Artig, er det sånn å forstå at dette er den Trek'en som er mest "allround" for en som vil ha litt av alt?
Måtte du betale veiledende?
Ifølge tester er det det. Har ikke fått testet veldig mye enda, men er fornøyd med nesten alt, bortsett fra at den såklart er endel tyngre enn HT som jeg er vant til fra før.. 4,7 kg tyngre, så jeg må gjøre NOE ihvertfall.. Første steg er å få den slangeløs. Så får jeg høre etterhvert hva folk syns jeg bør gjøre for å få ned vekten ennå litt mer uten at det koster skjorta.
Da kjøper du Giro ;-) Eller så er den nye til Etto bra på hodet mitt uten at den koster så sykt mye. Champery heter den.
[...]
Hmm. Ja, nå ble jeg nysgjerrig. Har siklet litt på Etto Champery etter at denne ble lansert og tenkt at det kunne vært artig å få prøvd hvordan passer den skolten.
Bare så synd at den ikke finnes å få tak i noe sted... :-S (Ja, jeg har sjekket det meste/de fleste rundt omkring. Har til og med ringt og snakket med gutta som produserer Etto, og selv de kunne ikke fortelle hvor den aktuelle hjelmen kunne kjøpes...)
Dersom du har gode kilder hadde jeg satt stor pris på tips i letingen.
Ibis Mojo HD (leik i skog, mark & fjell) / Diamant Mammut og Micro Black (ren transport)
Nå har jeg fått tatt opp og tittet inni felgen, og der ligger det ett felgbånd (Schwalbe), men det er vel ikke det som trengs til TL kanskje? Se bildet..
Nå har jeg fått tatt opp og tittet inni felgen, og der ligger det ett felgbånd (Schwalbe), men det er vel ikke det som trengs til TL kanskje? Se bildet..
PS, det er ikke teip.
Prøver igjen jeg.. Hva trenger jeg egentlig her? Felgteip og sånn felgbånd med ventil festet til? Og guffe?
Jeg har samme blå fschwalbe felgbåndet på DT hjula mine. Fikk aldri noe klarhet i om det blå bånde var for slangeløs eller ei, så jeg testa. Det har holdt tett i 2 mnd, så da funker de jo greit. Hvis dub stoler på mitt "funn" så trenger du kun ventil og guffe. Hvis du ikke er villig til å prøve det så kjøper du tape i tillegg.
PS, det er ikke teip.
Prøver igjen jeg.. Hva trenger jeg egentlig her? Felgteip og sånn felgbånd med ventil festet til? Og guffe?
Det er sannsynligvis korrekt, hvis du ikke har Stan's-felger. Da trenger du bare en løs ventil som skrus fast i ventilhullet i stedet for det tykke gummifelgbåndet med ventil.
Re: Hjelp meg å bli stisyklist! :)
[Re: Stein]
#146102210/08/201207:22
PS, det er ikke teip.
Det er sannsynligvis korrekt, hvis du ikke har Stan's-felger. Da trenger du bare en løs ventil som skrus fast i ventilhullet i stedet for det tykke gummifelgbåndet med ventil.