenserittet 2012 [Re: Kriss] #1457527 06/08/2012 11:53
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Kriss
Er neste års dato satt?

Er alltid første helgen i August. Så neste år så går det nok med 99,9% sikkerhet Lørdag 3 August.

Forøvrig: 732 stk under 3 timer, en stakkar på 3:00:00
Sier vel litt om "mosjonistene" i Norges land. Det trenes en DEL!

Forbedret meg fra 4:14 til 3:23 selv og syntes DET var bra jeg, så kommer Wirre og forbedrer seg med samme omtrent fra et allerede relativt brukbart resultat. Godt jobba får en si!

Redigert av Lurifax; 06/08/2012 11:57.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457643 06/08/2012 13:45
M
MoHo Offline
Entusiast
Entusiast
M
Jada, da kom den dagen!

Hvor alt jeg ikke tidligere har opplevd i ritt dukker opp: Store tekniske problemer samt skikkelig og unødvendig trynings.

Startet i pulje 1 etter en god oppvarming, og lyktes godt med taktikken om å holde igjen i starten for så å forsere fremover i motbakker og i de mer terrengliknende partiene. Kroppen funka utrolig godt! Imidlertid, idet jeg kommer ut på asfaltflaten et par km før Buer sitter kjedet bom fast, må av og bruker lang til på å finne ut at det hadde hoppet av og kilt seg fast mellom cage´en og ytterste trinsehjul på bakgiret. Tenker ikke for klart, og ser heller ikke godt nok etter så jeg gjør ikke annet enn å bruke rå makt og røsker det løs og fortsetter...og det gjentar seg straks igjen. Røsker det løs på ny, fortsetter men aner nå det verste. Må flere ganger av og hekte kjede på trinsehjulet, ser også nå at cage´en rundt trinsehjulet nå er ødelagt, et stort stykke karbon (XTR) er vekk. Satser likevel på å fortsette og tar frem en gel for å få fyken til å innhente noe av det tapte...og der dukker alt for raskt opp den kjente men ikke noe mere pene og kjære 90 graders svingen opp, der legget etter knekken er betydelig smalere enn veien man kom fra, og dessuten har en dyyyyp grøft på begge sider. På tryne nedi, og blir stygt forslått med blødende knær, bryst, ansikt, hode og forstuet girtommel. Banner og sverter og innhenter etterhvert pusten på tross av store brystsmerter. Nå skal jeg i hvert fall bryte, rittet er likevel "kjørt" for min del. Men hvor og hvordan? Klarer å småsykle sakte mot Prestfoss, får giret til å funke tilstrekkelig også med kjedet på siden av trinshjulet, må bare holde kjedet stramt uten å gå opp på de største hjulene for å unngå kontakt med eikene. Bestemmer meg for ta det som en dårlig tur og sykle til mål, men idet jeg runder ut fra Prestfoss dukker SERVICE opp. Da blir det harryhandel gitt! Jeg får tildelt og påmontert et XT bakgir mot løfte om cash oppgjør i Birk Sport bua på Fredriksten. Mindre en 10 minutter bruker teknikeren der på å skifte gir og wire, justere det og få meg avgårde på en nå perfekt fungerende Epic S-Works.

Fullt øs herfra og inn med hjelp av kroppens eget adrenalin og endorfiner som smertelindring. Utrolig hæppi for å se at tiden ikke ble verre enn 3.13. Vet at jeg uten uhellene ville kommet inn under 2.50.

Lærdom: Ikke tukle med gel-påfyll i uoversiktelig terreng, ribbensbrudd gjør vondt - og sjekk også trinsehjulene jevnlig. Trinsehjulet innblandet her var tre år gammelt og hadde knapt tenner igjen. Ikke rart at kjedet hoppet av og låste seg.

Håper jeg blir klar til Ultrabirken :-)

"A singletrack require a multimind"
Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457705 06/08/2012 14:54
O
oyvin Offline
Ivrig
Ivrig
O
Jeg har ikke helt knekt koden for Grenserittet. Alt i alt liker jeg rittet godt, men jeg har ikke helt grepet.

Jeg synes logistikken rundt start er blant de dårligste jeg er med på. Med all ventingen og køingen fra oppstilling og så til start (de som ikke følger instruksjonene tjener på det) og den litt for trege masteren (de som ikke følger instruksjonene tjener på det her også) blir det kalde bein og trekkspillkjøring og rykk og napp før det braker løs så det ljomer.

Heldigvis har de valgt det geniale å gjøre unna det uheldige omtrent før start. Resten er nemlig topp, arrangement, innkomst, løype, det meste.

Det vil si, litt avhengig av hvordan kroppen føles. Løypa er fin, men når syra skvalper er det blytungt å trå opp i fart igjen etter alle nittigradersvingene. Løypa krever mental jerndisiplin og unnasluntring straffes nådeløst.

Disponering er vanskelig. På den ene side gjelder det å kjempe seg fremover tidlig for å ha noen raske å henge med. På den annen side betyr det at det er fryktelig vondt de første tre kvarterene til det meste av kreftene er brukt opp.

Så kommer fase to, desperasjonsfasen. Dette er en fortvilet kamp mot muskler som truer med umiddelbar oppsigelse grunnet "cruel and unusual punishment." Som regel holdes desperasjonen og oppsigelsessaken akkurat stangen til målseilet er passert, men ikke helt i år. Om ikke lyset hadde fullstendig gått siste 10 km var det i hvert fall få å henge på og rimelig kroppslig tusmørke... Ved Buar (21km) var jeg nr 467, ved Erte (70km) nr 383 og i mål 422. Au.

Sluttid 2:52:36 og nr 26 i pulja er jeg dog godt fornøyd med. Men jeg må bli klokere, jeg vet bare ikke helt hvordan det skal gjøres.

Spurt vinner duellen. Terskel avgjør hvilken.
Instant person - just add coffee
Re: Grenserittet 2012 [Re: ] #1457726 06/08/2012 15:29
B
BjKj Offline
Ringrev
Ringrev
B

Herlig å lese at Titanene kan slite. Lignet veldig på hvordan jeg hadde det:-)

MVh

Re: Grenserittet 2012 [Re: Snorre 1967] #1457745 06/08/2012 15:58
B
BjKj Offline
Ringrev
Ringrev
B
Sitat: Snorre 1967
Ser at det er mange som opplevde at det var negativt med stiv gaffel og det er mulig at dette gjør større utslag for dere i de raskeste puljene. I min pulje (9) opplevde ihvertfall ikke jeg noe spesielt drawback med stiv gaffel ( 29er) da jeg ikke hadde problemer med å å holde følge med de rundt meg, med unntak av et par fulldempere i de groveste utforkjøringene (disse ble tatt igjen når det gikk oppover igjen uansett) !

jeg vet imidlertid ikke om det hadde gått fortere med meg også med dempergaffel ! Kanskje jeg får eksprimentere til neste år ?

Tror det er veldig individuelt hvor godt stiv gaffel funker. Min sjåfør syklet med en slik. Det gikk etter min standard perverst fort med ham fra gruppe 2 og han hadde hatt en veldig fin tur uten problemer. Er man sterk,ledig og grei teknisk vinner man kanskje mer enn det koster? Da nevnte forutsetninger ikke er til stede hos undertegnede syklet jeg fra gruppe 12 med demper

Mvh

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457761 06/08/2012 16:24
stosu Offline
Besatt
Besatt
BjKj: hva sykla sjåføren din på fra pulje 2?

Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig

Re: Grenserittet 2012 [Re: stosu] #1457766 06/08/2012 16:33
B
BjKj Offline
Ringrev
Ringrev
B
2.47 ?

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457777 06/08/2012 16:44
H
Hekta-MTB Offline
Ivrig
Ivrig
H
Blir stiv gaffel i Birken, men i GR synes jeg det er greit med demper. Hjelper jo også mot punktering i visse partier utfor. Hyggelig å se ansiktene bak en del nick fra forumet her. Synes farta i pulja (2) var grei i starten og satt fint fremme men mangler fortsatt litt overskudd så måtte slippe litt ca halveis og havnet ca 3 min bak de beste der. Men fornøyd med å klare å ta meg ut, lenge siden sist ICON_SMILE

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457908 06/08/2012 19:02
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Avhengig
Vil gi mitt bidrag til stivgaffel-spørsmålet :-)

Syklet selv med 26 og stiv, og syntes det gikk uproblematisk. Tror ikke jeg hadde syklet raskere eller senere med demper.

I terrengpartiet ved grensa gikk, til min store forskrekkelse, de aller fleste, og da er det vel lettere å drasse med seg en lettere sykkel?
På humpete gresspartier krever det litt mer å få flyten uten demper, men dette er en så liten del av rittet at jeg ikke tror det utgjør noen forskjell for mosjonistene. Vel å merke bør man ha kjørt litt uten demper før man stiller til start.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1457919 06/08/2012 19:16
H
henrik123 Offline
Fersking
Fersking
H
Raskall: nedkjøringen som wow refererer til skjedde 10 km fra mål. Hun ble liggende i løypa uten mulighet til å flytte seg uten hjelp. Ett lite under at det ikke gikk verre...

Re: Grenserittet 2012 [Re: oyvin] #1457955 06/08/2012 19:53
Rønnern Offline
Skrotnisse
Skrotnisse
Sitat: oyvin
Om ikke lyset hadde fullstendig gått siste 10 km var det i hvert fall få å henge på og rimelig kroppslig tusmørke... Ved Buar (21km) var jeg nr 467, ved Erte (70km) nr 383 og i mål 422. Au.

Registrerer at du ledet på meg hele veien med et drøyt minutt, sågar 50 sekunder 10 km før mål ICON_WINK

Mvh Ronnie "The Runner"
www.lck.no
Re: Grenserittet 2012 [Re: Johnny Yuma] #1457978 06/08/2012 20:19
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: Johnny Yuma
Vil gi mitt bidrag til stivgaffel-spørsmålet :-)

Syklet selv med 26 og stiv, og syntes det gikk uproblematisk. Tror ikke jeg hadde syklet raskere eller senere med demper.

I terrengpartiet ved grensa gikk, til min store forskrekkelse, de aller fleste, og da er det vel lettere å drasse med seg en lettere sykkel?
På humpete gresspartier krever det litt mer å få flyten uten demper, men dette er en så liten del av rittet at jeg ikke tror det utgjør noen forskjell for mosjonistene. Vel å merke bør man ha kjørt litt uten demper før man stiller til start.

Syntes det var mye "terreng" og dumper i år jeg. Samt er jo knappt bakker. Så vekten har ikke all verden å si. På birken derimot kan jeg se hvorfor folk kjører stivt selv om jeg ikke gjør det selv.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Grenserittet 2012 [Re: olechr] #1457993 06/08/2012 20:29
T
Torp Offline
Avhengig
Avhengig
T
Jeg syklet helstiv 29er, og syns det blei litt mye konsing og knot på de flate sti- og gresspartiene. Kunne faktisk tenkt meg å prøve rittet med fulldemper, spesielt når det er så gode forhold og går så fort som på lørdag. Dog var det sikkert greit med helstiv for å svare på fartsøkningene til de beste i de første kneikene, men aner ikke hvor mye det har å si..?

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torp] #1458012 06/08/2012 20:47
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: Torp
Jeg syklet helstiv 29er, og syns det blei litt mye konsing og knot på de flate sti- og gresspartiene. Kunne faktisk tenkt meg å prøve rittet med fulldemper, spesielt når det er så gode forhold og går så fort som på lørdag. Dog var det sikkert greit med helstiv for å svare på fartsøkningene til de beste i de første kneikene, men aner ikke hvor mye det har å si..?

Det tenkte faktisk jeg på også. Slik som det var i helgen så trur jeg faktisk en skikkelig lett fulldemper ville vært knall

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1458018 06/08/2012 20:52
larscjojh Offline
Entusiast
Entusiast
til dere som sto først i pulje 2, når møtte dere opp ved slusa på kjærlekudden?

Jeg var der 8.18 og da havnet jeg blant de siste...

https://rittranking.no/person/152281/view

Mål:
Farrisrunden 2022 under 2.30t
Grenserittet 2022 under 2.50t
Birkenbeinerrittet 2022 under 3.00t
Re: Grenserittet 2012 [Re: larscjojh] #1458024 06/08/2012 21:04
erling Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: larscjojh

Jeg tror jeg stilte opp ca. kl 0740. Var blant de aller første da. Også lå jeg rett bak mastersyklene ut av sentrum. Null stress. Veldig behagelig.

Re: Grenserittet 2012 [Re: larscjojh] #1458028 06/08/2012 21:08
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: larscjojh

Kanskje det er på tide med oppstilling i grupper innen puljene, der feks 2001-2020 stiller først osv. Gør kjedelig å måtte stå å fryse en time før start for å ikke måtte starte aller sist.
Selv stilte jeg opp ganske langt bak, men når feltet gikk ned mot startstreken var jeg plutselig helt bakerst. Glemte helt å presse meg frem.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1458037 06/08/2012 21:17
Otoen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Tja, hva skal jeg si... Er fornøyd med deler av rittet, dvs starten og til ca 2 mil... Da skjedde det som jeg aldri har opplevd før, begge flaskene mine spratt ut av elite flaskeholderne mine i ett terrengparti hvor det gikk relativt raskt nedover... Tenkte da at jeg sikkert får tak i noe drikke undervegs, men dette viste seg å bli vrient for en som ALLTID får sinnsykt med kramper, og da ikke slike små luggekramper- vi snakker full låsing og et realt smertehelvete.. Vel, gikk laaang tid før jeg fikk tak i noe drikke (beger på drikkestasjon), og da var skadene allerede kommet.. Kramper som ødelag hele rittet for min del. Lå lett i rygg på brodern (han sykla på 2.45) før flaskene stakk av, men da krampene kom måtte jeg legge inn årene. Tror aldri jeg har sykla så tregt opp kulabakken og colabakken.. Trodde jeg måtte ut å gå i colabakken, mens i fjor sto jeg opp på storeskiva:/.

Vel, endte på 2.52.03 fra pulje 1, og er skuffa så det holder.. Kroppen var i bra slag, og følte virkelig at det gikk bra og at dette var dagen før uhellet med flaskene.. Merkelig at dette skjedde, da jeg ikke har opplevd dette før.. sykler mye terreng også, så har da testet dem en stund..

Men, veit at formen er der, bare jeg kan få i meg nok drikke:). Sykla i år på 29èr med stiv gaffel og bontrager 29-0 i 2.1 bredde. dette fungerte meget bra, men skal jammen meg teste demper neste år. Ser at jeg henger lett med de rundt meg i terrenget med stiv gaffel, men med demper veit jeg at jeg kan kjøre ifra og evnt hente en ny gruppe forran:). Så, nå gleder jeg meg til neste år alt:).

CK ELVERUM

Side 17 av 20 1 2 15 16 17 18 19 20

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå