He he, det var tider da stifolket raste rundt med tunge ordskifter rundt flaske og sekk. Spd og plattformpedaler, skjermer og gud faan vet hva. Nå har lycrafoket overtatt og gjort forumet tannløst.
Flaske hører hjemme på landeveien! Prøv å håndtere en sykkel med og uten flaske i terrenget, og du skjønner. Og hvordan skal du få nok vann på flaske med deg på sykkelen? 3 liter holder jo ikke for varme sommerturer av anseelig lengde.
He he, det var tider da stifolket raste rundt med tunge ordskifter rundt flaske og sekk. Spd og plattformpedaler, skjermer og gud faan vet hva. Nå har lycrafoket overtatt og gjort forumet tannløst.
Flaske hører hjemme på landeveien! Prøv å håndtere en sykkel med og uten flaske i terrenget, og du skjønner. Og hvordan skal du få nok vann på flaske med deg på sykkelen? 3 liter holder jo ikke for varme sommerturer av anseelig lengde.
Lengden holder de nok for, og mere til, men ikke tida man(jes: jeg) er ute :-D
Flasker er helt ubrukelig for mitt bruk, samt at jeg lurer på hvor jeg skal ha ting når jeg ikke har sekken.
Bare vent til redaksjonen publiserer test av ulike hårfjerningsprodukter. DA kommer det til å bli kjekling og uenighet, for er det noe mange har opparbeidet seg kompetanse på i det siste, så er det voks og høvler og jeg vet ikke hva.
Noen mener det er et behov. Jeg mener det ikke er det og er svært fornøyd med myggvarsling på leggene. Se bevismateriale a)
I bakgrunnen står det en stisykkel, selvsagt uten flaskeholder. Man kan også skimte en drikkesekk...
Det som bekymrer meg, Stig, er at med denne trenden du nå starter så blir det vanskelig å se forskjell på bildene fra Skei-treff 2012 og Bukkerittet.
Må innrømme at jeg trodde noen hadde hacket Stig sin bruker da jeg så denne tråden. Nå står ikke verden til påske. Hva blir det neste? Pudderkjøring på smale ski?
"Begrepet ”tidlig intervensjon” tillegges i dag mange ulike og dels overlappende betydninger. Hovedideen bak tidlig intervensjon er å identifisere og starte håndteringen av et helseproblem, på et så tidlig tidspunkt at problemet forsvinner eller blir minimalisert med en svært liten innsats."
Ja, en passende forsamling av syklister bør stille på trappa til Stig med hver sin Camelbak med god cocnac i. I tillegg til noen flasker med forurenset vann med gummismak. Stig må drikke seg gjennom alt for deretter å bestemme hva slags drikkeredskap han vil ha med på tur resten av livet. En god samtale med realitetsorientering som mål i etterkant. Har han ikke lært da er det en lost case. Eller kanskje Stig bare inviterer til stitur siden han har for god tid til å skrive provokasjoner på internettet?
Lycra er behagelig å ha på, og tettsittende klær hekter ikke i setet eller grener. Hvorfor skal man ha så sterke meninger om hvordan andre velger å kle seg? Jeg klager ikke på de som velger å sykle med baggies.
Den som ikke griper dagen, kan like godt ta kvelden
Lycra er behagelig å ha på, og tettsittende klær hekter ikke i setet eller grener. Hvorfor skal man ha så sterke meninger om hvordan andre velger å kle seg? Jeg klager ikke på de som velger å sykle med baggies.
Lycra er mer enn et plagg, det er symbol på pulsklokke, startnummer og annet som medfører svært lite hygge. Dessuten beskytter det DRITT mot kontakt med lokal flora ved ufrivillig tryning.
Lycra er mer enn et plagg, det er symbol på pulsklokke, startnummer og annet som medfører svært lite hygge. Dessuten beskytter det DRITT mot kontakt med lokal flora ved ufrivillig tryning.
Jeg vet jo alt det der, baronKanon! Poenget mitt var å synliggjøre det jeg oppfatter som en lett komisk tendens til å kategorisere "de andre". La nå folk kle seg som de vil, og nyt syklingen uten å la seg irritere over andres valg av påkledning, sykkeltype, pulsklokkevalg eller annet.
Den som ikke griper dagen, kan like godt ta kvelden
Må innrømme at jeg trodde noen hadde hacket Stig sin bruker da jeg så denne tråden. Nå står ikke verden til påske. Hva blir det neste? Pudderkjøring på smale ski?
mvh OveR
Særlig pudder, bla bla bla det meldes om fine forhold og 3,7 cm med pudder. Hos oss kaller vi det nysnø eller lett nysnø. Men det er jo fantastisk da å synke ned så pudderet subbet bindingene, for en følelse
Jeg ble nesten litt skremt når en sammenligner skeitreffet og dette lycrabukkegreiene. Den satte virkelig en lite støkk i meg. Kanskje jeg er litt ute å kjøre, på tide å hanke seg inn igjen
"Dette er meget bekymringsfullt! Vi må få den ekte Stig tilbake..."
Nei tiden forandrer seg en blir mer og mer tannløs. Det er nesten umulig å få i gang noe orntlig heftige rabaldertråder. Ryktene sier at "de røde" har rydda forumet for kverulanter, det har vaffal vi på flatbygda hørt. Nei en liten kaffeslurk på skåla og noen moccabønner nå så blir det bra.
Man kan da ikke ha sekk når man skal ut på landeveien!
Hvorfor kan man ikke det?
Jeg vet at det er sagt med et snev av humor, men folk er jo sånn! Man kan ikke ha ditten og datten, nesten som kjerringer som sminker seg før de skal ut med søpla.
Herregud.
Jeg liker camelbaken min, og jeg kjører mest på landeveien. Ikke fordi den er pen, men fordi den er så jævla praktisk, og jeg får i meg akkurat riktig mengde sukkerdrikke, akkurat tidlig nok til at hodet er klart og beina freshe hele veien. Her er alt av penger, slanger og pumpe klart fra forrige treningstur, må bare fylle på ny drikke, og off we go.
For noen hipstere og narsissister. Se på meg, se på meg, jeg har flasker og shava bein, dill dall.
Jeg liker camelbaken min, og jeg kjører mest på landeveien. Ikke fordi den er pen, men fordi den er så jævla praktisk, og jeg får i meg akkurat riktig mengde sukkerdrikke, akkurat tidlig nok til at hodet er klart og beina freshe hele veien. Her er alt av penger, slanger og pumpe klart fra forrige treningstur, må bare fylle på ny drikke, og off we go.
Ja ja ja. Sikkert gode grunner, dette her. Men hvordan skal du klare å sprute ned bilister og andre som reker langs veien, med en camelbak?
Har dere trykksatt posen, eller?
"I'd take the awe of understanding over the awe of ignorance any day." - Douglas Adams