Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Bryr ikke folk seg lengre?

Re: Bryr ikke folk seg lengre? [Re: Pink floyd] #1391406 07/05/2012 09:34
ScottRacing Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: Pink floyd
I min barndom så gikk jeg mye i vettakoll åsen der jeg vokste opp på 1970 tallet.
Husker det mest spennende med å gå tur frem til jeg passerte 10 var at det var mange stien som gikk på kryss og tvers.
der kunne jeg ta en sti til høyre i motsetning til mine foreldre, så møttes vi 50m lengre bort.
Så stier som har flere forgreninger er helt normalt og skader ikke naturen, ja kanskje bortsett fra Besseggen, så der får vi syklister slutte å sykle og ødelegge.

Ellers er det bedre at naturen vi har i Norge brukes, og blir det for galt så tar det maks 5-10 år før naturen reparerer ved å gro igjen.
Tror det fins større utfordringer i verden en om en sti i nordmarka har fått noen forgreninger som skylles syklister eller unger som leker på tur eller andre som er ute å nyder naturen.

B

+1

Æresmedlem i KrampeKameratene
Re: Bryr ikke folk seg lengre? [Re: Go big] #1391470 07/05/2012 10:15
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: Go big
Slik blir det når for mange bor på et for lite område!

Ja, eksempelt sognsvann er tydelig her. Det blir en flytende overgang mellom by og natur. Det er ikke bare å ta T-banen til endestasjonen og forvente urørt natur. Her tror jeg litt sier frem og tilbake er helt greit.
Det er også et miljø for menn som virrer litt rundt til fots ved parkeringsplassen der. Er det noen som kjenner til om også dette miljøet er opptatt av å ikke tråkke nye stier?

Re: Bryr ikke folk seg lengre? [Re: Sigols] #1391502 07/05/2012 10:33
Pink floyd Offline
Ringrev
Ringrev
Ja, de er bevist sine handlinger, veldig bevist.

Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support