Her er min ride for 2012. Litt snobbete med Di2, men litt slum med Ultegra. Det jevner seg vel ut, tenker jeg :-) Legg merke til 11-28 kassett. Det er "non compact, but compact".
Her er min ride for 2012. Litt snobbete med Di2, men litt slum med Ultegra. Det jevner seg vel ut, tenker jeg :-) Legg merke til 11-28 kassett. Det er "non compact, but compact".
Da er 2012 sykkelen klar. Etter litt frem og tilbake endte det på denne: Canyon Aeroad CF ETE Skiftet hjulene fra Mavic Cosmic Carbone Ultimate til SLR. Ser frem til tørre veier:)! Morten
Da er 2012 sykkelen klar. Etter litt frem og tilbake endte det på denne: Canyon Aeroad CF ETE Skiftet hjulene fra Mavic Cosmic Carbone Ultimate til SLR.
Dægern, Kjerts! Åsså flamsk vei i bakgrunnen a'gitt!
Hvitt blir nesten et fremmedlegeme her ja, synes jeg.. Tør jeg foreslå sort tape med rød fizikskrift inngravert, samt et sort fizik/spez-toupe med rød stripe/detaljer? Vil tro BMC har egnede fargekomboer fra fjorårets klassikere?
Hvitt blir nesten et fremmedlegeme her ja, synes jeg.. Tør jeg foreslå sort tape med rød fizikskrift inngravert, samt et sort fizik/spez-toupe med rød stripe/detaljer? Vil tro BMC har egnede fargekomboer fra fjorårets klassikere?
Edit: Fizik blir vel for tungt for deg kanskje?
Hehe. Liker ikke Fizik-setene så godt, men har sett fargekombinasjonen som hadde passet bra. Skal prøve S-Works Toupe i sort.
Rød styretape har jeg ikke sansen for, så det må bli sort, men rød skrift hadde funket om jeg fant det. Edit: fant det Røde hoods, kanskje?
ziggi: Fikk bruke bilde av Smashred - Flickr og bestilte på lerret hos japanphotoxxl.no
ziggi: Fikk bruke bilde av Smashred - Flickr og bestilte på lerret hos japanphotoxxl.no
Betalte du noe for å få lov til å bruke bildet? Jered Gruber fortjener noen kroner for bildene sine. Jeg kjøpte Passo Giau bildet hans for 100 dollar inkl frakt (signert og nummerert) og har rammet det inn. Ferdig innrammet ble det utrolig kult.
Nybegynnerspørsmål igjen.. Jeg har studert en del bilder og er fremdeles ikke klok. Ny racer kom i posten her om dagen og jeg skal montere flaskeholdere. På røret som går rett opp til setet er det standard med spacere der flaskeholder monteres. Jeg ser en del bruker spacerne, en del ikke. Hva er årsaken til dette? Slenger ut bilde jeg også når alt er montert.