Vet ikke om dette har blitt kranglet om før, men hva mener dere er det dølleste sykkelmerke. Da mener jeg de som faktisk lager ok sykler, men er utrolig kjedelige. Kjør debatt
Av skikkelige merker. Altså ikke norske husmerker. Så syntes jeg GT og Giant stikker av den prisen. Begge deler fungerer sikkert, men er fryktelig kjedelig i mine øyne.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Min stemme går også til Fuji. Uansett hvor mye dyre bling-bling deler som monteres på disse så vekkes intet begjær. Samme med Merida. GT skal ihverfall da cred for at de holder fast på sitt rammedesign med ekstra trekant på seterører, selv om min oppfatning er at ramma blir tyngre enn nødvendig.
Skjønner ikke at GT kan virke kjedelig. De har i hvertfall eget design. Men at ikke alle liker designet kan sikkert være sant. Men da den stygg men ikke kjedelig?
Skjønner ikke at GT kan virke kjedelig. De har i hvertfall eget design. Men at ikke alle liker designet kan sikkert være sant. Men da den stygg men ikke kjedelig?
Av fare for å høres ut som en fanboy, men i-drive!
Av de syklene jeg selv har, så tenker jeg kanskje at Trek og Merida er litt "dølle". De funker kjempebra, men er liksom ikke noe ekstra der...
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
For meg så tror jeg Trek er det dølleste merket. Så lenge jeg har holdt på så er det ingen av modellene jeg kunne tenkt meg. Dette til tross for at de i sin tid kjøpt opp krem-merker som Klein, GF, Bontrager og Lemond. Snakk om Evil Empire!
Må være Giant. Jeg tror dem lager gode sykler, men gud så kjedelig. Med for et potensiale. De er store og kan sannsynligvis produsere til lav kostpris. Så mye handler om design og markedsføring.
Rett skal være rett. DH syklene til GT har vært de tøffeste i mange år.
DH-syklene til GT har vært de dølleste i mange år.
Stemmer det. Du er jo stisyklist du. Da skal det jo helst være laget i støpejern. ;-)
Hehe, jeg tror har refererer til alumonstrene med karbonsetetårn, de synes i hvert fall jeg så ganske kjipe ut. De nye fullkarbonsakene synes jeg er noe av det feteste der ute.
Mine 2c på hva som er dølle merker av hva som er kult. Om man synes "hæng-lus" og "ættitud" er tøft er vel Turner megakjipt. Om man synes "hængl-us" og "ættitud" er krampeaktig og barnslig er vel Cotic og Surly kjipe greier. Om man sikter til merker med lite progressive tanker og kjedelig design er vel Giant og samtlige husmerker langt oppe på listen.