Legger ut denne for en arbeidskollega.
Lyst på ny sykkel? Her har du en rå sykkel med ekstremt lav vekt, godt utstyrt og egner ser for godt for mosjonering, ritt eller koseturer!
2011 mod Diamant Apex T3 18", rammen egner seg for de mellom 175-185. Bruksområde vil også ha et lite innspill.
Denne ble kjøpt Mai fjor, Brukt for det meste til trening, og sykkelen fremstår som strøken/feilfri. Kan også nevne at det kun er jeg som har skrudd på og stelt med denne, da jeg jobber/har jobbet med dette hver dag de siste årene. Det er ingen tegn eller form for slitasje på den. Må prøves!
Kan nevne noen spec's på den:
Vekt - 9,3KG
Hjulstr - 26"
Trippelbuttet aluramme
Manitou R-seven 100mm m/lockout dempegaffel.
Formula RX hydrauliske skivebremser
S-ram XO twistere/girskiftere
S-ram X9 krankgir
S-ram X0 girsjalter bak
Truvativ Stylo krank med utvendig GXP lager
Stans alpine ZTR felgsett
c4 maskinlager i hjulene foran og bak
lukket styrelager(slipper masse sand og møkk i styrelageret)
Ellers er styre, styrestem, sete og setepinne C4 RE 2.7, (lettvektsdeler i alu)
Hjulene er klargjort til slangeløst med Schwalbe Rocket Ron 2.25. Bare å fjerne slange og fylle på med stans tubeless guffe. Sykkelen står i dag med carbon bar-ends, carbon flaskeholder.
Pedalene som står på er Crank-brothers eggbeater pedaler som er av veldig høy kvalitet tross lav vekt. kan evt følge med mot et lite tillegg.
Utover dette, så får kjøper sykkelen registrert i sitt navn med forsikring om ønskelig og et verdibevis på sykkelen.
Det medføgler også 2 års gratis sykkelservice for de som ikke gjør dette selv. Dette innebærer justering av gir, bremser, etterstramming av skruer og smøring av drivverk.
Kan også nevne at det er livstids garanti på Diamant sine rammer.
Ellers er garantitiden på komponentene opp til de forskjellige produsentene.
Sykkelen befinner seg i Røyken.
Jeg har sikkert glemt noe, så spør gjerne
Prisantydning: 11 000,- Kom gjerne med bud, men ikke useriøse skambud.
Har du spm, så send gjerne en PM eller sms til 41413293
Mvh. Stephan