Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 13 av 14 1 2 11 12 13 14

"bare være venner"

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1385986 30/04/2012 19:08
B
brandonman:) Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
En av hennes størse ulemper må være at hun alltid er opptatt på fritiden, noe hun faktisk har rømt selv og grunnen til at hun ikke ville bli sammen med meg... erriterende!!:-[ nå gidder ikke jeg å spørre en gang til, hun får si fra når hun har tid til bestevennen hennes... jeg gir ikke etter, blir bare standby ;-)

Re: "bare være venner" [Re: dr dunkel9HHrRV] #1385989 30/04/2012 19:14
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: dr dunkel9HHrRV
Sitat: brandonman:)
Hun kunne ikke....

Når jeg var på din alder så var det merkelig nok alltid lett å bare dra på besøk til,eller finne på noe med jenter som jeg klikka litt med...
Er dette ei som hele tiden spiller kostbar så vil jeg faktisk anbefale deg å lese Supernalles sine svar,og tenk over hva som egentlig står der.

Eller så er faren for at du i verste fall ender opp med å bli en søt liten valp som denne jenta snurrer rundt lillefingeren større en du tror.

ja nettopp, begynner å bli hennes liten valp og det har jeg ikke krefter til... som sagt blir jeg standby,gir ikke opp men hun får ta iniativet fra nå av. er hun interessert så vil vel hun finne på noe med meg i løpet av uka. fra nå av full konsing på terrengsykling og vennene mine, gidde ikke å tenke på hwnne mer, det sliter meg noe jævlig.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1386912 02/05/2012 00:35
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
En av hennes størse ulemper må være at hun alltid er opptatt på fritiden,

Det at hun sier at hun alltid er opptatt på fritiden er den klareste formen for avvisning (og det er neppe sant).

Det er ikke umulig å få en dame som ikke er interessert i deg til å bli det, men det spørs om prosessen er verdt det (samt at det ikke helt virker som om du mestrer den). Jeg vil råde deg til å blinke ut andre damer, samtidig som du tenker igjennom hva du kan lære av dine erfaringer med denne jenta. (Still deg gjerne spørsmålet: "Når fikk hun overtaket og hva kan jeg gjøre for å unngå det neste gang", er et bra utgangspunkt). Lykke til videre.

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387374 02/05/2012 13:02
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Takk. Nja hun er ganske opptatt til vanlig... har så vidt tid til vennene sine. hun går jo heller ikke rund omkrging og sier det men hun sa det til meg da vi snakket sammn om oss sist... uff... Vi får vel være venner. og kanskje jeg gidder å fortelle om følelsene mine en dag. snakket med henne idag og alt er som vanlig så jeg tror neppe toget er gått. men jeg er ikke sikker på om jeg vil at toget skal bli eller dra... hun får bestemme selv jeg gir faen.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387392 02/05/2012 13:12
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Du gir jo ikke f%&n vel?

Du kan bare gi henne litt tid/spille kostbar (her kommer det tydeligvis an på øynene som ser ICON_WINK )

Hun virker jo som en kul venn å ha og om du går for langt i retningen "lapdog" så kan det være vanskelig å beholde en god kontakt som kompiser. Samtidig kan det sikkert være taktisk å spille kompiskortet selv, men det er kanskje ikke helt ærlig?

Hun liker jo tydeligvis deg.

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387468 02/05/2012 14:57
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
er jo venner nå men å spille "kompisen der som støtter henne uansett hva" er et riktig kort å spille? Noe jeg forresten alltid har gjort, bare gjøre det på en litt mer merkbart måte...gir jo ikke opp men jeg gått lei av alle disse følelsene, jeg tror jeg trenger svar raskt. enten blir det ja eller ikke, må være en av de to, ikke noe i midten... men jeg skal være der for henne og vente, vil hun virkelig ha meg så får hun si fra, hun får ikke lov til å tulle med følelsene mine lenger.

Redigert av brandonman:); 02/05/2012 15:00.
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387469 02/05/2012 15:04
Jacobsen Offline
Ringrev
Ringrev
er jo venner nå men å spille "kompisen der som støtter henne uansett hva" er et riktig kort å spille? Noe jeg forresten alltid har gjort, bare gjøre det på en litt mer merkbart måte...gir jo ikke opp men jeg gått lei av alle disse følelsene, jeg tror jeg trenger svar raskt. enten blir det ja eller ikke, må være en av de to, ikke noe i midten... men jeg skal være der for henne og vente, vil hun virkelig ha meg så får hun si fra, hun får ikke lov til å tulle med følelsene mine lenger.
"Kompisen som støtter henne uansett hva" er personlig noe jeg ikke hadde spilt. Det høres jo ut som oppskriften på å kjøre seg fast i vennesonen.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387579 02/05/2012 17:39
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Der har du rett.... hva burde jeg spile/ikke spille?

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387654 02/05/2012 18:36
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
hva burde jeg spile/ikke spille?

Les mitt andre innlegg i tråden en gang til.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387714 02/05/2012 19:25
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Å spille kompiskortet vile i denne sammenhengen være å si at "... vi er bare kompiser, slapp av."

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1387764 02/05/2012 19:57
silverwrx Offline
Besatt
Besatt
Mest ekstreme du kan gjøre er å gå for venninna hennes. Slemt, villt og virkningsfullt. Holder med bare et blikk, vise litt interesse, eller mer.. Da kommer du i hennes "top of mind" garantert. På godt og vondt.. Får deg fort ut av vennesonen, eller KANSKJE rett inn i intimsonen. Testet en gang. Huffamegdetblebråk. Hun gikk for min bestekompis etterpå. Ikke noe man kan anbefale. Men det er en strategi. Den utnytter det at jenta liker at de er top of mind hos deg. Når venninda får signaler, så trigger det tydeligvis noe. For hun vik at hun skal være top of mind til deg.

Livet er ett spill, men spill det riktig!

Sykle, vær deg selv, ha det morro, ha fokus på skole og utdannelse når du er der, det tjener du på. Jenter er krydder, ikke det du kan leve av.

Re: "bare være venner" [Re: silverwrx] #1387812 02/05/2012 20:25
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: silverwrx
Mest ekstreme du kan gjøre er å gå for venninna hennes. Slemt, villt og virkningsfullt. Holder med bare et blikk, vise litt interesse, eller mer.. Da kommer du i hennes "top of mind" garantert. På godt og vondt.. Får deg fort ut av vennesonen, eller KANSKJE rett inn i intimsonen. Testet en gang. Huffamegdetblebråk. Hun gikk for min bestekompis etterpå. Ikke noe man kan anbefale. Men det er en strategi. Den utnytter det at jenta liker at de er top of mind hos deg. Når venninda får signaler, så trigger det tydeligvis noe. For hun vik at hun skal være top of mind til deg.

Livet er ett spill, men spill det riktig!

Sykle, vær deg selv, ha det morro, ha fokus på skole og utdannelse når du er der, det tjener du på. Jenter er krydder, ikke det du kan leve av.

Wow! :-D tror ikke det endte så bra? Jeg har også tenkt på å gjøre henne litt sjalu men har ikke vær helt sikkert , får mest sannsynlig dårlig samvittighet men det kan være verdt det også.... skal prøve denne teorien ut og se åssen hun reagerer. hahaha, kommer med tilbakemelding ;-)

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1396556 12/05/2012 16:45
fjøråsyklist Offline
Veteran
Veteran
Hvordan går det?

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1396576 12/05/2012 17:02
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Kjørte meg fast på vennefella ;-) jeg tror jeg ble for åpen, har ikke snakket med hun i det siste heller, hun har blitt venn med en dust i gjengen som var min "venn", han bare kjører på men jeg vet at hun ikke er interessert fordi hun fortalte meg det... så han er vel ikke en konkurrent, men jeg tror hun prøver å gjøre meg sjalu, jeg har svart med å ignorere henne... hvis hun er såpass usikker og barnslig at hun prøver å gjøre meg sjalu så er hun noe jeg difinitivt ikke vil satse på... hun gir endel forvirrende signaler, av og til virker hun interessert og av og til ditcher hun meg for sin nye "kompis". jeg lurer på hvem jeg egentlig har forelsket meg i, hvorfor må jenter være så vanskelige og kompliserte? jeg skjønner det ikke jeg :-\ jeg har trukket alle kortene tilbake og spille defensivt, jeg ignorer henne så lenge hun ditcher meg. Hun skulle vist hvor såret jeg er... jeg tror jeg er for svak til å forsette, fea naturens side vil ikke jeg gi opp men det er resikabelt å forsette, jeg vil ikke bli mer såra enn det jeg er allerede. Jeg gir det et siste forsøk,men jeg kjører defensivt og forsiktig.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1397151 13/05/2012 12:40
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Kvinner er ikke kompliserte. De tenker egentlig ganske simpelt.

Ut fra hva du skriver, så har du ingen sjanse.... "Hun finner deg for lett".

Du har gått i fellen i å tro på hva hun sier og ikke på hva hun gjør.
Hun liker som sagt oppmerksomheten din og hun vil styre følelsene dine og derfor kaster hun ut lokkemiddel hele tiden og så dytter hun deg fra seg.

Så kan du spørre om hvordan kan hun gjøre slikt. Vel, det er egentlig ren sadisme for å plastre på sin egen mikroskopiske selvfølelse. "Men hun er jo så søt og snill og bla, bla, bla". Innse at jenter kan være slik først som sist. Tabben du har gjort er at du har latt det gå så langt. "Men tenker hun ikke på følelsene mine"... vel, hun tenker på dem på den måten at hun tenker hvordan hun kan ødelegge mest mulig for deg, samtidig som du fortsetter "å like henne". Du er et slags eksperiment.

"Usikker og barnslig". Kvinner/jenter er nok dessverre slik i voksen alder også.

"Et siste forsøk": Vent et halvt år og gi henne svært kort tid på å vise at hun kan være (repeterende) fysisk med deg på måten du ønsker. Hvis ikke, vent i 2 år til, hvis ikke vent i 10 år til. Men det må være siste sjanse. Forstår du? Ventetiden blir en slags straff. Hun vil prøve å lokke deg før den tid (slik hun gjør nå), men du må være standhaftig. Det hele går på å vise karakter.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1397156 13/05/2012 12:52
T
Tor Arne Offline
Besatt
Besatt
T
Bare gi opp damer. De er manipulerende skjønnheter som bare er ute etter en ting... en sjåfør.

Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1397182 13/05/2012 13:47
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: supernalle

Hun liker som sagt oppmerksomheten din og hun vil styre følelsene dine og derfor kaster hun ut lokkemiddel hele tiden og så dytter hun deg fra seg.

Så kan du spørre om hvordan kan hun gjøre slikt. Vel, det er egentlig ren sadisme for å plastre på sin egen mikroskopiske selvfølelse. "Men hun er jo så søt og snill og bla, bla, bla". Innse at jenter kan være slik først som sist. Tabben du har gjort er at du har latt det gå så langt. "Men tenker hun ikke på følelsene mine"... vel, hun tenker på dem på den måten at hun tenker hvordan hun kan ødelegge mest mulig for deg, samtidig som du fortsetter "å like henne". Du er et slags eksperiment.

"Usikker og barnslig". Kvinner/jenter er nok dessverre slik i voksen alder også.

"Et siste forsøk": Vent et halvt år og gi henne svært kort tid på å vise at hun kan være (repeterende) fysisk med deg på måten du ønsker. Hvis ikke, vent i 2 år til, hvis ikke vent i 10 år til. Men det må være siste sjanse. Forstår du? Ventetiden blir en slags straff. Hun vil prøve å lokke deg før den tid (slik hun gjør nå), men du må være standhaftig. Det hele går på å vise karakter.

jepp, jeg tror jeg har lært leksa... men å prøve meg på nytt går vel mot det jeg har lært? Dere har sagt at kvinner elsker oppmerksomhet, hva om jeg bare er kald og ignorerer henne fullstendig? så hun kjønner at jeg ikke vil ha henne lenger? Kjønner dere hva jeg mener? rett og slett ikke bry meg om henne? selv om jeg gjør det innerst i meg men dette må jeg ta som et spill... jeg må på en måte lure henne til å savne meg... Vil dette være riktig måte å spille på? så etter hvert vil det være hun som vil ha meg og da blir alt snudd opp ned og det blir meg som leder gamet og lager reglene? er det riktig tenkt av meg?

Re: "bare være venner" [Re: Tor Arne] #1397196 13/05/2012 14:01
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: Tor Arne
Bare gi opp damer. De er manipulerende skjønnheter som bare er ute etter en ting... en sjåfør.

En sjåfør?

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1398425 14/05/2012 19:42
B
Bredings Offline
Fersking
Fersking
B

En sjåfør?

Som kan kjøre henne. Kjøre, ikkesant...

Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1398525 14/05/2012 21:07
Stine L Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: supernalle

Kjære vene. Har lest sporadisk i denne tråden som egentlig startet som en artig sak. Registrerer at forfatteren til innlegget over nok en gang benytter anledningen til å generalisere og komme med en en rekke merkelige og nedsettende påstander om jenter og hvordan de er. Hvor tar du det fra?

Brandonman - ikke gjør ting alt for komplisert. Jenter som er ute etter kjæreste er egentlig ute etter akkurat det samme som deg - en ærlig, blid og hyggelig person som du kan føle deg trygg på, ha det morsomt sammen med og trives sammen med.

Stine
- rimelig godt kjent i Atlantis ICON_TONGUE
www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! ICON_SMILE
(x-MTBea)
Re: "bare være venner" [Re: Stine L] #1398583 14/05/2012 22:37
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Stine L
Jenter som er ute etter kjæreste er egentlig ute etter akkurat det samme som deg - en ærlig, blid og hyggelig person som du kan føle deg trygg på, ha det morsomt sammen med og trives sammen med.

Det var en fin generalisering det. Det er vel derfor så mange jenter ligger etter badboys? Ikke det nei.....

Mener du han skal akseptere at denne jenta lokker ham til seg for så å støte ham fra seg og at han blir såret gang på gang på gang? (forøvrig kan jenter opptre slik i voksen alder også).

Hva er ditt superråd for å få denne jenta, du som vet hvordan alle jenter tenker?

Når det først blir snakket om generaliseringer så skal jeg være den første til å innrømme at jeg beskriver det typiske eksempelet. Men jeg kan ikke sitte å skrive en bok her. Når det først er sagt, så når det gjelder å reagere følelsesmessig, så reagerer jenter etter min erfaring vannvittig likt.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: Stine L] #1398593 14/05/2012 23:37
A4-Biorobot Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Stine L

Kjære vene. (...)
Brandonman - ikke gjør ting alt for komplisert. Jenter som er ute etter kjæreste er egentlig ute etter akkurat det samme som deg - en ærlig, blid og hyggelig person som du kan føle deg trygg på, ha det morsomt sammen med og trives sammen med.

Illustrert vitenskap hadde en artikkel om hvordan kvinner søker forskjellige partnere avhengig av hvor i menstruasjonssyklusen de befinner seg.

Jeg kan ikke huske å ha sett noen undersøkelser som viser at ærlighet er et positivt utvelgelseskriterium.

Teoretisk sett, så kjøper jeg veldig argumentet om at kvinner er ute etter menn som har høy status i flokken. Det behøver ikke være folk som direkte slår ned andre på byen ikledd Bandidos-skinnjakke, eller finansfolk med stort hus og bilpark, men autoritet, selvtillit og selvhevdelse er nok noe som går igjen for å få pult og formert seg. Det er et usympatisk trekk ved damer og mennesker generelt, da spesielt autoritet og selvhevdelse innebærer å tråkke andre ned i søla for å få pule. Det er ikke slik at verden inneholder nok fitte til alle, du må nok tråkke på andre mennesker for å få knulle.

At du kommer med generelle hersketeknikker og latterliggjøring, gjør at det er en større grunn til å stille spørsmål ved deg, hva slags primitiv hjerne besitter du som føler personlig behov for å skulle forsvare ditt eget kjønn? Hvorfor komme med åpenbare løgner om at det skulle være nok å "ikke gjøre ting så komplisert" for å få pult. If anything, så er det vel heller slik at det å gjøre ting komplisert er et symptom, mens det er de underliggende personlighetstrekkene som gjør at du ikke får pult, nemlig da mangel på statusadferd. Å være needy er aldri noe sjakktrekk. Å høre på damer om hvordan man skal gå fram for å få damer, er heller ikke noe sjakktrekk, da de færreste damer vil innrømme hvor primitivt skrudd sammen de er. Jeg derimot, er redelig og ærlig nok til å fortelle damer både åssen bmi, åssen ansiktsform, åssen rumpe og åssen størrelse de bør legge inn i brystene for å være attraktive for meg. Jeg klarer å vedkjenne meg min egen patetiske natur, men så er det jo også slik at opp igjennom historien, så er det menn som har pushet fram utvikling. Det er kanskje urimelig å forvente slikt av damer.

Byttet profil, ny er "Bioroboten"
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1398746 15/05/2012 08:07
C
chippo Offline
Entusiast
Entusiast
C
Illustrert vitenskap...

Redigert av chippo; 15/05/2012 08:07.
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1398953 15/05/2012 11:34
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

jepp, jeg tror jeg har lært leksa... men å prøve meg på nytt går vel mot det jeg har lært? Dere har sagt at kvinner elsker oppmerksomhet, hva om jeg bare er kald og ignorerer henne fullstendig? så hun kjønner at jeg ikke vil ha henne lenger? Kjønner dere hva jeg mener? rett og slett ikke bry meg om henne? selv om jeg gjør det innerst i meg men dette må jeg ta som et spill... jeg må på en måte lure henne til å savne meg... Vil dette være riktig måte å spille på? så etter hvert vil det være hun som vil ha meg og da blir alt snudd opp ned og det blir meg som leder gamet og lager reglene? er det riktig tenkt av meg?

Men husk samtidig at du hele tiden må være høflig og at hun ikke "kan ta deg på å være arrogant". Det er selvfølgelig veldig vanskelig å stå imot når hun lokker deg neste gang, men det er nettopp det du må gjøre, nemlig å behandle henne som en hvilken som helst person. Du må la det gå lang tid før du viser noen interesse for henne igjen(en måned etter sommerferien, slik det ser ut nå), eller så er ting kjørt. Hovedbudskapet er uansett at du bør bruke tiden på andre damer. Det gjør alt så mye lettere, også for å øke interessen fra henne. Du må også ta et standpunkt i forhold til hvordan hun har behandlet deg. Det å lokke deg for så å dytte deg bort er ikke pent og skal på ingen måte aksepteres av deg. Hun har rett og slett oppført seg ondt mot deg. Hun har heller ikke vist særlig smidighet i forhold til hvordan hun har behandlet deg før (igjen basert på dine innlegg) og det viser lite respekt. Du må ikke akseptere det. Synes du ikke hun må vise mye større respekt for at hun skal få deg? Det synes ihvertfall jeg.

Dropp slike ting som "du er barnslig", "du har mensen"-uttrykk og liknende. Det er en karakterbrist hos deg. Det legger damene merke til og du vil få færre damer å velge i.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1399074 15/05/2012 13:59
T
Tor Arne Offline
Besatt
Besatt
T
Hva skjedde med "Vær deg selv"?

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1399079 15/05/2012 14:05
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Takk for dine tips og innlegg supernalle :-) ja,nå er det sikkert på tide å komme over henne. ja, jeg tror jeg fortjener litt mer respekt. Det er mange fisk der ute som kan såre meg ;-)og kanskje en liten fisk som vil like meg som den jeg er og gjøre meg lykkelig. jeg takker alle sammen for de gode rådene! :-) dette har vært en god lekse som jeg difinivt har lært noe av!

Re: "bare være venner" [Re: Tor Arne] #1399084 15/05/2012 14:09
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Hva skjedde med "Vær deg selv"?

jeg tror ikke den funker på damer.... ;-) neida..man er jo alltid seg selv, det kommer ikke en ny person som overtar for deg hver gang du snakker til ei jente?;-)

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1399116 15/05/2012 14:41
B
Bredings Offline
Fersking
Fersking
B
jeg tror ikke den funker på damer.... ;-) neida..man er jo alltid seg selv, det kommer ikke en ny person som overtar for deg hver gang du snakker til ei jente?;-)

Du prater kanskje annerledes til henne enn til de andre vennene dine, i norsk-faget kaller man dette situasjonstilpasset språk. Du oppfører deg ovenfor henne på en annen måte enn for kompisene dine, altså situasjonstilpasset væremåte. Mange tilpasser seg ofte veldig mye, og tror det er bra selv. Det er det ikke alltid. Det virker kanskje rett å slavisk like samme musikk som henne, komplimentere henne osv. (misforstå meg rett, heite chicks digger komplimenter) men noen ganger blir det litt mye og litt teit. Jeg har selv brent meg på dette. Her kommer "vær deg selv" inn, hvis du er deg selv og ikke spiller skuespill er du sikker på at hun liker deg og ikke karakteren din. Du har lykkes i valg av kæbe når du kan prate med henne om alt, som f.eks. sykler. HVis ikke er det kanskje ikke riktig, uansett kommer det flere.

Så husk:
vask deg i ansiktet og under armene
vær deg selv
prat med dama

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1399171 15/05/2012 16:33
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Haha, den sjekk-lista er alltid på plass! ;-) man er jo litt mykere mot jenter enn de du er mot gutta i vennegjengen, men man er jo forsatt seg selv. det gjelder meg i så fall... :-)

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1399427 15/05/2012 22:10
Apokope Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
I en bok jeg leste for mange år siden, var det en afrikansk kriger som fortalte om dårlige og gode jaktmetoder.

Den dumme jegeren var den som jagde byttet over savannen. Antilopen løp kun fortere og fortere og etterhvert rømte den bare den fikk øye på jegeren på lang avstand.

Den smarte jegerene derimot, han la seg i skjul ved vannhullet. På den måten stilte antilopene seg selv i jegerens skuddlinje. Aldri skjønte de hvor pilen ble skutt fra og aldri luktet de jegeren med vinden fra seg.

Flirt med venninnene hennes, vær diskret-overlegen, men hyggelig, vær småfrekk, særg for at det er hun som kontakter deg, ikke send sms/riing/oppsøk først hver bidige dag, les pornopung, man vil ha det man ikke kan få etc, etc etc. Alt dette funker, og slik har spillet alltid vært ICON_SMILE Er man seg selv og bare "snill og grei", ender man som bestekompis eller som tøffelkjæreste i et 2 års forhold. Tro meg, har vært der selv.

Side 13 av 14 1 2 11 12 13 14

Moderator  support