Japp, Scalen også var XL. Solgte den for noen uker siden. Er selv 198, solgte den til en kar som er 192. Både jeg og han er svært fornøyd med den strørrelsen.
Re: Hva skal folket sykle på til neste år???
[Re: Gygrid]
#128219018/10/201119:27
Japp, Scalen også var XL. Solgte den for noen uker siden. Er selv 198, solgte den til en kar som er 192. Både jeg og han er svært fornøyd med den strørrelsen.
Ok, takk for svar. Har selv forhåndsbestilt en i XL og er 191 høy. Men jeg har mulighet til å få en i L hvis den viser seg å være for stor. Men det kan tyde på at det er riktig da
Ok, takk for svar. Har selv forhåndsbestilt en i XL og er 191 høy. Men jeg har mulighet til å få en i L hvis den viser seg å være for stor. Men det kan tyde på at det er riktig da
Han karen som jeg solgte til var gammel landeveissyklist. Han satte seg oppå sykkelen og kjente seg øyeblikkelig sikker på at han hadde fått rett str.
[Re: Icedog]
#128308720/10/201107:44
Vurderer at bytte ut min Transition Covert med en Bandit fra samme stall. Siden jeg mest holder til i Lilos mørke skoger om dagen har jeg vel innsett at jeg kan bli fornøyd med en mindre grov stisykkel.
Ibland føles det som at det blir for mye godstog, selvom Covert'n langt fra er det, og at det nok henger mere på oppsett enn selve rammen. Men den lille røde fyren på skulderen min er uenig i den konklusjonen…
HTn som ble kjøpt inn i fjor skal brukes til grus og sti og kanskje tom på et ritt el to Skal ha ny FS og da blir det sannsynligvis Gary Treker Rumblefish, twentyniner blir det uansett. I samme opplegget er planen min å sette på grovere gaffel, kortere stem, bredere styre og 1x9 på Santa 4Xn min og dermed få en helt ok freeride/topptursykkel. Hvis alt klaffer så kjøper jeg meg en Ragley Ti og slakter HT min som er i garasjen
"It never gets easier, you just go faster."
[Re: erling]
#133569013/02/201216:15
Sti og grus: Specialized Stumpjumper bygd om til 69-er med stiv gaffel Fort på asfalt: Cannondale CAAD9 Asfalt og grus, langt og sakte: Thorn Sherpa By- og kvardagssykling: On-One med fastnav
#133608914/02/201213:11
Samme sykkel i år som i fjor, On-One Carbon race 29. Med demper i Terrrengsykkelrittet, montebellorittet, vestmarkrittet og bukkerittet. Med stiv carbon gaffel i Grenserittet og Birken.
Kjempefornøyd med sykkelen, her med startnr. fra Sti-jam i November
På asfalt blir det en diamant archon 2009 mod
Redigert av Horgen; 14/02/201213:41. Rediger grunn: Asfalt..
Det blir på en Cube AMS 150 LT. Blir moro med gyngehest igjen. Blir vel og noen runder på min Santa Cruz Chameleon hvis ingen vil kjøpe den for en rimelig penge?
Bikeless no more
If you ain't a cowboy, you ain't nothing.
#133647415/02/201210:32
En noe oppdatert 2010 Scott Scale 50. Oppdateringer: Crest-felger på Hope nav, SLX krank, Easton EA 70 styre, Syntace 75 mm stem, Kommer: Syntace P6 Hiflex setepinne (innkjøpt), XT eller XTR skiftere, nytt sete
Canyon Nerve AM 9.0 HS Totalt overkill for mitt nivå og mine evner, men fikk den til en fantastisk pris. Innkjøpt i høst med skada skulder, så bare så vidt fått testa på asfalt og dårlig grusvei. Gleder meg til å prøve den på sti. Oppdateringer: Ingen, men det ligger an til Hans Dampf, Ardent eller Advantage om jeg finner at Nobby Nic’ene ikke gir meg nok trygghet på vått føre.