x
Sykkelnyheter
Nyheter, tester og guider fra landevei.no og terrengsykkel.no
Jeg forstår og aksepterer at jeg vil få eposter med nyheter og reklame.
Meld deg på
Registrer bruker
Logg In
terrengsykkelforumet.no
Arena
Salg: Sykler
DBS 2:40 2011 modell strl. 51cm
Forum
Kalender
Aktive tråder
OBS/FAQ
Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
DBS 2:40 2011 modell strl. 51cm
DBS 2:40 2011 modell strl. 51cm
#1359951
27/03/2012
12:27
Registrert:
Jun 2003
Innlegg: 383
Sarpsborg
superjon
OP
Entusiast
OP
superjon
Entusiast
Registrert:
Jun 2003
Innlegg: 383
Sarpsborg
Jeg har en slik jeg ikke bruker noe serlig, er mest på asfalt om dagen.
http://dbs.no/sykler/intruder-0240-0
Noen bud på denne?
Den er meget lite brukt (ca 300km) og fremstår som ny.
Vedlegg
dbs 6.jpg
(487.92 KB, 131 nedlastinger)
dbs 3.jpg
(295.67 KB, 71 nedlastinger)
Re: DBS 2:40 2011 modell strl. 51cm
[
Re: superjon
]
#1362503
31/03/2012
06:48
Registrert:
Jun 2003
Innlegg: 383
Sarpsborg
superjon
OP
Entusiast
OP
superjon
Entusiast
Registrert:
Jun 2003
Innlegg: 383
Sarpsborg
Sykkelen er superbra !
Vekt 8,9kg
Noen som ønsker å kjøpe?
Jon Pedersen
Telefon 93451917
Re: DBS 2:40 2011 modell strl. 51cm
[
Re: superjon
]
#1362578
31/03/2012
10:16
Registrert:
Aug 2003
Innlegg: 1,029
E
egbl
Ringrev
egbl
Ringrev
E
Registrert:
Aug 2003
Innlegg: 1,029
51 cm tilsvarer L eller XL?
Re: DBS 2:40 2011 modell strl. 51cm
[
Re: superjon
]
#1362637
31/03/2012
12:57
Registrert:
Jun 2003
Innlegg: 383
Sarpsborg
superjon
OP
Entusiast
OP
superjon
Entusiast
Registrert:
Jun 2003
Innlegg: 383
Sarpsborg
Spørs jo helt hvilken sykkel i L og XL, men er litt ca mellom L og XL på Scott størrelser tror jeg.
Jeg kan måle lengde på overrøret på tirsdag.
Moderator
support
Hopp til:
Terrengsykkel.no ------
Stisykling
Årgangssykler og -deler
Utflukt
Fete turrapporter
Fatbike- og vintersykling
Sykler og deler
Ymse
Elsykler og elsykling
Trening
Sykkelritt og sykkelarrangementer
Snikksnakk, pølsevev, sludder ...
Nytt på terrengsykkel.no
Stjålne sykler
Foto og film
Landevei.no ------
Racer
Tempo, aerodynamikk og triatlon
Blandevei, grus, bikepacking og...
Marked: Rubrikkannonser for priv... ------
Salg: Sykler
Andre sykler
Terrengsykler og stisykler
Racere, landeveissykler og gru...
Salg: Sykkeldeler
Kjøp: Sykler
Kjøp: Sykkeldeler
Kjøp og salg: Startnummer og bi...
Kjøp og salg av ikke-sykkelrela...
Print tråd
Bytt til Threaded Modus
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Erklæring om sikkerhet
·
Forumregler
·
Sett alle som lest
Kontakt oss
·
terrengsykkelforumet.no
·
Topp
Mest lest på
TERRENGSYKKEL.NO
Ekstremsportveko
Bavallen Downhill: ? Beryktet
? Bavallen i Voss er jo kanskje hjemstedet for den mest notoriske utforløypa vi har i Norge, sier Michael Cook.
...
Nyheter
Flytter NM i utfor fra Hafjell til Drammen
Etter at Hafjell Bike Park gjorde endringer i sykkelsatsingen sin, blir årets NM i utfor flyttet.
...
Ekstremsportveko
Verdens glatteste parallellslalåm - på Voss såklart
Akkurat det du får hvis man setter opp en slalåmløype på gress mens der regner ...
...
Kjeldebotn
Stisykling og countryfestival i Ofoten
Mens mange sykkelfestivaler satser på konkurranser og tidtaking, har Dirt'n Køntri i Kjeldebotn funnet sin egen oppskrif
...
+
Hafjell
Massive reaksjoner fikk Hafjell til å snu: - Det hjalp å protestere litt
Etter kraftige reaksjoner fra sykkelmiljøet gjør Hafjell endringer i planene for sommersesongen og tar selvkritikk. Nå b
...
+
Hafjell
Erkjenner at tilbudet svekkes: - De som sykler høyt, stort og bratt, vil miste noe av tilbudet sitt
Sommeren 2026 og 2027 stenger Hafjell Bike Park flere løyper og endrer retning for anlegget. Det får utformiljøet til å
...