Etter å ha klart å motivere meg for en 4S ble skuffelsen stor. Eller kanskje overraskelsen ikke så stor når man får servert "tja du må nok vente i noen uker, 20 stk står foran deg i kø som allerede har ventet 14 dager, og vi er lovet noen på nyåret, muligens ti telefoner". HTC Sensation kunne leveres på dagen uten eplefolkets sære opplegg med å porsjonere ut i markedet akkurat som de vil.
Beklager til de som trodde det ble nok et kors å krype til. Jeg er blitt enda mer overbevist over at det å holde seg utenfor eplemenigheten er det rette.
Men å vente på en Turner er greit? Har vel noe med popularitet versus produksjonskapasitet på enheter som gjør at det blir venteliste. Skal jeg liksom slutte med Yeti fordi de hadde leveringsproblemer med sin nye modell?
Jeg vet ikke hvor lenge du venter på Yeti. Jeg har hørt andre som har venta lengre enn langt.
Når det gjelder Turner så har ikke jeg venta svært mye. Man forventer ikke at den type rammer er hyllevare så bestiller en ved nyttår har en ramme på plass i god tid.
Men jeg måtte vente hele 5 dager på ei erstatnings ramme fra over der. I forhold til de som har gått en hel sommer uten sykkel kan vel ikke dette kalles venting. Men snarere tiden det tar i fraktapparatet.
God jul