Takk for turen folkens, takk for eminent guiding og løypevalg som alltid Øyvind! Tangen er en vinner gang på gang! Aldri syklet sti i mars før, rekordtidlig start det!
Støttes, fantastisk tur! Takk til ØyNe for guiding, har jo skjønt lenge at jeg burde ha vært med på Tangen-turene for lengst, dette ga mersmak! Bra film anerz :-)
Kult Kao, og flott film fra Bjørgeberget RuHa! Litt usikker på hva jeg rekker, men hadde vært kult med en stitur til før jeg drar til alpene på torsdag. Mao må det være på tirsdag eller onsdag, og en plass nær Mjøsa (pga minst mulig snø), og på ettermiddag! Så hvis noen skal ut da, så kan jeg ta med sykkel på jobb. Men mulig jeg ikke rekker også, da denne uken kommer jeg til å ha det ganske hektisk!
Testa fulldemperen første turen i FUruberget/Frøbergsberget i går. Utrolig flott der nå, og der det var litt vått p.g.a. snøsmelting er nå alt hardt p.g.a. det kalde været. Barfrost i april!
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Testa fulldemperen første turen i FUruberget/Frøbergsberget i går. Utrolig flott der nå, og der det var litt vått p.g.a. snøsmelting er nå alt hardt p.g.a. det kalde været. Barfrost i april!
Helgøya i morgen, anyone? Ca kl 1100, tenkte jeg meg.
Og lørdag er det allerede noen som har planlagt gjennomkjøring av Terrengsykkelrittet kl 0930. Lukter litt på det jeg også, i så fall noen som har lyst til å bli med og dele på kjøringa?
Helgøya neste uke en eller annen gang passer bra, gjerne i uka hvis noen har tenkt seg av gårde (evt. så stikker jeg solo ). Var der ute til fots i går, så jo veldig tørt og fint ut, men var ikke nedenfor trærne på nordsiden av Ekstoppen.
Sitat: ØyNe
Trodde du hadde gått i hi, jeg. Hi-hi.
Neida, jeg bare sjonglerer vilt med tida jeg har tilgjengelig. Stisykkelen er midlertidig ute av drift også grunnet sommel av chainreaction surreselskap.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Og lørdag er det allerede noen som har planlagt gjennomkjøring av Terrengsykkelrittet kl 0930. Lukter litt på det jeg også, i så fall noen som har lyst til å bli med og dele på kjøringa?
Er det en god terrengsyklist i Elverum på Søndag eller Mandag? Skulle gjerne hatt en til å vise oss litt terrengsykling. Med terreng så mener jeg terreng, ikke terrengsykkel på grusvei. Det blir endel stier i Svartholtet, som skal kjøres. Det blir moro, sikkert noe knall og fall også.
Er det en god terrengsyklist i Elverum på Søndag eller Mandag? Skulle gjerne hatt en til å vise oss litt terrengsykling. Med terreng så mener jeg terreng, ikke terrengsykkel på grusvei. Det blir endel stier i Svartholtet, som skal kjøres. Det blir moro, sikkert noe knall og fall også.
Så det sti syklist du mener.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Kan godt kalle det stisyklist. Er på planleggingstadiet med en artig sykkelrunde, for oss som ikke liker flytstier. Håper å få til ca. 30 små artige løyper på en dag. Med maks 20 km. Løypene blir fra 1-300 meter, eller bare noen artige passeringer. Får se hva vi får til.
Nå trenger vi en som kan lære oss fallteknikk i tilleg. Han som skulle være med i dag. Brakk armen, når han skulle ned ett steinete parti. Han er ute i 6 uker, sa de på sjukehuset.
Om du ikke har noe å lære bort. Så kan du bli med alikevel. Du bør ha kjørt på vanskelige stier før.
Jeg er en jævel på fallteknik, men i alpene og kjører dyp pudder om dagen så lite hjelp fra meg! Kjett med armbrudd da! God bedring til den! Noen kjente ?
Jeg er en jævel på fallteknik, men i alpene og kjører dyp pudder om dagen så lite hjelp fra meg! Kjett med armbrudd da! God bedring til den! Noen kjente ?
Regner med at du kjenner Snorre Heramb.
Lurer litt på hvordan det er best å lande. Det går helt feil en gang i blandt.
Regner med at du kjenner Snorre Heramb.
Lurer litt på hvordan det er best å lande. Det går helt feil en gang i blandt.
I sånne tilfeller rekker du som regel ikke å lure på hvordan du skal lande - snakker av erfaring... ;-) Vanskelig å lære bort dette på sykkel tror jeg! God bedring, Snorre :-)
Kao, var det deg jeg så susende ned Gjestbodåsen på lørdag?? Argh, jeg hadde fysisk vondt av terrengsykkelen som ble stående hjemme i påsken. Det ble ikke bedre av at jeg møtte en kar på en Fat Bike midt ute i beste rypeterrenget. Det så moro ut, det!