Det jeg lurer på er om Canyon er det gunstigste valget om man bare skal ha en ramme, får jo ultimate AL med gaffel osv til litt under 8000.- svenske uten frakt. hvis man skal ha seg en ramme til rundt den prisen der og har alt annet liggende fra før av. mest for penga hos canyon?
Årets Caad 10, skal du klare å få til 8000 for ramme å gaffel... Eller kjøpe en komplett med 105 serie å demontere å selge alt.. Da blir ikke ramma særlig dyr..
it´s better to have a more advanced example of a lesser material than a lesser example of a more advanced one
Hvis det er kun pris og kvalitet som betyr noe er jeg overbevist om at no name karbonramme er det absolutt gunstigste. Men så er det jo så mange som er opptatt av hva som står på ramma...
er det noen som har gode erfaringer med kina rammer? jeg er ikke så kjempe keen på å sende en haug med penger jorda rundt om ikke det er ok ramme jeg får igjen... om det er karbon eller alu er for meg samme greia bare det ikke vier mer enn nødvendig
Jeg handlet inn en FM015 for en kollega som vi bygde opp nå i vår. Ramme med eget lakkdesign, gaffel, styrelager og ekstra girøre kom på under 3500kr. Ramma virker svært bra laget så langt og til prisen kan man ikke annet enn å være svært fornøyd.