Jeg har ligget nede en halv ukes tid med vondt i halsen(!), og latt meg påvirke av tv`n og tdf.
Kort fortalt har jeg gått fra å vurdere å kjøpe en billig nakamura (har forstått at det ikke er kult), til å kanskje bygge en selv med utgangspunkt i en kinaramme.
Jeg har aldri eiet en racer, og knapt testet. Men jeg liker å sykle, særlig å sykle fort..
Jeg har lest forums til jeg er blitt kvalm de siste dagene. På kina-tråder her, og diverse andre forum det er blitt linket til (bl.a denne som nå er i 5 versjoner ++). Dette er ganske heavy lesning, ihvertfall for en n00b som ikke visste hva krank var for 2 døgn siden. Føler derfor jeg er berettiget til å stille noen kanskje dumme, men nødvendige sprsml.
Min erfaring med sykkelmekanikk er vårrengjøring, lapping, skifte kjede, stille gir/bremser...
Har over gjennomsnittet praktiske ferdigheter.
Blir det for voldsomt??
Joda, det er helt individuellt, men er det MYE stress tror dere, for en med min minimale erfaring?
Og er det verdt det? har jeg det like gøy på denne varianten?: http://www.intersport.no/product/413504(BC_4)/nakamura-pursuit-40--landeveissykkel/
(jeg kan få denne til ca 6-6,5K) (også er den dritstygg).
Jeg vet at om jeg bestemmer meg for å bygge, får jeg det til. Men jeg har som sagt ikke startet å sykle ennå, og ønsker ikke bli lei før jeg har satt meg på setet.
Og om man kjøper en pakke som dette feks:
RB002 er det da styrelager montert, eller må jeg kjøpe typ sånn her:
Headsettool Blir bekymra for økonomien..
takk for oppmerksomheten.