Sjokka, demotivert og sliten

Fikk i dag satt opp rulla og gleda mæ egentlig som en liten onge på å få testet den igjen. Har vært lite landeveissykling siden jeg ble klubbmester og trening generelt etter Birken har vært lite.
Så rulle kom opp, alt fungerte som det skulle og måtte bare kaste meg på. Valgte etappe 4 fra Rulletouren og tenkte den ville bli "barneskirenn" å holde følge med min fjorårsmodell.
Justerte vekten som har gått kraftig ned og fikk kalibrert bremsen nesten perfekt.
Kastet meg i det og ble sjokkert over hvor jeg slet med å holde følge. Beina lystret ikke, svetten rant og æ ble forbanna skuffa... var æ så god i fjor??? Var så vidt æ orka fullføre de litt over 3 milene, da bare motvinden på etappen var grusom.
Var dette straffen for min første løpetur på 17 for 2 dager siden, at beina var ødelagt (vært særiøst lemster)
Hoppet av og begynt å lete etter feil.
Feil 1: Hadde ikke klart å lagre ny vekt. Husk å trykk enter etter å ha lagt inn tallet

Feil 2: Hmmm, var ikke det litt lite luft i bakdekket med ca 40 psi. Lure meg hadde pumpa opp dekket til rundt 110 psi, satt meg på og begynt å kalibrere. For å finjustere slapp jeg ut litt og litt luft bak mens æ satt der og kalibrerte på nytt... det var altså ikke bare litt luft æ slapp ut. Ikke lurt!
Fikset opp disse tinga og hoppa på sykkeln igjen for å bekrefte at æ ikkje var i ræva form. Sykla de første 7 km av samme runde... og det var nå blitt ett "barneskirenn"
TAKK OG LOV... og motivasjonen er nå litt bedre til rulletour sesongen.