Iflg. siste nummer av Dirt: Torque FRX Racezone: ny ramme (64.5° styrevinkel, mot 66 på tidligere modeller), Fox 40 kashima, CCDB, e13 krank og fører, X0, Code/Elixir. Pris: €3600, dvs. ganske nøyaktig 30000 inkl. norsk mva.
Denne havnet plutselig øverst på må-ha-lista for våren 2012.
Felgene? De synes jo knapt Eller tenker du på hjulene med eikemønsteret. Helt vanlige Crank Brothers-hjul. Ikke noe nytt der. Køddent å skaffe reserveeiker, dog.
Må si de virkelig begynner å komme opp i toppsjiktet mtp utseende nå, tidligere har jeg syntes det har vært litt småtraust og stort sett uendret i hovedtrekkene fra da jeg kjøpte min i 2007.
Forøvrig må jeg innrømme at jeg lett kan fristes at 29"-eren deres også, ikke så altfor gærn pris mtp spekken må jeg si.
Fox Float 20 FIT Terralogic, full X0-spekk og DT X1800-hjul til 2200 Euro virker som bang for bucks på komponentfronten hvertfall, selv om det må være lov til å ha en skepsis til førstegenerasjons ramme i 29". Utseendemessig må jeg nå si den stiller hvertfall i samme klasse som On-Ones variant jeg liker godt, selv om den kanskje ikke når helt opp til Niners enda
Liker den cayon 29ern godt, men den har en sær krankstørrelse? 22 og 32 kun?
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Pengene trekkes når sykkelen sendes i uke 10 dersom produksjonen går etter planen..
Altså er man prisgitt valutakursen i februar ved bestilling i dag?
Man kan jo teoretisk sikre seg ved å kjøpe valuta i dag og få pengene trukket i Euro fra den aktuelle kontoen, men jeg vet ikke hvor lett eller hensiktsmessig det er.
Har ikke rulle, men nå i vinter får jeg håpe på mye snø og mange timer bak spakene på en Kässbohrer PB400... Også blir det ny giv ute med ny sykkel etter påske.
Frem til da, blir det spinning, tredemølle og generell trening på det lokale gymmet.
Når jeg bestilte sykkelen i høst fikk jeg oppgitt levering i uke ti, dvs. denne uken. På mandag fikk jeg mail om at sykkelen var betalt, og innmeldt til UPS. Og før arbeidsdagens slutt var den hentet hos Canyon og på vei.
Creds til tysk presisjon og punktlighet.
Nå står det bare på UPS og deres leveringsdyktighet, de har estimert levering førstkommende mandag.. Helgen kan ikke komme fort nok nå..
Når jeg bestilte sykkelen i høst fikk jeg oppgitt levering i uke ti, dvs. denne uken. På mandag fikk jeg mail om at sykkelen var betalt, og innmeldt til UPS. Og før arbeidsdagens slutt var den hentet hos Canyon og på vei.
Creds til tysk presisjon og punktlighet.
Nå står det bare på UPS og deres leveringsdyktighet, de har estimert levering førstkommende mandag.. Helgen kan ikke komme fort nok nå..
Lucky bastard:) Venter på min 9.9 SL også, men er ikke planlagt levert før uke 15. Ligger nytt hjulsett, og 24/38 drev i garasjen og bare venter på å bli montert. (Frykter at 22/36 blir for lett til GRUSomme ritt som Grenserittet o.l) Du må poste bilder og en liten brukeranmeldelse når du får den i hus. Er veldig nysgjerrig på vekt av hjulsettet, så har du vekt og ork....:) Hvilken størrelse gikk du for? Og hva er din høyde/inseam? Jeg ligger midt mellom M og L (180/88) og gikk til slutt for L, med 80 mm stem.