Er det noen som har tenkt å leke seg litt i Østmarka i morgen? Vurderer en tur rundt 12-13-tida om det er flere som er lysten på å teste ut (rapporterte) vårlige stier!
Trulsen er aktuell (nesten snøfri) har andre på forumet ytret
Kan ikke i morgen, men litt info: mindre bart i områdene fra Sandbakken og nordover /vestover og pigg nødvendig.
I Sørmarka over Varpåsen, Steinryggen er det bart, men derfra mot Sterkerud er det partier hvor det i dag tidlig var mulig å kjøre uten pigg, men hvor det hadde vært mere moro med. Ditto ved Karlsrud nordhellinger etter Mørkåsen.
Blir det nattefrost som i natt er det morgenen som gjelder...
Jeg er gira på å komme i gang med sesongen! Er ikke veldig kjent i Osloområdet ennå, så jeg setter pris på noen å henge på..
Jeg kommer nok til å stille med singlespeed, da jeg mistenker at Knollyen trenger litt kjærlighet før den er klar for nye utfordringer. Med mindre du har det veldig travelt så tror jeg ikke det skal være noe problem i typisk Østmarkterreng
Kontramelding, vi skal visst et annet sted, så da kan jeg ikke guide likevel. Men det er alltids noen å henge seg på rundt Trulsen, vil tro det er en del som sykler der i morgen.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Jeg har tenkt meg rundt Truls og Rollercoaster i dag. Jeg har noen ærend jeg må ta unna først, så jeg vet ikke om jeg rekker kl. 13 men det kan godt hende. Om noen skulle trenge å bli vist veien rundt så er jeg ganske godt kjent.
Jeg har sykla i området en del ganger, så skal nok klare å finne frem. Hadde vært hyggelig om flere ble med.
DesmoSkier: Vi kan sikkert vente litt på deg om du regner med å være klar før 1330. Jeg har ikke veldig dårlig tid... men bør være tilbake på parkeringsplassen til 16-17-tida..