Ja, igjen syns jeg dette rittet er et kjemperitt:). Og virkelig god grusgampetrening:). Mye fungerte bra i dag, men og noe tull. 2 x punktering gjorde sitt til umotivert, samt dårlig tid/resultat- men fikk god trening før og mellom de to punkteringene. Etter første punktering kom det ei gruppe på endel ryttere bak meg, og tenkte da at disse skal jeg faen meg holde bak meg. God tempotrening å holde dem bak seg:). Dro ifra dem også, så godt fornøyd med egen innsats her:). Så, like før mål punkterte jeg igjen. Dvs jeg kjører med guffe, og det første hullet tetta guffa, måtte da få inn mere luft med patron. Funka bra da helt til like før siste motbakken. Da spruta guffa igjen ut, av samme hullet... Tok lengere tid nå for å få det tett, men fikk det da til igjen, uten behov for slange.. Måtte da ta i bruk siste del av patronen.. Da gav jeg igrunn faen inn mot mål, men gav på som satan opp siste bakken pga alle som sto å heiet:). Uansett en god treningsøkt, og noen erfaringer rikere:). Hang forøvrig bra med i første mila, før siste delen av motbakkene tok litt knekken på meg. Ikke god nok i bakkene desverre, enkelt og greit!
Jeg var i den gruppa som jagde bak deg. Tenkte at han var pokker så sprek som kjørte solo. Var helt ferdig selv på tidspunktet og hadde lite å bidra med. Bra kjørt!
Tiden ble 1.34 og noe. Mistet kjedet to ganger. Ellers et knallritt med bra service.
Kudos for resitusjonsdrikk og boller/bananer i mål.