Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Folk og fe i frognerseteren

Folk og fe i frognerseteren #1434510 28/06/2012 19:03
H
hjelmkamerat Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
H
Jeg var og prøvde tryvann i går, og sykla etterpå for først gang innom frognerseteren. Etter tips fra noen i bakken (takk) fant jeg et skilt til kjærlighetsstien. Følger grusvei et lite stykke før jeg svinger inn til venstre der jeg ser noen bremsespor. Fantastisk kult sti! Og jeg dro på det jeg kunne nedover, men etterpå tenker jeg at det kanskje var dumt? Er det folk som går disse stiene oppover også? Vil jo ikke lage dårlig stemning, eller i verste fall krasje med noen..

Hvor andre stier er mottas med takk forresten!

Re: Folk og fe i frognerseteren [Re: hjelmkamerat] #1434542 28/06/2012 19:35
Y
yoeddy Offline
Veteran
Veteran
Y
Det er vel ikke umulig at noen kan gå opp kjærlighetsstien. For en del år siden så var det en avtale med Oslo Kommune om at man ikke skulle sykle kjærlighetsstien. Nå vet jeg ikke hva status er.

Forøvrig går det stier både på øst, og vestsiden av kjærlighetsstien. Det beste er å møte noen andre syklister på t-banen som kan vise deg. Av stier på østsiden er det et alternativ å sykle ned til Skådalen. Da kjører du lysløypa ned til bunn av den første bakken. Da går stien ned til høyre.

Så mange stier og så kort liv...
Re: Folk og fe i frognerseteren [Re: hjelmkamerat] #1468494 20/08/2012 16:41
H
hjelmkamerat Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
H
Stemmer det, jeg lagde en tråd her... Takk for tips yoeddy. Tror jeg nå har funnet de fleste stiene i området. Liker meg godt der oppe, mye morro! Har enda ikke møtt folk på noen av stiene, så er ihvertfall ikke fullt av folk som går der

Moderator  support