Kabinett fra Lian Li , Svarteloksert, støydempet, ganske minimalistisk ytre. Boksen er i ganske fin stand, men det følger med litt fingeravtrykk og støv med på kjøpet.
Fungerende innmat følger med, men diskene er fjernet (denne har mulighet til å kjøre en haug disker, jeg hadde fire stk inni da jeg sluttet å bruke den)
Merk at dette kabinettet IKKE er bygget for moderne ekstremt varmeutviklende systemer. Selv om kabinettet er av aluminium (vanligvis er det jo stål) og har ganske bra kjøleevne i seg selv, er det ingen åpninger for å montere inn vifter, ut over det som sitter i PSUen. (ganske ny MIST PSU er installert)
Bør kunne fungere fint som en HTPC vil jeg tro. Klikk på vedleggene nedenfor for flere bilder.
Kassa må hentes hos meg i Oslo.
Ta kontakt på PM.
Anders
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#132929130/01/201212:59
Ny gi-bort-auksjon er lagt ut på deleforumet: Masse skivebremser og bremsedeler, og en Manitou Dorado. Rydding skal det bli uansett pris, så om jeg er nødt til å gi det bort, så får det heller bli sånn. en haug skivebremser for en krone? En Dorado for en tier? Fullt mulig.
Anders
#133134703/02/201209:43
Bra Bosch skrudrill med kaputt batteri gis bort til noen som mener merke er viktig:
Den har rundt 40 sekunders svak kapasiet på nåværende batteri. Jeg sjekket priser og kjøpte heller en ny drill med Li-io batteri enn ett nytt Ni-Mh til den gamle. Det følger ikke med lader, men "festet" til laderen med krokodilleklemmer er på plass. Opprinnelig var det en liten drypplader som fulgte med.
Gratis ved henting, koster noen kroner ved sending.
LarsB
Redigert av larsb; 03/02/201209:50.
[Re: larsb]
#133897121/02/201212:30
jeg rydder i skapet og har funnet en del sykkelklær som jeg ikke bruker/aldri brukte. Alt er i str. s og m, men tror at alt kan faktisk ansees som str. s. Ting befinner seg i Trondheim og kan hentes her.
Kun to trikoter var brukt 2, kanskje 3 ganger, resten er ubrukt. Kvaliteten generellt og spesiellt på putene i buksene er lavt Kun på et trikot er kvaliteten bedre - dette skal være fra gamle bestander fra et sykkelklubb i St. Petersburg.
Uansett, trenger du litt treningstøy så duger disse nok
[Re: Anders A-R]
#133907721/02/201215:06
2 stk Ikea Sultan Erfjord madrasser, 90x200. Fikk best i test i en slik lettbent forbrukersak på nett for noen år siden. Fine madrasser til både hytte og hjem.
Send PM om du vil ha. Må selvsagt hentes!
Del stien, skru av Strava
#134148326/02/201217:08
azonic DH bokse. 36 L. brukt 2 ganger i hafjell i ca 2005. jogge lykra liten L ubrukt. ukjent merke adidas sykel bokse lykra med seler L ubrukt. svart.
sennes med litt peng eller hentes oslo.
#134160426/02/201219:54
Har også et laserskriver av type Brother HL 2030 som kan gis bort. Den er tomt for toner, men et ny (større) toner får en for kr. 400-500 nesten overallt.
Etter at den gikk tomt har jeg funnet ut at jeg egentlig ikke har behov for skriveren hjemme...
Skriveren kan hentes i Trondheim.
#134879110/03/201210:07
Jeg har en gammel HP ScanJet 4200C scanner som gis bort ved henting på døra. Den funker fint, men jeg fikk den ikke til å virke under Win7. Det kan ha kommet kompatible drivere nå, det har jeg ikke sjekket. Send PM om du vil ha den, jeg kommer ikke til å sjekke her.
#135059313/03/201211:40
Husqvarna komfyr med kjeramisk topp gis bort mot at noen gidder å hente den på Algarheim v/Jessheim. Ny i 2001. Funker tipp topp. Gi den en vask, så har du komfyr i mange år.
Mvh
Håvar
[Re: Howard]
#135071513/03/201214:22
Husqvarna komfyr med kjeramisk topp gis bort mot at noen gidder å hente den på Algarheim v/Jessheim. Ny i 2001. Funker tipp topp. Gi den en vask, så har du komfyr i mange år.
Mvh
Håvar
Borte!
#135448319/03/201217:21
Noen som har lyst på et foosball-spill? Jeg fikk et til jul for en del år siden, men siden leiligheten min er såpass liten har jeg sett meg nødt til å ha det pakka vekk ganske lenge. Står nå i kjelleren og brukes ikke.
Bordet er av en ganske rimelig type, tipper det kosta en drøy tusenlapp som ny. Har støydempa spilleplata (moddinga synes ikke) så det høres ut som et langt dyrere bord enn hva det egentlig er.
Siden den ikke har sett dagens lys på mange år,så har jeg heller ingen bilder av den. Dette bildet jeg fant fra nett er hva jeg synes ligner mest, men fargen på min er litt mørkere enn modellen som vises på bildet.
Gis bort. Må hentes hos meg i Oslo. (sentrum øst-ish) Send PM eller mail.
[edit: Kan se ut som at denne er kapret allerede. Er vel å merke ikke hentet ennå, så jeg legger ut en oppdatering dersom det mot formodning ikke blir noe av]
Redigert av Anders; 24/03/201212:39.
Anders
Re: Gis bort - Foosball spillbord i Oslo
#136485903/04/201220:40
Har ryddet litt i ferien, og kommet til den konklusjon at jeg har en god del cd-plater som aldri blir brukt da jeg har konvertert alt til mp3 for lenge siden. Hovedsaklig techno/trance/house-sjangere, mesteparten er 2000-2005 ish.
Et par utvalgte plater; Armin Van Buuren - ASOT 2005, Tiesto - Live at Innercity, DJ Sakin & Friends, Sash, Trance Nation, Super DJ Jean, Trance Energy. Noen med interesse for sjangeren, så gi lyd ellers blir det søpla. Totalt er det 30-40 stk.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
#136935911/04/201213:22
Skal ha ny spinningsykkel og gir bort den gamle. Kjøpte den for tre fire år siden og den er godt brukt. +Ny krank på garanti for ikke alt for mange mil siden. +Gratis -Er en ulyd som kom etter krankbytte. Tror det er plast som sleper ett sted. -Reimdriften glipper litt ved pådrag. Har prøvd å stramme uten at det har blitt bedre. -Uten pedaler og sete. -Må bæres opp av kjelleren
Kan hentes på Tranby(Lier) ved nærmere avtale
Er av merket Sportsmaster kostet vel 3000 den gang.
Redigert av Lid; 11/04/201213:23.
#137208214/04/201215:44
Noen som har en gammel terrengsykkelramme å gi bort? Har en kamerat som har begynt et nytt og bedre liv, og har lyst til å sykle litt. Jeg har det meste av utstyr som trengs til å få satt sammen en ok sykkel, bortsett fra en ramme å sette alt på. Rammen må passe en mann på ca 180, v-bremser og setepinne med Ø26,2. Betaler gjerne porto for å få den tilsendt. Kan til nød hentes på strekningen Gudbrandsdalen - Oslo.
Ingen er visst interessert i en god 20-tommers Marvil Hardtail-ramme. Dermed gis den bort til den første som tropper opp på Rolvsøy med 6 iskalde sukkerfrie Redbull.