Som overskriften sier: Ber så meget om unnskylding til spesielt: >Espen&Lars B. for usakelige kommentarer her på forumet. Har vært på Trasoppklinikken i 6 mnd og har begynt syklinga igjen. Råder ingen til å bruke rusmidler. Sykling er livet. M.hilsen Mellums
Takk for unnskyldningen, jeg setter pris på at du gjør det. Lykke til med livet og syklinga, om det blir humpete og noen tryninger underveis så går det framover likevel.
Takk Espen& Larsb. Har syklet 5.dager i strekk nu og gleder meg til den 6. i morgen. Håper dere begge vil svare ved eventuelle sykkel-relaterte spørsmål hvis nødvendig/ med dere begges kompetanse. Ha en god sykkelpinse.
Det må jeg si: dette var en uventet og gledelig vending! Og som en venn av meg sa: Den beste måten å slutte med noe er å begynne med noe annet. Lykke til Mellums!
Far far sa ofte "det er mans mot og gjøre urett rett".Jeg aner ikke hva dette dreier seg om. Bortsett fra hva man kan lese mellom linjene. Åkkesom det er respektabelt og voksent i den forstand at de som vanker her inne fortsatt har "ungdommen" i seg og ikke blir voksne. Stå på du har noe i deg ikke mange er forunt.