Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Markatråkket

Re: Markatråkket [Re: PetterR] #1437988 04/07/2012 08:49
A
alex rae Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
A
Sitat: PetterR
Sitat: alex rae
Ser den sjø. Thrillern bør vel holdes hellig. Ville bare prøve å fyre opp litt. Syklet Thrillern i 07 og 08, men tror kanskje 11-løypa blir for vanskelig for meg. Får trene mer sti og prøve meg neste år.

Jeg syklet Markatråkket i 08 og 09 (DNF), og prøvde Thrillerns nye trase i fjor. Må bare si at Thrillern er ikke VELDIG krevende rent teknisk - de fleste stigningene er på gode grusstier og de artigste stiene tar man nedover... Anbefales på det varmeste (av en som IKKE er god teknisk).
Da blir det vel til at jeg prøver meg i år. Greit med et ritt rett utenfor stuedøra.

-Fuji SLM 3.0 2011
-Scott Addict R3 2011
Re: Markatråkket [Re: alex rae] #1438474 04/07/2012 20:33
H
hJürg1 Offline
Ivrig
Ivrig
H
Sitat: PetterR
Ser den sjø. Thrillern bør vel holdes hellig. Ville bare prøve å fyre opp litt. Syklet Thrillern i 07 og 08, men tror kanskje 11-løypa blir for vanskelig for meg. Får trene mer sti og prøve meg neste år.

Jeg syklet Markatråkket i 08 og 09 (DNF), og prøvde Thrillerns nye trase i fjor. Må bare si at Thrillern er ikke VELDIG krevende rent teknisk - de fleste stigningene er på gode grusstier og de artigste stiene tar man nedover... Anbefales på det varmeste (av en som IKKE er god teknisk).
Da blir det vel til at jeg prøver meg i år. Greit med et ritt rett utenfor stuedøra.

Det anbefales på det sterkeste. Den nye traseen som ble kjørt i fjor, kan beskrives med ett ord, FLYT.
Mulig jeg er litt farget av at jeg var i toppform, men teknisk var den av type Terreng, men ikke knotete eller utsatte drops. Asfalt var det vel ikke mange hundre meterne med?
Det er ei løype som jeg mener alle kan komme seg igjeom, kanskje åpner man øynene for hva terrengsykling kan være. Ikke bare grussgamping med søle i øynene..

facebook.com/secondhandsessions

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support