Legger en enkel invitasjon til rittet vårt nå onsdag den 23.05. fra kl18. Påmelding via minidrett.no eller via App'n. Fristen går i morgen, 21.05. kl 2359 Etterpåmelding deretter. Info om løypa og video av årets løypa finnes på trondercupen.no
Nidaros Sykkelklubb inviterer til ritt. Rittet har start og mål på Vikåsen Skole. Rittet går i skogen ovenfor barne og ungdomskolen på Vikåsen. Skogsområdet benyttes daglig av skole og barnehage og er full av stier på kryss og tvers. Nidaros Sykkelklubb har i tillegg laget elementer som skal være artige å sykle på. Der hindrene er vanskelige er det laget en lett sløyfe i tillegg, slik at alle skal ha mulighet til å komme seg rundt løypa. Løypa er forlenget med vel 100m dette året.
Utifra det store antall syklister som har vært ute å testet løype de siste 3 ukene, regner vi med at de fleste kan veien til Vikåsen nå.
Parkering ved Vikåsen skole eller ved Vikåsenhallen.
Velkommen til ritt!
Enrique Mora
Re: Vikåsen terreng, 2.ritt i Trøndercupen, 23.05.12
[Re: enrima]
#140327121/05/201206:40
Jeg skal starte en underskriftskampanje for å få lagt alle sykkelritt til høsten!
Bortsett fra det, så gleder jeg meg altså. Er påmeldt.
Tror forresten at Nidaros SK må se litt på påmeldingene. Listen over påmeldte har blitt en miks av klasser. Det er f.eks. både en Aktive 40-44 og en Sport 40-49 klasse.
Redigert av parob; 21/05/201210:10. Rediger grunn: klassekrøll
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#140381721/05/201213:59
Jeg ble gjort oppmerksom på dette av Ola i går. De som har meldt seg på i aldersbestemte aktivklasser blir flyttet over i respektive sportsklasser som i øvrige Trøndercup ritt.
Da har vi faktisk røket på en smell med minidrett. De har tatt ned siden da de skal lansere noe nytt i natt. Siden skal etter sigende være oppe igjen kl 05.00 i natt. De som ikke har rukket å melde seg på kan sende meg en mail på karsten.kapelrud@ntebb.no innen i morgen tidlig kl 06.00 for å unngå etteranmeldingsavift. Jeg fører folk manuelt på lista i morgen tidlig. Startnummer blir tildelt og lagt i konvolutt sortert på klubb. TVK, Gauldal, Orkla, Oppdal etc blir fakturert for de som ikke har forhåndsbetalt til oppgitt konto. Deltakere uten klubbtilhørighet og deltakere som skal etteranmelde seg bes møte opp i god tid for utdeling av startnummer og kontant betaling.
Vi var ute og tok siste ryding av løypa, fylte litt sand her og der og rakte langs hele løypa. Vi stengte noen "snarveier" som folk hadde begynt å sykle over. Løypa er klar til ritt og forholdene er perfekte. Den er tørr, men ikke for tørr til at man mister grepet. Stor utfordring med at så mange stiller til start, det blir sikker litt kjefting under rittet, men alt blir glemt når vi kommer over mål.
Vel møtt.
Enrique
[Re: enrima]
#140527522/05/201221:23
Gleder meg. Dekkvalget blir lett etter samtale med Karsten og en gjennomgang av dekklageret hvorav to dekk er kassert (et etter Tambarskjelvesprinten). Ønsker meg et ritt fritt for uhell, da jeg ennå ikke har syklet gjennom løypa uten en eller annen form for sykkelkræsj. Spesielt seter og setepinner er en killer for meg på Vikåsen. Men løypa er kanon. Må bare stille da.
[Re: wammer]
#140530122/05/201221:58
Jeg lover deg at løypa er striglet og klar til kamp. Nye hopp, hinder og forbikjøringssteder er etablert. Det gjelder bare å ha trykk nok i føttene til 4 runder. Sola stiller også opp, så morgendagen blir kjempefin. Når det gjelder kjøreplan, så er det lagt ut en midlertidig en på trondercupen.no Det er mulig det vil bli noen endringer for å unngå store startfelt. Det er nesten så jeg tror at vi må kjøre sportsklassene for seg. Vi tar en avgjørelse på dette i morgen. Lykke til Wammer. Du får kjøre så fort som gir og setepinner holder.