Jeg ønsker å begynne med stisykling og litt muligheter for nedoversykling. Jeg har testet en Transition covert 2010, og var velidg fornøyd med den. Da denne også passer til litt nedoverkjøring, er det noe lignende jeg er ute etter.
Jeg er 180 høy og kan bruke opp til 15000,-
Så hjelp en halvgammal sykkelklar mann til å få seg en ny hobby!!
Har en 2010 trek remedy 7 17.5" til salgs. Satt opp med E-thirteen chain guide med E-thirteen guide ring foran. Bak er det XO shifter, XO gear og XO kassett. Kind shock setepinne med remote.
Har ikke fått ut annonse enda, men gi lyd hvis det er interesse så kan jeg ta noen bilder.
Hva med noe betydelig rimeligere? Denne er noen år gammel nå men er meget godt holdt, samt har ny demper bak - Fox Float...
Hadde sykkelen innom Spinn for vurdering av tilstand nylig og de mente den var i knallbra stand, men forbremsen kan trenge en lufting for å ta litt bedre. Jeg kan gå ned til 5000 om du er interessert.
Hei har en 2011 Specialized Epic Expert Evo som jeg vurderer å selge. Kjøpt på Raske Sykler juli 2011, rå rittfulldemper med Brain tech., Roval hjul, SRAM XO 2x10, XTR pedaler, Rock Shox SID RLT 120mm. Elixir CR SL bremser, SRAM XO Carbon krankarmer, Sort og gul sykkel, se link under. http://www.specialized.com/no/en/bikes/archive/2011/epic/epicexpertevo
Heisann Har en sjukt god Cube Fritzz SL (M) ny høsten 2011. Du kan da enten få den original, eller med mye ekstrautstyr. Selger den original for 15k. Les litt på nettet, ett av de beste kjøpene i denne prisklassen!!
Hei Selger en Scott Spark 10 2009 mod. komplett XTR. den høres gammel ut. men er veldig strøken,nye slitedeler. Jobber som sykkel mekaniker, så full sjekk wire/bremseklosser og demper service er gjort. så ønsker du en bra fulldempa er absolutt veldig bra sykkel. pris kan diskusteres !!
”Det vanskelige er en bagatell, det umulige er en utfordring
Canyon Nerve XC 2011 str. L Fox RLC Fit 120 mm/RP 23 Full X0 (3x10) 180 mm skiver XTR-pedaler Crossmax ST-hjul tubeless ready Nobby Nic 2,25 eller Maxxis Ikon 2,2 Syntace karbon setepinne Selle et eller annet sete Oppgitt vekt 11,2 kg
Giant anthem x . 26". Shimano xt/xtr drivverk, bremser, pedaler og hjul. 15000kr. Large ramme. 19"
Stispekket Anthem, xt 788 hjul og 180/180 icetech bremser. QR15. selges som avbildet (uten ekstrautstyret som er på) enten med Rocket Ron 2.25, Hans dampf eller Nobby Nic 2.35 SS dekk.