Hei, Jeg er av typen som liker å høre på musikk mens jeg gjør andre tng. Derfor hadde det vært fint om noen kunne legge ut link til spotify spillelista deres ? :-)
Hvis du liker trance/techno, så er podcasten Trance Around The World med Above & Beyond tingen å høre på. 120min med ny go' musikk blir lagt ut hver uke på iTunes. De blir automatisk lagt til i Spotify når jeg laster ned via iTunes. Podcasten State of Trance med Armin van Buren er heller ikke så verst.
2 låter oppvarming, 6 låter topp 1 (ligge tett opp til terskel, siste låt går vi over) 1 pause låt, 4 låter topp 2.
Har prøvd å blande stiler, kjent og kommers, ukjent (nrk urørt har mye gull) og det jeg selv liker best som ikke ligger på spotify (siste låt :-), plus en låt som jeg fant på en video på terrengsykkel.no (låt 5, blue sky, black death)
Kan for øvrig anbefalle iphone/ipad og snart andriod appen : classbuilder fra cycling fusion
Det var merkelig,for ser at det er 3.stk "subscribers" på lista etter at jeg la den ut. Merk at det kun er et spor her, altså ikke en spilleliste.
Er helt tom, det eneste den viser er tittelen. Er ikke noe single spor der heller. Altså man subscriber på en "empty" sak :-)
Mistenker at Spotify ikke tillater brukere å dele egenkomponerte låter/mixer etc pga opphavsrettigheter. Mixene jeg prøver å dele er i mp3-filer, så om noen har noen gode deletips her så fikser jeg det??
Hørte i går at 57 gamle plater er på vei ut på nytt, og at de også vil ligge på Wimp. Da kan det se ut som at jeg endelig kan få tak i 200 Motels uten å betale skjorta. Litt spent på å se hvilke som inngår i de 57 som skal være "hele" katalogen.
Hørte i går at 57 gamle plater er på vei ut på nytt, og at de også vil ligge på Wimp. Da kan det se ut som at jeg endelig kan få tak i 200 Motels uten å betale skjorta. Litt spent på å se hvilke som inngår i de 57 som skal være "hele" katalogen.
En relativt musikkinteressert kar i Stavanger(området)blogger mye om musikk og lager spillelister i Spotify, jeg kan ikke linke listen direkte nå, men scroll ned for 50 fine Zappa-låter: http://berekvam.com/blog/?page_id=2211
Skal bli skikkelig digg med en heftig pyramideintervall i morgen.
Fem første sangene er oppvarming. Intervallene starter med Monster av Skillet i et 2 minutters drag, deretter pause og sånn øker det opp til 5 minutters klimaks med The Haunting, før vi går stegvis ned til 2 minutter igjen.
Mye puddelrock her, men må kompromisse mellom ønske om trøkk og at de som kommer på timene ikke klikker ut igjen før oppvarminga er ferdig...