Jobbsykkel: Custom Nakamura Summit med Magura HS-11 felgbremser og Reelight batteriløse lykter foran og bak. 20" stålramme. Passer syklister fra 175-190 cm. Sykkelen er satt sammen fra 5-6 forskjellige sykler og fungerer ypperlig. Utstyrsgrupper: Shimano STX, LX og XT. Selges fordi jeg vil ha skivebremser på vinteren. Drivverket ble skiftet for 3-4 år siden og skal være ok mht slitasje. Felgene er ikke nevneverdig slitt, både fordi de ikke er gått så langt og fordi Magurabremsene sliter felg i mindre grad enn cantilevers. Reelight lyktene er geniale. Aldri mer vil du forbanne deg selv for at du glemte å slå av lyktene slik at batteriene er brukt opp. Bra fremkomstmiddel med mye levetid igjen!
Reelight Hub Compact Pris: 800 kr som den står, 550 med konvensjonelle bremser og 400 med konvensjonelle bremser og uten lys.
Påhengssykkel: Ett gir og ingen bremser, slik en påhenger skal ha. Kan benyttes av barn fra 5 til 8 år ca. Genialt fremkomstmiddel når ungen vokser ut av barnesetet. Var noe klakkelyder i baknavet sist vi syklet på den, derfor dumper jeg den for 300. Hvis jeg prioriterer å reparere den er prisen 700,-.
Bilder finnes her:
http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.p...513#Post1154513