Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 20 av 23 1 2 18 19 20 21 22 23

Hvem er du?

Re: Hvem er du? [Re: Alltid sliten] #1191908 07/06/2011 22:00
Alice Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Hei,

Alice heter jeg. 22 år og bor i Oslo. Jobber med sikkerhet og kvalitet i Jernbaneverket( jeg har absolutt ingenting å gjøre med alt av forsinkelser, men diskuterer det gjerne).

Jeg har vel alltid vært interessert i sykkel. Helt siden jeg var en liten jente å syklet på gatas tøffeste trehjuling. Har siden da alltid valgt de litt mer humpete veiene om muligheten har bydd seg. Jeg har også flere minner fra tidlig barndom hvor jeg rister nedover korte stier i utkanten av naboskogen etter å ha lokket venneflokken på avveier.

Men noe skikkelig sykling i skog og mark har jeg egentlig ikke fått prøvd meg på. Mye av det skyldes nok at jeg i 11-års alderen måtte flytte til Bømlo. En øy i sunnhordaland.
Uten bil her blir det ikke mye stisykkling akkuratt. Sykkelen har alltid uansett var min nr1. form for transportmiddel.Ja noen ganger har der vært så gale at jeg har syklet 1t hver vei(over sjø og vann) for å komme meg til biblioteket hehe. Selv om jeg virkelig hater å sykle med sekk:S

Men nå som jeg har flyttet til Oslo har jeg endelig fått en god unnskyldning til å kjøpe fulldemper. Noe jeg selvsagt har utnyttet. Barndomsdrømmen er oppfylt og jeg håper min nye stivenn vil gi meg mye moro fremover.

Min første gir-sykkel var en trek, og det samme er min første fulldemper:).Kjempebegeistret som jeg er over min nye trek remedy, gleder jeg fryktelig til å teste den ut i den berømte marka. Satser på å delta på en del TK fremover:).

Ellers er ekeberg min bakgård, så jeg kommer nok til å leke meg litt der også ja. Mine første mål er lære meg å hoppe, ikke noe stort. Gjerne et lite bunny jump. Å kunne kunne sykle på bakhjulet er også et mål. Å ikke minst det å løfte bakhjulet hehe. Tips til hvordan jeg kan oppnå dette er mer enn velkommen:).

Jeg vet iallefall at jeg er mer den lekne typen enn den som liker å sykle oppover for treningen sin skyld. Kommer derfor til å ha fokus på teknikk og lek ved syklingen min.
Håper jeg får prøvd meg på utfor også etterhvert. Kan en bruke en sykkel med 150 vandring fremme/bak til utforsykling? Om en ikke kjører for hardt( ikke at jeg er så fryktelig tøff men)?

Ellers har jeg alltid vært interessert i det meste av idrett, selv om det stort sett har gått mest i ballspill:P

Redigert av Alice; 07/06/2011 22:22.
Re: Hvem er du? [Re: langen] #1204967 26/06/2011 21:43
J-O-N Offline
Fersking
Fersking
navn: Jon
Bor i Volda
sykler: scott nitrous ten, gt comp og en giant sykkel ej ikkje huska navne på ICON_WINK

hjemme bra på sykkelen best!
Re: Hvem er du? [Re: langen] #1208961 03/07/2011 04:55
Fårikål Offline
Fersking
Fersking
Jeg heter Pål, er 26 år, sykepleier og sykler en Merida Birkebeiner Comp.

Det går mest i sti-sykling og grus her i gården. Drømmer om å reise til frankrike for øyeblikket ICON_TONGUE

Elsker å sykle, men bruker det også som en slags opptrening av benhinnebetennelse som jeg har slitt med i flere år nå.

Re: Hvem er du? [Re: Fårikål] #1209154 03/07/2011 17:08
care1337 Offline
Fersking
Fersking
Kristoffer, 25 år. ICON_SMILE
Jobber som miljøarbeider. Liker godt å sykle, og sykler daglig til og fra jobb. Men jeg er så lite teknisk anlagt på sykler - at det går vel ikke en eneste dag uten at jeg irriterer meg over et eller annet. Dessverre. Så jeg "henger litt her" for å lære mer.

Bor i Stavanger. ICON_WINK

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1209573 04/07/2011 09:52
B
BPHernes Offline
Medlem
Medlem
B
Jeg heter Bjørn Petter og er vel sånn ca. en lykkelig "gjennomsnittsmainn" midt i livet (gift, to barn, to katter) som Åge en gang sang om (OK - oppvokst i Trøndelag ...). Bor i Oslo (Korsvoll) og jobber ved Canadas ambassade og veldig glad i Canada ... Er programforpliktet til å sykle på Rocky Mountain sykler (masse lønneblad osv.) Sykler sommer som vinter, men fortsatt ikke syklet så mye sti, så jeg må vel regnes som nybegynner ... Har nå anskaffet meg en fulldemper og håper jeg får prøvd mere på sti midt i tidsklemma osv. Har småbruk oppe i Vallset (Stange kommune) og sykler en del i det området, men så langt mest grus og asfalt.

Re: Hvem er du? [Re: BPHernes] #1221987 25/07/2011 21:58
K
Kable Offline
Fersking
Fersking
K
Heter Vetle, 16 år.
Begynner på elektrolinje på Elvebakken etter sommerferien.
Kjempeglad i å sykle DH, er ute 1,5 timer+ hvis det regner/dårlig vær og ofte det 3-5 dobbelte hvis det er bra vær og jeg har noen å sykle med. Få av vennene mine sykler DH, så hvis noen har lyst å sykle med meg er det bare å sende en PM. Bor ved Vinderen i Oslo og kjører som regel i Frognerseteren, men hvis noen har muligheten til å kjøre andre steder sitter jeg gjerne på om jeg får lov. ICON_SMILE

Er ferskt medlem i Rye sykkelklubb (meldte meg inn i går faktisk) og skal begynne å kjøre ritt til neste år.

Man klarer det man prøver, så lenge man tør.
Re: Hvem er du? [Re: Kable] #1226407 02/08/2011 19:36
Hen9ng Offline
Entusiast
Entusiast
Henning 14 år, Nittedal.
9. klasse til høsten. Sykeler mye sti/grus og bare digger det! I tillegg ivrig skiskyter så rulleski og joggesko er ofte framme de og:)
For tiden sykeler jeg rundt på en Head Target sykkel, ganske fornøyd med den..
Ellers er filming og redigering andre hobbyer.

Det var litt om meg

-Hen9ng

Re: Hvem er du? [Re: Hen9ng] #1227197 03/08/2011 19:10
tommy Offline
Entusiast
Entusiast

Tommy - en glad gutt fra Harstad som nå er på sitt 21. år som terrengsyklist :-) Krøp til korset og kjøpte ræserpsykkel nu i vår under dekke av at det er 2,1 mil hver vei til ny jobb, og en ræser va sikkert kjekt å ha! Og det var det :-)

Har i stallen nå: Klein Attitude fra 1994, bare rammesettet som skal bygges opp igjen, Klein Palomino XX fra 2004, Gary Fisher Aquila, Nishiki Sri Team (delesykkel med gammel XTR :-) ) Trek GFC Ion Pro og en 4-girs Trek Clyde.

Tanken er å kjøpe seg en stisykkel, det er litt vel mye jobb å henge på over dropp og fri fart med en 120mm/100mm fulldemper med bratte vinkler i forhold til dagens deilige dingser!

Har jobbet med å skru og selge sykkel i 16 år, nå er det kroken på døra for sykkel som arbeid og det er blitt hobby igjen, deilig!!

Harstad er ellers et mål som man kan sette av på kartet for super terrengsykkelopplevelser, det er milevis med sti lett tilgjengelig alle steder! Og midnattsol :-) Og toppturterreng på vinteren. Livet smiler

Happy trails folkens!

-tommy

--- det blir et annerledes liv i Dronning Mauds Land ---
Re: Hvem er du? [Re: tommy] #1236816 16/08/2011 10:20
Stig Wigum Offline
Entusiast
Entusiast
Stig Wigum ( evt the Stig) Har forøvrig blitt kalt Chief Wigum av Robert Schistad så lenge jeg kan huske..

Er 28 år gammel og har syklet siden 1995. Vært med i utforcupen siden 1999, men med noen pauseår imellom. Vært trener i BMK noen sesonger, og har siste året fått interessen veldig tilbake! Kjørte litt MX for noen år siden også, men det er nok for mye stress og utgifter i tillegg til sykling, i allefall på vestlandet. Sykler dirt når jeg har mulighet. Tar ingen store triks, men er selvfølgelig kjempestolt over at jeg satt backflip i sommer, (selv om det var vannhopp, jeg skal sette det på ordentlig ganske snart)

>Ellers bor jeg for tiden i Sogndal med min kjære og holder på med bachelor friluftsliv (etter MYE roting fra og til på forskjellige studier, - årene gikk fort!)

Jobber på XXL Lagunen i Bergen med Xander og Kisse, men sistnevnte er jo også student nå..

Elsker å dra på Hafjell, og elsker hele DH miljøet! Kommer aldri til å slutte

Re: Hvem er du? [Re: Stig Wigum] #1238903 18/08/2011 12:13
B
Bilberger Offline
Fersking
Fersking
B
Torbjørn Tobben Guttormsen her.
34 år gammel. Fra Haugalandet.

Syklet mye spesielt når jeg var ung.
Etter at jeg fikk billappen ble det selvsagt ikke så mye sykling.
Men nå har jeg altså begynt å sykle en god del igjen.

I vår kjøpte jeg meg en hybridsykkel med demper foran ( GT Transeo 2.0 Disc), og igår skaffet jeg meg en landeveissykkel ( Bros Ultimate Ultegra). Begge disse er noensinne min første sykkel med tanke på hva de er. Har hatt vanlige sykler før.
Nå gjelder det for meg å bli vant med landeveissykkelen, men tar nok litt tid.

Min tanke er å delta på alle lokale ritt til neste år, og noen andre ritt utenfor.
Tror nok dette skal bli spennende :-)

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1250919 01/09/2011 07:32
A
Andre Karlsen Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
A
Hei,

Mitt navn er Andre Karlsen og er 24år. Fra Rælingen/lillestrøm området.

Begynte å sykle for rundt 1 måned siden og er helt frelst. Rundet 20mil i går, og gleder meg allerede til neste tur.

Sykler på en Scott Speedster S30 og er så langt fornøyd med den.

Har satt meg som mål å fullføre Lillehammer-Oslo neste år. Så blir det vel å prøve seg på de litt lengre turene etterhvert med mål om Trondheim - Oslo i 2013.

Jobber som speditør, så sitter daglig med import og fortolling. Så om noen trenger hjelp eller har spørsmål vdr. frakt, fortolling, moms, etc etc. Så har det bare å spørre:) Mulig jeg kan bistå.

- AK

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1259250 11/09/2011 12:16
silverdog Offline
Fersking
Fersking
Hei og hå.
Tommy er navnet og jeg er relativt ny her på forumet.
ble anbefalt å følge med på denne siden for å få litt mer peiling på sykkel..

Jeg har akkurat fått sammensatt en sykkel jeg bruker daglig til jobb. tok tid men endelig ferdig.

slik ser den ut..

http://i1202.photobucket.com/albums/bb376/out4profitt/meg.jpg

Ramme fra hong kong Ukjent merke(NONAME) Carbon
Avid juicy three. 160 discer
Sram x10 bak Og x7 Framgir
foreløpig noen helt greie hjulsett fra oslo sportlager(flow/&explorer)
Kenda Slanger og Raven dekk.
Cranck brothers iodine håndtak.
Jagwire sterling silver gir kabler.

Lyst til å oppgradere hjulsett med crank brothers iodine sitt. men tiden får vise hva jeg bestemmer meg for.

Nature is our chapel.
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1281761 18/10/2011 08:19
Felix88 Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
Felix, bor i Stavanger - newbie her.
Sykler mange år til alle anledninger - pendler til job, deltar i grusritter og landveiritt og leker i bratt terreng ICON_SMILE Har altid noe sykkelprosjekt i gang, akkurat med restaurasjon av gamle racer fra 70 og 80-tallet.
Leter altid etter nye sti i Stavangerområdet...
F.

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1287797 28/10/2011 10:18
J
jontheman Offline
Medlem
Medlem
J
jeg er han jon

jeanclaude
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1337421 17/02/2012 10:48
H
Halvorsn Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
H
Jeg er Frode, 31 år, samboer og barn.

Jobber med Pstereo (festival i Trondheim), Byscenen og konserter.

Syklet mye i tenårene, men så kom musikken og tok meg. I det jeg passerte 1/10 tonn og slet med å komme opp kontortrappen, fant jeg ut at noe måtte gjøres.

Kjøpte en White xc i 2010 (kan si mye om den sykkelen...), og ble hekta med en gang. Har syklet nesten daglig siden da, t/r jobb og rundt om kring i Trondheim. Utvidet sykkelgarasjen med en Bianchi racer i 2011, og en Trek Remedy 7 for noen dager siden. Pusser opp en kirk precision, som jeg håper å ha klar til våren.

Har sniklest dette forumet i en stund nå ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1341597 26/02/2012 19:46
H
haaplost Offline
Entusiast
Entusiast
H
En galning i midten av 50-årene som har yklet veldig mye de siste 20 årene, sånn cirka 15-16000 i snitt fra 1.april og ut oktober.
Aldri aktiv, noe jeg var i ballspill en gang i tiden, men akillesen ble skadd og ble aldri god igjen.
Løp mest om vinteren, men i 7 år ble en spinning brukt om vinter ca 6000-7000 i tillegg til det ute.

Altså sykling etter veien for fun...

Men alt har sin slutt før eller senere...
Vet ikke om jeg plukker fram syklene til våren igjen...
Moro har det vært, men kroppen blir sliten av alt, men angrer ikke på et eneste tråkk...

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1349002 10/03/2012 19:12
Thilda Offline
Fersking
Fersking
Jente 28, fra Stavangerområdet. Begynte å sykle for ca 1 år siden. Ble ufrivillig meldt på sykkelritt av naboen... nå er jeg nær ved å takke ham, for nå er jeg bitt av basillen. Sykler ca 5 ganger i uken på min Ridley Ignite, som jeg er kjempe fornøyd med.

Jente 28, bitt av sykkelbasillen ICON_SMILE
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1350132 12/03/2012 16:55
P
perjen Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
P
Hei,

jeg har (dessverre) nådd 30 årene, men kroppen fungerer fremdeles sånn noenlunde. Ritt og langturer er det foreløpig dårlig med, men jeg sykler mye. Lappen har jeg aldri tatt fordi sykling er et sunnnere, kjekkere og rimeligere alternativ.

Noen som har tips til ny sykkel? Jeg har nå en Trek 6500 (2010 modell) som jeg forsåvidt er fornøyde med. Men jeg tenker å bevege meg opp en prisklasse eller rundt 20 tusen Sykler stort sett på grus og skogsvier og har ikke den letteste kroppen, (185 cm/90 kilo)

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1352604 16/03/2012 15:08
E
ErlendR97 Offline
Medlem
Medlem
E
Hei!
Jeg er er meg og har "sniklest" på forumet nesten hver dag i noen år nå, så nå ha jeg registrert meg å er klar til å være med på diskusjonen:-)

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1356984 22/03/2012 17:02
Clint Berg Offline
Ringrev
Ringrev
Han på side 54 i Mars 2012 utgaven av bladet rett og slett;-)

You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
Re: Hvem er du? [Re: Clint Berg] #1357042 22/03/2012 18:54
S
Solstråler Offline
Fersking
Fersking
S
"Ung" jente på 41 år, Stavanger som har blitt bitt av sykkelbasillen. Er ikke erfaren innen sykling og bruker forumet til å lese meg opp (og shoppe meg opp) på temaet.

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1363055 01/04/2012 09:11
B
brandonman:) Offline
Ringrev
Ringrev
B
hallo... ICON_SMILE heter brandon,har vært medlem her i forumet i noen måneder nå ICON_SMILE er 15 år og er fra oslo. Sykler på en giant xtc 1 hardtail og digger å sykle det meste, men mest stier. bortsett fra sykling driver jeg med fsx,forumet og venner/damer ICON_LAUGH har satt meg noen mål denne sesongen,blant annet å starte på rye etter at jeg har kjøpt ny sykkel,startet med terrengsykling i fjor og før det drev jeg med litt hopp og leking på en kona dirtjumper. ellers så var det vel alt! ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1364708 03/04/2012 17:03
F
Fatamorgana Offline
Medlem
Medlem
F
Fatamorgana melder sin ankomst til dette forumet, vil nok stort sett være å lokalisere i "Racer" delen av forumet, men på lange dager på jobben kan jo pølsevev av og til være et vel så godt alternativ ICON_SMILE

Kort om formalitetene, satt til verden det herrens år -84, utdannet automatiker, jobber i nordsjøen for statoil, nærmere bestemt sleipner visst det skulle være av interesse.

Har syklet mer eller mindre siden jeg var guttunge, i 15 års alderen var sport kjedelig, moped og festing var visst gøyere. Etter endel år med det innholdet tok jeg sykkelen ned fra hyllen igjen og har vært semiaktiv etter jeg var 24-25 tenker jeg.

I stallen så har jeg en racer kjent som Marvil C Road 1.0 og en offroader av typen Giant Talon.

Flott forum!

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1365997 05/04/2012 22:13
V
veronic_a Offline
Fersking
Fersking
V
Heia ICON_SMILE

Heter Veronica, er 16, bor i Moss, og er sikkert den eneste her som ikke har sykkel selv. Men låner en Gekko helt til jeg får kjøpt en selv, så det er ikke synd på meg ICON_SMILE
Hvis noen har tips om enkle løyper i Moss eller på Jeløya, eller tips om kule terrengsykkel-klær fra nettbutikker, eller tips om bra brukte billige Small eller Medium sykler, (5-6 tusen helst) så skriv en PM, så blir jeg glad ICON_SMILE

Redigert av veronic_a; 05/04/2012 22:43.
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1366336 06/04/2012 17:14
Lunatic Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Hoppsann.

Heter Christer, er 27 år og bor i ei lita bygd halvannen time utenfor Bergen.

Har en sykkel, en Cube XMS 2010 modell med eggbeater C pedaler som snart er klare for utskiftning.

Folk herfra bygda husker meg best fra da eg var liten, kom syklende på tre hjulssykkelen, skrenset litt overmodig på grusen og viste fingeren til de store gutta som hang utenfor den lokale butikken. Og trødde som en gal for å komme unna når de kom løpende etter meg ICON_LAUGH

Har hatt en drøss med sykler oppover, samt moped. Er nå i de senere åra eg har begynt å sykle mer "seriøst" i skauen osv.

Slenger ved noen videoer der eg enten har filmet andre eller filmet meg selv.

http://www.youtube.com/watch?v=pBciKQhON...mp;feature=plcp
Trek Speed concept.

http://www.youtube.com/watch?v=oLtvdPpMa...mp;feature=plcp
Cube speed test2.

http://www.youtube.com/watch?v=giNE3UEPx...mp;feature=plcp
Speed test1.

Redigert av Lunatic; 06/04/2012 17:16.
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1367541 09/04/2012 08:43
R
Random Hero Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
R
Tom Henning 27år fra Kongsberg, å jobber som de fleste her fra byen i Kongsberg Teknologipark ICON_SMILE

Har ikke syklet på snart 2 år etter at jeg klarte å dra kneet ut av ledd sist vinter, nok en gang! Hadde også et stygt fall på sykkel høsten føre som satte en liten støkk i meg =/ Men nå er alt glemt, å èn operasjon og mange timer fysio etter er jeg klar for å sykle litt igjen.

Før jeg skadet meg igjen, syklet jeg på GT Avalanche 2.0 HT som nå blir plukket ned og satt sammen igjen til en tur-retur jobben sykkel, kommer til å lage en tråd her inne da jeg trenger hjelp til å finne ut av hva slags deler jeg trenger:)
Ny sykkel er også på vei hjem, å valget falt helt tilfeldig på Commencal Meta 55, så får vi håpe knær og resten av den skrante kroppen holder seg sammen på den nye sykkelen, tror det blir mange turer aleine her før jeg tørr å slenge meg på de "store" gutta her i kongsberg som sykler mye i skogen ICON_SMILE

Redigert av Random Hero; 09/04/2012 08:46.

Commencal meta 55
Commencal suprem Team DH
Commencel uptown 29
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1372507 15/04/2012 10:51
Jamis_One Offline
Avhengig
Avhengig
Kenneth 33år fra Oslo, men holder til i Lierområdet for tida. Sykler mye i Kjekstadmarka, Liermarka og har en Kona One20 Supreme.
Planlegger å oppgradere den heftig. Veier allerede ca. 10,5kg. Har bare syklet terreng de siste 3-4årene sånn ca.
Foretrekker SRAM gir foran Shimano og har satt på en Fox Float 32 RL på fulldemperen.

Redigert av Jamis_One; 15/04/2012 10:56.
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1378286 21/04/2012 14:53
Alexr80 Offline
Ringrev
Ringrev
Alexander 31 år fra Oslo. Drevet med sykkel i 3 år nå og har ca sykla 10mil i den perioden. Liker vel kanskje mer å mekke på sykkel enn å sykle på sykkel.
Men føler at 2012 er året for litt seriøs sykling. (Har blitt "trua" med juling av andre brukere her om jeg ikke sykler i år, så har ikke så mye valg;))

Bygd ny sykkel de siste 2 ukene og det ble en 2010 Merida Ninety Six 3000 21.5" med full XT pakke. Første karbon sykkel så er veldig spent på hvordan den er på langtur.

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1378413 21/04/2012 18:01
K
Kimmy Offline
Avhengig
Avhengig
K
Thomas,23.8 år. Opprinnelig fra Porsgrunn,men har holdt til farlig nær Sputnik i mine yngre dager. Har vært stasjonær i Oslo i noen år nå.

Er utdannet hobbypsykolog og ekspert i amputering av keratin på mennesker,men jobber nå med mikrobrygg og kvalitetsøl,eller barnehage-onkel om du vil. Studerer "ta opp fag",planen er Bachelor i friluftsliv til høsten.

Startet med utfor i våren 2011 da jeg handlet en Mongogås Pinn'r,og derfra ble det mer og mer sti. Har også kjørt motorcross i mine yngre dager. Liker meg best langt ute i marka på grom sti.

Redigert av Kimmy; 21/04/2012 18:03.
Re: Hvem er du? [Re: Truls] #1383333 27/04/2012 10:30
T
Tobben63 Offline
Entusiast
Entusiast
T
Torbjørn er navnet. Grunnen til at jeg havmet her er at min sønn på 13 er helt hekta på terrengsykling. Som gammel landeveissyklist synes jeg det er topp at ha vil sykle. Min egen erfaring fra terrengsykling begrenser seg til hauger og små hopp med Apche sykkel på 70tallet!
Men skal man følge opp må man følge skikkelig opp. Derfor tok jeg skrittet og kjøpte egen terrengsykkel. Det gikk selvsagt gale i første forsøk, men ribbensbrist og forslått rygg/overkropp. Man er ikke 25 år i kroppen lenger selv om man tror man er det i hodet. Men det var nyttig lærdom og jeg har justert meg ned noen hakk.
Mye artig å lese her inne på forumet og jeg har funnet mange gode linker her. Ellers er jeg meget interessert i foto, mendlem av to fotoklubber. Ser for meg at jeg kommer til å fotografere mye og la den avanserte syklingen bli foretatt av dem som kan det. Målet er å følge opp min sønn og ellers kose meg. Vi kommer sansynligvis til å reise rundt på en del "treff" ritt og lignende med bobil og resten av familien på slep.
Vi bor på vestlandet, sør for Bergen og har oppdaget (som om jeg ikke viste det) at terrengsykling her innberfatter myrsykling og gjørmebad. Må nok litt opp i høyden for å finne "tørre" stier nå.
Sykling i myr er god styrketrening! ICON_SMILE

Jeg er ikke født med ski på beina. Jeg er i beste fall født med en sofapute bak nakken!
Side 20 av 23 1 2 18 19 20 21 22 23

Moderator  support