Alle mine planer sprakk fullstendig i går, iom at jeg snublet innom Bikeshop og plukket med meg en Cervélo R3.... Men da har jeg jo en morsom vinter foran meg med slanking av sykkel (og rytter...) og delekjøp litt her og der....
Nope, det var etter eget ønske.. Så kvelden i går gikk med til sykkelmontering...av to slike R3'er faktisk..inntak av noen Kronenbourg 1664 og en "skvett" Glenlivet Nadurra 16YO... En trivelig høstkveld!
Jeg er glad i snø og kulde, men akkurat i dag var jeg glad jeg ikke våknet til et hvitt teppe....det hadde spolert første prøveturen....og da fort kostet meg en sydentur, for å ha en uprøvd sykkel stående i boden en hel vinter......det hadde jeg ikke overlevd! hehehe..
Endelig er Bianchien byttet ut med noe litt heftigere. Denne har jeg siklet på et års tid, og endelig bød anledningen seg til å sikre seg et eksemplar. 2011 Supersix i farge Exposed Carbon. 50 mm karbonhjul er på vei fra Yishun, så får vi testet det au.
Rekker vel akkurat å få denne med i 2011-tråden. Røyk på et åpningstilbud på Gmax både kona og jeg. Alt orginalt fra butikk, untatt setepinnen. Specs inkluderer DA drivlinje med TRP bremser. Ksyrium Elite hjulsett. Skal få på noen gp4000s og latexslanger. Vurderer også å bytte stem og styre for å slanke den litt. Har et ritchey alu wcs styre og prostem liggende. Er det noe lettere ift det som står på i dag? Usikker på hvilket merke det er. Vekt er ca 7.4 uten pedaler, flaskeholdere og computer. Noen som har noen gode forslag til ytterligere vektreduksjon?
Perfekt størrelse! Er det navn og nasjonalitet jeg ser på overrøret? Angående slanking så er vel hjulsettet ditt der du enklest og best kapper vekt. Her henter du lett 300-400 gram.