Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 11 av 14 1 2 9 10 11 12 13 14

"bare være venner"

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1377587 20/04/2012 13:29
B
brandonman:) Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
nei, men har hun ikke lyst skal vi få være venner, ferdig med saken har fått nok av ventinga, nesten gang jeg er med henne så slenger jeg det ut, håper hun sier ja ellers får jeg bare drite i det.

Re: "bare være venner" [Re: Garpen] #1377588 20/04/2012 13:30
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: Garpen

Og alt er egentlig kjemi. Strengt tatt hadde det vært det enkleste å gi henne en sprøyte med de riktige hormonene for siden å hekke i vei. Men er det sånn du vil leve da?

My sentiment exactly. Jeg lurer derfor fremdeles hva suksesskriteriene til supernalle er, siden jeg har en følelse av at de varierer, ikke nødvendigvis med hva trådstarter ønsker å oppnå, men hva enkelte andre inkludert meg regner som å ha "suksess med kvinner". Jeg regner meg som å ha hatt det, men med helt andre metoder og antakelig helt annet utfall enn supernalle. Det siste er dog en antakelse.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1377622 20/04/2012 14:06
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: brandonman:)
nei, men har hun ikke lyst skal vi få være venner, ferdig med saken har fått nok av ventinga, nesten gang jeg er med henne så slenger jeg det ut, håper hun sier ja ellers får jeg bare drite i det.

Etter mitt syn så er det riktig holdning.

Det er ikke galt å ha jentevenner, men bestemmer du deg for det (med den forhistorien) så er du nok stuck i friendzone.

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: GeirK] #1377637 20/04/2012 14:29
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: GeirK
Sitat: Garpen

Og alt er egentlig kjemi. Strengt tatt hadde det vært det enkleste å gi henne en sprøyte med de riktige hormonene for siden å hekke i vei. Men er det sånn du vil leve da?

My sentiment exactly. Jeg lurer derfor fremdeles hva suksesskriteriene til supernalle er, siden jeg har en følelse av at de varierer, ikke nødvendigvis med hva trådstarter ønsker å oppnå, men hva enkelte andre inkludert meg regner som å ha "suksess med kvinner". Jeg regner meg som å ha hatt det, men med helt andre metoder og antakelig helt annet utfall enn supernalle. Det siste er dog en antakelse.

Målet er at en eller flere jenter skal bli attrahert av deg (og dermed bli forelsket i deg). Hva du ønsker å gjøre med det varierer nok. George Clooney har valgt å ha korte seksuelle forhold. Det er hans valg. Andre ønsker seg for eksempel å gifte seg og få barn.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1377680 20/04/2012 15:45
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Det er det ingenting galt med så lenge jentene synes det er OK. Metodene dine er veldig interessante. Synd jeg er for monogam til å teste dem ut!

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1377695 20/04/2012 16:06
idapia Offline
Medlem
Medlem
Wow! Jeg er så imponert over hvor tøff du er! Snakk om å legge hjertet sitt på et fat.
Jeg håper virkelig jenta du liker er voksen nok til å behandle deg med den respekten du fortjener etter å ha blottlagt deg selv på den måten, enten hun liker deg på samme måten eller ikke.
Jeg heier på deg!

Som mange ganger nevnt, kan din situajson være en helt annen enn de vi har opplevd, men når jeg tenker på min egen ungdomskoletid ville jeg definitivt rådet deg til å roe ned loppene.
Alle jenter (enten de er 14 eller 80) nyyyyter å føle seg begjært, og vi vil gå ganske langt for å opprettholde den oppmerksomheten.

Ikke la deg utnytte. Gi henne godt med pusterom og la henne komme til deg. La henne ta initiativet til aktiviteter (enten det er facebook-chatter eller rusleturer i måneskinn). Tar hun ikke kontakt, inviterer deg bort, sender deg sms'er osv, så er hun heller ikke interessert.
Tar hun kontakt osv, men lar fortsatt kjæreste-temaet ligge, så utnytter hun deg.

Her må det en skikkelig avklaring ting, men det er hennes tur å ta opp temaet, du har gjort din del. Frem til hun gjør det burde du forsøke å fylle tiden din med andre ting. Kompiser, sykling, whatever.

Husk at selvtillitt er sexy! ;-)

Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1377717 20/04/2012 16:35
StigB Offline
Señor
Señor
Sitat: supernalle

Selv om mange jenter hevder at de ikke er attrahert av badboys, så er det lurt å skjønne hva som skjer når andre jenter er det. Når man har forstått det så har man en ganske god innsikt i hva som skjer i det feminine sinn. Jeg tror jeg har forstått det, men hvem vet?

Gratulerer du vil bli nominert til Kongens fortjenestemedalje med tornekrans, som den første i sitt slag.

Stisykling.no

Det er plass til alle, om vi bare tar hensyn til hverandre.

< TOC >

Re: "bare være venner" [Re: idapia] #1377778 20/04/2012 17:53
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: idapia
Wow! Jeg er så imponert over hvor tøff du er! Snakk om å legge hjertet sitt på et fat.
Jeg håper virkelig jenta du liker er voksen nok til å behandle deg med den respekten du fortjener etter å ha blottlagt deg selv på den måten, enten hun liker deg på samme måten eller ikke.
Jeg heier på deg!

Som mange ganger nevnt, kan din situajson være en helt annen enn de vi har opplevd, men når jeg tenker på min egen ungdomskoletid ville jeg definitivt rådet deg til å roe ned loppene.
Alle jenter (enten de er 14 eller 80) nyyyyter å føle seg begjært, og vi vil gå ganske langt for å opprettholde den oppmerksomheten.

Ikke la deg utnytte. Gi henne godt med pusterom og la henne komme til deg. La henne ta initiativet til aktiviteter (enten det er facebook-chatter eller rusleturer i måneskinn). Tar hun ikke kontakt, inviterer deg bort, sender deg sms'er osv, så er hun heller ikke interessert.
Tar hun kontakt osv, men lar fortsatt kjæreste-temaet ligge, så utnytter hun deg.

Her må det en skikkelig avklaring ting, men det er hennes tur å ta opp temaet, du har gjort din del. Frem til hun gjør det burde du forsøke å fylle tiden din med andre ting. Kompiser, sykling, whatever.

Husk at selvtillitt er sexy! ;-)

takk, nja, føler meg nettop litt utnyttet, men hun ville da aldri gjort noe sånt. jeg mener, å utnytte meg? ICON_WINK

Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1377821 20/04/2012 18:44
pinwiz Offline
Besatt
Besatt

Jeg er uenig. Utfordringen er at hun skal føle at du er utvalgt og spesiell.

Jeg leser om flere episoder her om at dere tok kontakt og at dere ble sammen (langt) senere. Det som kan ha skjedd er at, selv dere kanskje ikke liker å høre det, så fant hun ikke noen bedre i mellomtiden. Det er nok den harde sannhet. Samtidig, så ga dere henne tid..... men når dere tar en pause fra hverandre, så vil hun på en måte oppleve dette som en "ignorering". Jenter liker oppmerksomhet og det er ganske "grusomt" for dem å miste den. Den initielle møtet/sjekkingen ga henne jo mye oppmerksomhet og det å miste den, oppleves følelsmessig ikke bra for dem. Har du tatt kontakt med henne og du til og med har hatt en del fysisk kontakt med henne, så har du gitt henne opplevelsen av oppmerksomhet.... en annen ting er at fysisk kontakt gjør direkte at hun blir attrahert av deg mer og mer, etter hvor mye fysisk kontakt dere har.... hva du sier "ord for ord" har mindre å si. Derfor, når dere er "venner" så får hun jo denne oppmerksomheten likevel, det hun er ute etter. Har du sagt hva du ønsker og hun gir en avvisning, og du deretter "gir henne tid" til å tenke over avgjørelsen (uten at du tar for mye kontakt) vil hun innse at den eneste måten hun kan få den oppmerksomheten tilbake er å bli kjæresten din (hvis du ikke gir etter på andre måter). Hun vil derfor bli attrahert av deg..... noe hun opplever som en forelskelse. Er du det beste bet'et around som hun tror hun har mulighet på, så får du henne. Så enkelt er det.

pfffff. Se hva som skjer når akademikere blander seg inn i kjønnskampen...

Nåh brandonman skal du få de to beste rådene du noen gang vil få:
1. ALDRI be akademikere om råd når det gjelder ting som går på mellommennesklige relasjoner. Uansett hva nalle prøver å innbille deg her må du ta høyde for at det er et individ du har med å gjøre. Det blir det samme som når du dealer med forskjellige kompiser,eller at du har en ulik tilnærming avhengig av om du ber din mor eller far om noe. Du nærmer deg forskjellige mennesker på ulike måter. Prøv å tenk litt nå,hva har du inntrykk av at denne jenta liker eller synes er gøy?,hvilket bringer meg til punkt..

2. Lag god mat til jenta!! Be henne hjem til deg,lag et godt måltid og sørg for at hun får med seg at det er du som har lagd det.
Heng rundt grytene,kokkeler ivei,prat som en foss mens du holder på. Sørg for at vinglasset hennes er fylt (jaja,veit det suger å være femten),servér en god selvlagd rett.
Har alltid funka for meg jaffal. Uten unntak!

Hva ville Lemmy gjort.......?

Re: "bare være venner" [Re: pinwiz] #1377829 20/04/2012 18:52
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: pinwiz

servér en god selvlagd rett.

hahahah ICON_LAUGH tror det holder med brus jeg! ;D

Re: "bare være venner" [Re: pinwiz] #1377920 20/04/2012 20:10
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: pinwiz

2. Lag god mat til jenta!! Be henne hjem til deg,lag et godt måltid og sørg for at hun får med seg at det er du som har lagd det.
Heng rundt grytene,kokkeler ivei,prat som en foss mens du holder på. Sørg for at vinglasset hennes er fylt (jaja,veit det suger å være femten),servér en god selvlagd rett.

Først må jeg si at jeg synes det er påfallende hvor mye idapia sitt innlegg sammenfaller med mine innlegg.... ikke fordi jeg tror hun kopierer det jeg skriver. Jeg takker forøvrig for et meningsfult innlegg. Bra.

Når det gjelder å lage mat så kunne jeg ikke vært mer enig i at det fungerer. Damene elsker som oftest dette.... elsker hun ting du gjør, så elsker hun deg.

Det som er viktig å huske er at det ikke trenger å være noe avansert. Posegrønnsaker og noe enkelt kjøtt og litt annet tilbehør funker som fy. Du trenger ikke imponere "med dine ferdigheter".

Personlig pleier jeg ikke å invitere dama til å kokkelere sammen med meg. Det er jeg som lager mat til oss.....

Det fantastisk smarte skjer etter vi har spist............ og her er det smarte trikset...... wait for it..... vi tar opppvasken.....

that's it. her får jeg derimot dama med... noe jeg begrunner med at vi blir raskere ferdig når vi er to..... her kan det skje ganske mye alt etter om du har oppvaskmaskin eller ikke.... hun kan f.eks. skylde av og du sette inn. Hun vil i 999 av 1000 ganger ( ICON_WINK )
falle for fristelsen til å sprute litt springvann på deg eller klinke en sleiv på ræva di. Gjør hun ikke det så kan du initiere littegrann. Poenget er at det må utarte seg litt og du klinker henne til slutt opp mot kjøleskapet og kysser henne.....

det har funket hver gang for meg......

den filmen hun kom for å se må dere kanskje utsette til en annen gang.....

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: StigB] #1377923 20/04/2012 20:11
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: StigB

Selv om mange jenter hevder at de ikke er attrahert av badboys, så er det lurt å skjønne hva som skjer når andre jenter er det. Når man har forstått det så har man en ganske god innsikt i hva som skjer i det feminine sinn. Jeg tror jeg har forstått det, men hvem vet?

Gratulerer du vil bli nominert til Kongens fortjenestemedalje med tornekrans, som den første i sitt slag.

Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor du har så problemer med eldre damer. De er jo så desperate som f...

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1377963 20/04/2012 20:49
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
AHA! så dere liker MILFS? ICON_LAUGH

Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1377994 20/04/2012 21:15
StigB Offline
Señor
Señor
Sitat: StigB

Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor du har så problemer med eldre damer. De er jo så desperate som f...

At du hevder jeg har problemer med eldre damer får stå for din egne regning. Men det at du hevder deg over andre og tror du er så jævla til å forstå feminine syn har jeg svært liten tro på.

Stisykling.no

Det er plass til alle, om vi bare tar hensyn til hverandre.

< TOC >

Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1378013 20/04/2012 21:38
dr dunkel9HHrRV Offline
Medlem
Medlem
Hun vil i 999 av 1000 ganger ( ICON_WINK )

Snakker om skrytepave...
ICON_WINK

Sånn en suksess har ikke ikke jeg,gikk faktisk lei kvinnfolk,rett og slett for at jeg tydeligvis traff feil type kvinnfolk(ute på byen og sjekking,blæhh).
Bare klengete og masete kvinnfolk jeg traff,men det var før jeg begynte å heller prøve treffe kvinnfolk på treningsentere,eller andre steder der man fant aktive kvinner.
Traff ei jente på fjelltur
o kom i snakk med henne,det var vrikelig ett grepa kvinnfolk(eller dama som jeg kaller henne nå,men måte noen kafebesøk og kurtiserunder til først).
Mitt intrykk er at kvinner som driver på med litt spennende aktiviteter er mye bedre generelt sett,fordi at de faktisk ikke blir kjedelig for en mann som meg.

Jeg mener faktisk at vi menn burde bli flinkere til å lete etter kvinner som passer sammen med våre interesser,krav,og heller slutte med å prøve seg på alt som finnes før man slår seg til ro,mange menn som virkelig virker desperate spør du meg.

Re: "bare være venner" [Re: dr dunkel9HHrRV] #1378101 21/04/2012 06:29
K
KenR Offline
Besatt
Besatt
K
Sitat: dr dunkel9HHrRV

Snakker om skrytepave...
ICON_WINK

Det kan godt være at Nalle egentlig mener i 1 av 1 tilfelle og slenger på noen desimaler for å forvirre...

Re: "bare være venner" [Re: KenR] #1378114 21/04/2012 07:23
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: maxminus
Sitat: dr dunkel9HHrRV

Snakker om skrytepave...
ICON_WINK

Det kan godt være at Nalle egentlig mener i 1 av 1 tilfelle og slenger på noen desimaler for å forvirre...

enig ICON_WINK

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1380132 23/04/2012 21:07
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Liten oppdatering :-) de to siste skoledagene har vært preget av tentamen og jeg har ikke snakket med henne siden torsdag, nå flytta jeg i helgen 8 km unna. går forsatt på samme slole men fuck. flytting og kjærlighet... hodet holder på å eksploderw av tanker og frykt. Hvorfor er livet så jævlig motdeg av og til??? nå er jeg så jævlig trøtt av flytting. rydding og henne går faen og legger meg, forgåpentligvis drømmer jeg ikke om henne :-\

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1380190 24/04/2012 00:05
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Liten oppdatering :-) de to siste skoledagene har vært preget av tentamen og jeg har ikke snakket med henne siden torsdag, nå flytta jeg i helgen 8 km unna. går forsatt på samme slole men fuck. flytting og kjærlighet... hodet holder på å eksploderw av tanker og frykt. Hvorfor er livet så jævlig motdeg av og til??? nå er jeg så jævlig trøtt av flytting. rydding og henne går faen og legger meg, forgåpentligvis drømmer jeg ikke om henne :-\

Som sagt tidligere. Det er viktig at hun ikke tar tiden din, og dessuten konsentrasjonen din. Verden er ganske snever når man er ung, men tenk igjennom om dette ikke tar for mye av deg, at konsentrasjonen og tiden kanskje heller bør brukes på lekser og skole, samt andre sosiale relasjoner.... jeg sier ikke at det gjør det, men du bør nok vurdere dette nøye.

Takk for oppdateringen. Fortsatt lykke til.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1380200 24/04/2012 04:57
fjøråsyklist Offline
Veteran
Veteran
Vi venter i spenning på dagens oppdatering...

Re: "bare være venner" [Re: fjøråsyklist] #1380240 24/04/2012 06:32
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: fjøråsyklist

kanskje jeg burde srarte med blogg, en sånn rosa fjortis blogg?

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1380510 24/04/2012 11:17
goerbi Offline
Ivrig
Ivrig

kanskje jeg burde starte med blogg, en sånn rosa fjortis blogg?

Ja det hadde jo vært tøft om hun leste bloggen din liksom ICON_WINK

Hjelperytter for Landevei!
Landevei.no
TVK Elite
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1380514 24/04/2012 11:20
Stein Offline
Yozo Fanboy
Yozo Fanboy

Er det ikke det du har gjort? ICON_WINK

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1380652 24/04/2012 14:18
B
b_mattias Offline
Entusiast
Entusiast
B
kan du ikke be henne bli medlem å lage sin egen tråd. ICON_SMILE

Re: "bare være venner" [Re: b_mattias] #1380794 24/04/2012 18:47
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: b_mattias
kan du ikke be henne bli medlem å lage sin egen tråd. ICON_SMILE
så hun får sjekka denne tråden og blant annet om hva jeg mener om mora hennes? No thanks... men kunne jo fortalt henne hva jeg føler for henne som jeg har gjort i denne tråden? :-) noe jeg forresten forsatt jobber med ;-)

Re: "bare være venner" [Re: Stein] #1380804 24/04/2012 18:54
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: Stein

Er det ikke det du har gjort? ICON_WINK

Nei, denne er jo en lyse grønn,tøff, sykkelorientert blogg ;-) dritkul blogg kort fortalt! forresten idag var vi på klassetur og jeg var sammen med henne 80% av tiden :-) begynner å bli kjent med en fin og myk side ved henne. Jeg tror hun faktisk liker meg ICON_WINK men jeg tørr ikke å fumme meg ut igjen som med fb tabben så jeg venter til vi får en stund sammen og forteller henne alt sammen. take it o break it som det heter, ok da fant på det pga av serien søstra mi ser på tv2 bliss men ganske tøff utrykk ICON_LAUGH og nei jeg ser ikke på det...

Redigert av brandonman:); 24/04/2012 18:55.
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1381028 25/04/2012 05:32
fjøråsyklist Offline
Veteran
Veteran
Lykke til i dag

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1381064 25/04/2012 06:46
A
anonym5 Offline
Anonym5
Anonym5
A
take it o break it

Spennende. Jeg trodde alltid uttrykket var «take it or leave it» og at TV-serien var «Make it or break it».

Begge kan jo forsåvidt passe til din situasjon nå. Take it or break it tror jeg ikke er et valg du burde gi henne...

Anonym5
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1381550 25/04/2012 14:19
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Det blir vel take it or break it for henne, og make it or beeak it for min del..
ICON_SMILE idag har det blitt syor prøve men vi var litt sammen leket med hverandre før prøven :-) satser på mogendagen ;-)

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1382496 26/04/2012 13:32
fjøråsyklist Offline
Veteran
Veteran
Nå er jeg spent...

Side 11 av 14 1 2 9 10 11 12 13 14

Moderator  support