Ca 23m2 med 3-stavs "passe slitt" klikklaminat gis bort. Dette er typen med veldig billig klikksystem, men den har gjort jobben godt. Har du en bod eller en annen plass hvor du trenger noe enkelt som er passelig glatt og lett å holde rent kan dette fungere.
Hentes på Carl Berner i Oslo.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders A-R]
#146315413/08/201217:38
Skal ha ny spinningsykkel og gir bort den gamle. Kjøpte den for tre fire år siden og den er godt brukt. +Ny krank på garanti for ikke alt for mange mil siden. +Gratis -Er en ulyd som kom etter krankbytte. Tror det er plast som sleper ett sted. -Reimdriften glipper litt ved pådrag. Har prøvd å stramme uten at det har blitt bedre. -Uten pedaler og sete. -Må bæres opp av kjelleren
Kan hentes på Tranby(Lier) ved nærmere avtale
Er av merket Sportsmaster kostet vel 3000 den gang.
Innesesongen nærmer seg, så jeg bumper denne.
Re: Gis bort - Foosball spillbord i Oslo
[Re: Anders]
#150211110/10/201214:56
gis bort:brett: burton custom 162, gnu gt 150,begge brukt, men fullt brukbare. vans snowboardsko, scarpa t1 telemarksko, begge str 40, et par ski totalt gått ut på dato, en lampe, en stol, samt et tv bord. gis bort:-)
Hei! Denne ble ikke henta sist jeg gav den bort, det er derfor en ny sjanse til å få Fidelitys tidligere budsjettreferanse. send PM.
Sitat: larsb
Thule Spirit IA 60 forsterker gis bort.
Tilstanden er tvilsom. Det siste denne gjorde var å kke ville regulere volumet ned før den dro til på hva jeg tror var full styrke. I alle fall ble Trolljegeren skremmende høy veldig fort! Etter dette har jeg ikke testa den. Den kan være kaputt, eller den kan trenge nye batterier i fjernkontrollen. Eller alt kan være ok.
Må hentes på Bjølsen. Om ønskelig kan jeg selge en tilhørende Thule Spirit CD spiller, den betjenes med samme fjernkontroll.
LarsB
[Re: Anders]
#150929323/10/201209:29
Scott comp racing ramme med gaffel, krankarmer -og lager, pedaler, styrelager samt stem gis bort hvis noen ønsker prosjekt. Tilsvarende denne . Str M (tror jeg). Jeg kan evt. ta mål ved behov. Den har ruller noen vintre i Oslo og bærer preg av det.
Send PM ved spørsmål, må hentes på Gaustad/Sogn.
[Re: Flylow]
#150983123/10/201220:50
Takbøyler til 3dørs Audi A3 gis bort mot henting eller at mottaker betaler frakten. Har stått på en 98 modell, men bør vel passe på tom 2003 modell tror jeg
Slanker maskinparken så da har jeg et fullhøyde 19" datarack på hjul (avtagbart) og et par 3000VA online UPSer av merket Netpro til overs (ikke rackmonterbare). Mulig batteriene bør byttes for å få full kapasitet, men om du bare har et par maskiner burde det gå fint. Serieport for komm.
Send PM om du er interessert, må av naturlige grunner hentes i Oslo..
Har merket meg at det er endel som lager eget øl her. Det gjør ikke jeg, men jeg drikker endel Nøgne Ø! Så hvis noen vil at jeg skal samle på tomflaskene istedet for å kaste de i returglass containeren så gjør jeg gjerne det.
Jeg bor på Notodden (jobber i Kongsberg) men kjører forholdsvis ofte strekningen Notodden - Sandefjord og Notodden - Gardermoen.
Send PM eller svar her hvis det er en eller annen som har bruk for slike flasker, så kan jeg starte oppsamlingen førstkommende fredag.
"I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am."
Homer Simpson
Re: Technics orgel gis bort - Trondheim
[Re: parob]
#152178416/11/201222:38
5 år gammel Toshiba 37" hd-ready lcd-TV gis bort ved henting i Oslo øst. Synes å merke en konstant svak summelyd i tvn. Veggfeste kan medfølge for 300,- Batterier i fjernkontrollen får du med;)
Tlf 93 88 66 96
Surfin' the turf
Re: Technics orgel gis bort - Trondheim
[Re: o-five]
#152570225/11/201208:04