Næmen, se hva som lå i kalenderen: Nettopp rullet i hus etter bikefitting hos Carl Erik Pedersen på Torshov Sport. - Campa Super Record - Fulcrum Racing Speed - Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow - 4ZA Cirrius Pro stem - 4ZA Cirrius Pro Road styre - Look Keo Blade - Vredestein Fortezza Pro Tricomp - 2 stk. hvite Arundel Mandible på vei i posten 6 830gr inkl. pedaler. Nå virker det leeeeenge til våren kommer.
Henger meg på her. Allerede lagt ut med gamle hjul i 2011-tråden, men har kommet et par oppdateringer siden sist. Ser frem til varmere vær igjen, selv om det fortsatt litt sporadisk blir syklet med racer her.
Eneste endring til 2012, blir at jeg skal prøve de grønne bremseklossene til Swiss-Stop. Tilfeldighetene ville det slik at de har tilnærmet lik farge som min Bianchi. Vel, de gamle svarte var ganske lik de også.
Takker for tilbakemeldinger. Lurer litt på om jeg skal bytte til hvitt sete og hvit styretape på Noah'en. Hva lyder rådet fra Stilpolitiet? Andre ting som kunne vurderes endret?
Nå er jo ikke selve sykkelen i praktisk farge heller så da er det jo bare å kjøre på med hvit/hvit. (Og huske på å handle rikelig med vaskemiddel ) Ellers slutter jeg meg til Lektoren og gratulerer med framifrå sykkel.
@Compom: Fin supersix du har der men mangler du ikke Hollowgram?
@haakotho: Husk å ta to skritt tilbake neste gang du tar bilde så får du med mer av sykkelen.
Klar for 4. sesongen. Ultegra-gruppe, Dura Ace CL 24-hjul og Selle SMP. Scandium-ramme som tilfeldigvis har setestag i karbon, 7.7 kg. Ikke en eneste del jeg har lyst til å oppgradere!
Begynnelsen på min 2012 racer Vet ikke om jeg noen gang kommer til å bli helt venn med rammegeometrien, men så lenge den går raskere en min tidligere S2 er jeg fornøyd.
Her er min første nye sykkel Virkelig plug&play sykkel, har startet utesessongen for fullt, og plutselig kom sjøl rulletouren litt i bakleksa. At jeg ikke har kjøpt en cx før er meg en gåte.. Tipper jeg kommer til å bruke denne mere enn s2èn i år.
Min "2012" racer har allerede fått noen få mil i 2011, og er nå under oppbygging med litt andre deler enn originaloppsettet.. Nye hjul er et par dager unna i posten. Med nye hjul så skal totalvekta havne på rett under 6,2kg med pedaler, flaskeholdere og garminduppedittene..
Her er et bilde fra prosjektet i bua.. (ikke den aller beste vinkelen på bildet osv.....meeen....)
Den blir nok god å ha på Hovdenturen, HBS! Håper å få sykkelen min tilbake fra "fatcamp" de nærmeste dagene, så den kan feire jul hjemme sammen med resten av familien.
Da har jeg fått nysykkelen i hus. Ikke gjort noe med den. Terrengpedaler fikk jeg med på kjøpet. Og skoa mine som jeg hadde fra før matcher sykkelen så bra at jeg tror jeg beholder dem litt for å se hvordan det fungerer. Skulle få flaskeholdere også men de hadde ikke inne noen som matchet sykkelen Våren kan ikke komme fort nok nå!
Grattis, shakudu! Og terrengpedaler og sko fungerer finfint å sykle racer med, bare pass på å ligge et lite hestehode foran stilpolitiet hele veien, så unngår du trøbbel.
Her er min ride for 2012. Litt snobbete med Di2, men litt slum med Ultegra. Det jevner seg vel ut, tenker jeg :-) Legg merke til 11-28 kassett. Det er "non compact, but compact".