Men hvis du velger "det finnes millioner av damer der ut"-retningen, vil du få mye mer ut av supernalles råd enn tøffelrådene.
Joda,
men jeg vil også påstå at hvis du utvikler deg mer på dameområdet og får mer interesse fra dem og stor erfaring med damer, så vil du:
1. Bli mer raffinret i hvordan du ønsker at dama skal være.
2. Ha en større mulighet til å faktisk treffe en drømmedame.
Jeg vil heller ikke si at jeg egentlig beskriver en metode. Min erfaringer er at damer er konterintuitive. Du må derfor prøve det motsatte av hva du har blitt fortalt og tror du skal gjøre ovenfor damer. Du vil til tider bli sjokkert over hva som skjer. Det er i grunnen mitt sterkeste råd. Det gjør det hele også veldig morsomt.
Det har også vært en diskusjon her om å være deg selv. Vel, å være seg selv er en sannhet med visse modifikasjoner. Jeg kan skrive mye her, men nøyer meg med å si at du må være troverdig (misser du her er det game over). Tror du ikke at majoriteten av de såkalte "badboysene" faker?
Det er ikke slik at det er en satt måte å være på. Du har valgfriheter (ofte innenfor din personlighetstype), men du kan ikke velge hva som helst. Det viktige er uansett å tenke igjennom det, og ikke være slik omgivelsene prøver å pålegge deg å være, men å søke hva som er best for deg selv.
Forrøvrig er A4-Biorobot sin analyse spot on, etter mine begreper, selv om jeg ville ordlagt meg litt anderledes.
Jeg vil også kommentere min eget utsagn:
Men husk samtidig at du hele tiden må være høflig og at hun ikke "kan ta deg på å være arrogant". Dette kan misforstås. Det er viktig å legge vekt på "kan ta deg". Det betyr bare at hun ikke har noe på deg der hun til stadighet kan referere til en spesiell negativ handling som du angivelig skulle ha gjort. Gjør hun det allikevel så er det metoder å takle det på. Å være arrogant i seg selv har attraksjonsverdi (en av grunnene til at badboy fungerer så godt). Men du kan ikke bare være arrogant. Du må bygge på med andre ting også.
Forøvrig, tøffelhelter får kun damer som har gitt opp å få drømmemannen.... det er ingen dame som kan si med et "straight face" at de ønsker en tøffelhelt av en mann.
En av kritikkene jeg hadde til deg var at du fortalte henne hva du følte for henne. Men en annen ting du bør unngå er å sjekke damer i klassen/på arbeidsplassen. Det kan gå bra å finne dame på jobben/skole, men å jobbe et sted med en person du har hatt et stygt brudd med, er ikke å foretrekke (det har jeg sett på nært hold flere ganger). Her gjelder regelen: Se, men ikke røre. Behandle dem som det du er satt til å gjøre, nemlig som arbeidskollegaer. Vær derfor ikke taktisk i forhold til attraksjon, men heller karrieremessig. Det kan være to forskjellige ting.
Har brandonman noen oppdatering så hadde det vært fint.