Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

Byggetråd - Turner Sultan

Re: Byggetråd - Turner Sultan [Re: erijon] #1285141 23/10/2011 20:47
StigB Offline
Señor
Señor

Det der ble helt stjerne, gjennomført stilig uten å være glorete. Etter å ha hatt den gleden av å ha sett ramma i sol skal det bli morsomt å se hele doningen i dagslys.

Du finner ikke makan til denne, selve ramma er produsert i i et svært lite antall. Og med køstøm farge og design er den unik. Noe alle Turnere er forøvrig ICON_WINK Gratulerer, dette likte jeg svært godt.

Den bare står og sitrer etter å bli herja med ute i gjørme og møkk. Så formen er nok helt super til torsdag serru.

Jeg ville lagt bremseslangen på innsiden av gaffelbeinet. Å så ville jeg lagt vaiern til skiftern bak på andre siden av styrerøret.

Stisykling.no

Det er plass til alle, om vi bare tar hensyn til hverandre.

< TOC >

Re: Byggetråd - Turner Sultan [Re: erijon] #1285149 23/10/2011 21:04
erijon Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
Takk for gode tilbakemeldinger:-)

Har hele tiden hatt som mål å ikke ha for mye bling. Turnere skal kunne herjes med og derfor ville jeg ha et litt røft men samtidig elegang utseende mens den originale Turner looken ble bevart. Synes jeg har klart dette ganske greit.

Å se den live burde la seg gjøre. Jeg er på plass på utflukt 2012 og blir gjerne med på diverse turer rundt Tigerstaden til våren. Lillo, øst og nordmarka er for meg ukjente steder som jeg gjerne har lyst å bli bedre kjent med.

@Stig, bremseslangen skal jeg legge på innsiden men for meg ble det mest logisk at bakskifter vaier er på høyre side. Mulig jeg tar feil, skal se på det til uken.

Redigert av erijon; 24/10/2011 07:33.

Jeg har visst begynt å trene igjen...

Er på utkikk etter:
Spinergy hjul
Coda sykkeldeler
Re: Byggetråd - Turner Sultan [Re: erijon] #1285307 24/10/2011 09:02
StigB Offline
Señor
Señor

Du må ikke glemme Skeitreff da ICON_WINK

Stisykling.no

Det er plass til alle, om vi bare tar hensyn til hverandre.

< TOC >

Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support