Trur detta blir bra jeg Valdis! :-) Personlig synes jeg det er morsommere når det er sykkelen som flyter og ikke gjørma, men klart, vi er alle forskjellige! ;-)
Gleder meg uansett. Kom da gjennom i regnværet 2010 også!
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Trur detta blir bra jeg Valdis! :-) Personlig synes jeg det er morsommere når det er sykkelen som flyter og ikke gjørma, men klart, vi er alle forskjellige! ;-)
2010 var da ikke så ille. da kunne man jo kjøre tørrvers dekk. ;-) Her er sykkelen min fra helgens ritt. det var ille:
Redigert av olechr; 24/04/201207:36.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Det gikk men burde hatt Medusa i helgen. Men det gikk faktisk overaskenes bra og syklet stort sett over alt.Men hadde det vært litt seigere gjørme hadde alle uten skikkelig gjørmedekk måtte løpe.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
2010 var da ikke så ille. da kunne man jo kjøre tørrvers dekk. ;-) Her er sykkelen min fra helgens ritt. det var ille:
Ikke lett å se hva som skjuler seg under møkka Solid maga må'n ha for å tåle fastfooden før innhold drikkeflaske
Kommer til å bli konge dette Elgvenn2 har bestillt noen runder med lastbærer for å gjør vei i vellinga Ble bare paff når Elgvenn av alle syns det var sleipt:) Kommer til å støve 5 mai, garantert! P.S finns ikke no velling,bare rå skogbunn som tørker opp på noen timer
[quote=Elgvenn2] Kommer til å bli konge dette Elgvenn2 har bestillt noen runder med lastbærer for å gjør vei i vellinga Ble bare paff når Elgvenn av alle syns det var sleipt:) Kommer til å støve 5 mai, garantert! P.S finns ikke no velling,bare rå skogbunn som tørker opp på noen timer
Synes elgvennen var småpinglete i utforkjøringene i går ja ;-) Men det er riktig som fjellræven sier at det skal ikke mye til før det tørker opp.
Jeg skal forresten ha gjennomkjøring for en gjeng fra Raufoss&Gjøvik i morgen onsdag. Er det flere som vil være med er det bare å henge seg på :-) Avreise fra Skurven (start/mål) kl 1730.
Det blir et par småendringer til på løypa forresten. Stifinner skaari & co har lagt til et nytt lite stiparti i Moskogen som erstatning for det som har gått tapt ved hytta, og så blir inngangen til avslutningsrunden litt annerledes.
[quote=Elgvenn2] Kommer til å bli konge dette Elgvenn2 har bestillt noen runder med lastbærer for å gjør vei i vellinga Ble bare paff når Elgvenn av alle syns det var sleipt:) Kommer til å støve 5 mai, garantert! P.S finns ikke no velling,bare rå skogbunn som tørker opp på noen timer
Synes elgvennen var småpinglete i utforkjøringene i går ja ;-) Men det er riktig som fjellræven sier at det skal ikke mye til før det tørker opp.
Jeg skal forresten ha gjennomkjøring for en gjeng fra Raufoss&Gjøvik i morgen onsdag. Er det flere som vil være med er det bare å henge seg på :-) Avreise fra Skurven (start/mål) kl 1730.
Det blir et par småendringer til på løypa forresten. Stifinner skaari & co har lagt til et nytt lite stiparti i Moskogen som erstatning for det som har gått tapt ved hytta, og så blir inngangen til avslutningsrunden litt annerledes.
De turrytterne som evt. tar igjen de tregeste i elite-klassen er gode nok til å sykle elite selv, så da kan de takke seg selv for at de i så fall blir hindret, men tviler på at det i det hele tatt kommer til å skje
Er nok ment ironisk Stian! Du da ? Er vel i form til å ta 3 runder tenker jeg:)
Har du ikke trua på meg? Ikke jeg heller. Blir nok en av de siste, i år som i fjor.
men dere må gjøre noe med markedsføringen mot kvinner da kun 4+2 som deltar av kvinner (elite+25 km)
Må visst det... Noen som ble skremt for to år sidenkanskje. Da var det bare en kvinne som fullførte to runder. Men i rettferdighetens navn var det ekstremforhold og masse-DNF blant mennene også.
Satser på at den værmeldinga er riktig ja, så skal det bli riktig så bra forhold. Ei skikkelig regnskur rett før vi startet gjennomkjøringa i går, så det ble en del søle på linsa innimellom, og varierende kvalitet på råmaterialet til videosnutter. Men jeg skal bruke ettermiddagen/kvelden til redigering og få lagt ut en del.
Forøvrig en hyggelig gjennomkjøring i går; vi var 11 eller 12, de fleste fra Raufoss og Gjøvik SK, men også noen slengere fra BSK og Ottestad.
Er det noen som skal ha en gjennomkjøring på lørdag ?
Skal en tur oppover og det hadde vært knall med en gjennomkjøring litt utpå dagen lørdag (12-13 tiden) jeg har ikke syklet rittet før så jeg føler for å teste litt :-)
Er det noen som skal ha en gjennomkjøring på lørdag ?
Skal en tur oppover og det hadde vært knall med en gjennomkjøring litt utpå dagen lørdag (12-13 tiden) jeg har ikke syklet rittet før så jeg føler for å teste litt :-)
Hvis du kan v 11 tia kan jeg være behjelpelig med en gjennomkjøring !