Jeg har god erfaring med sunglassesshop.com. De har custom briller og veldig god service. Om det er noen spørsmål, kan du prate med deres norske representant. Jeg fikk f. eks mail om at de ville gjøre meg oppmerksom på at det ene typen glass jeg hadde bestilt var både de og Oakley tomme for på lager. Jeg kunne velge om de skulle sende brillene og ettersende glass eller om jeg ønsket alternative glass.
Glemte å legge til at du får 10% avslag hvis du bruker koden summ782 i løpet av de neste dagene. Gi beskjed hvis koden er feil så skal jeg sjekke Mail igjen.
"The problem with quotes found on the internet is that they're not always accurate." - Abraham Lincoln.
Jeg kjøpte herfra i går. Bestilt derfra to ganger tidligere også og gått smertefritt begge gangene.
+1
Synes dette er klart beste brillebutikken på nett. Billig, raske og den ene gangen det var noe kluss (en kompis som bestilte briller som ikke var på lager uten at de sa ifra) så ble det sendt gratis med døgntransport til jobben hans for at han skulle få de før rittet.
- Mvh BeefCake - - - - - - - - - - - - - - - I may do foolish things, but I do them with great enthusiasm!
Jeg har forresten handla direkte fra oakley et par ganger, så tror egentlig det går det også, (men har ikke handla sykkelbriller der så jeg kan jo ta feil..) er jo tidvis bra tilbud der på forskjellig;
Jeg bestilte akkurat nye brilleglass fra oakley.com. Bestilte på mandag og fikk dem i dag, torsdag, altså levert på knapt 3 døgn via FedEx og Posten Norge. Ikke verst når de sendes fra Canada. Frakt var gratis, fikk ikke noe momskrav nå, om det da ikke dukker opp en momsfaktura i etterkant.
Jeg bestilte akkurat nye brilleglass fra oakley.com. Bestilte på mandag og fikk dem i dag, torsdag, altså levert på knapt 3 døgn via FedEx og Posten Norge. Ikke verst når de sendes fra Canada. Frakt var gratis, fikk ikke noe momskrav nå, om det da ikke dukker opp en momsfaktura i etterkant.
FedEx bruker ettersenda faktura. Kan fort ta noen månender...