Merkelig, hvis du lurer på om Youtube støtter flash får du svar på i denne tråden. Hvis du lurer på om noen har syklet feil så får en svar. Hvis en lurer på hvor mange som syklet både UB og LB i år og i fjor får en svar. Men når en lurer på HVOR MANGE SOM SYKLET BÅDE UB OG LB I BARE 2011 SÅ DET FAXX MEG IKKE SVAR Å FÅ ?
Men kan trenge jo ikke å bli sint heller, så jeg lurer på om noen sitter inne oversikt over hvor mange som fullførte UB og LB 2011 ? Please:)
Merkelig, hvis du lurer på om Youtube støtter flash får du svar på i denne tråden. Hvis du lurer på om noen har syklet feil så får en svar. Hvis en lurer på hvor mange som syklet både UB og LB i år og i fjor får en svar. Men når en lurer på HVOR MANGE SOM SYKLET BÅDE UB OG LB I BARE 2011 SÅ DET FAXX MEG IKKE SVAR Å FÅ ?
Men kan trenge jo ikke å bli sint heller, så jeg lurer på om noen sitter inne oversikt over hvor mange som fullførte UB og LB 2011 ? Please:)
Og hvis du klarer å lese postene mine Odd Erik, så ser du at jeg alt har svart deg på dette spørsmålet. Men siden det er så vanskelig.... Les denne posten. Takk for oppsummering janek!
Men den lista er kanskje ikke helt presis?
Redigert av Elgvenn2; 04/09/201121:05.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Og hvis du klarer å lese postene mine Odd Erik, så ser du at jeg alt har svart deg på dette spørsmålet. Men siden det er så vanskelig.... Les denne posten. Takk for oppsummering janek!
Og hadde du leste hva jeg skrev Hans Olav så hadde du skjønt at denne er det jeg mener med ikke komplett, f.eks står ikke u.t der hehe. Den tar utgangspunkt i 2010+2011 og virker som at du må ha syklet begge to i fjor får være regnet inn. Kun 2011 er jeg maser om. 2011.
Jeg vet, jeg vet, men prøvd i en uke nå å få bevis for min tøffhet og istedet for å bli en av hardcore gutta er jeg nå emo! Takk for realitetsorienteringen Stig, setter på en Morissey plate og legger meg jeg. Skal det sytes så skal det sytes med stil. God natt!
Jeg vet, jeg vet, men prøvd i en uke nå å få bevis for min tøffhet og istedet for å bli en av hardcore gutta er jeg nå emo! Takk for realitetsorienteringen Stig, setter på en Morissey plate og legger meg jeg. Skal det sytes så skal det sytes med stil. God natt!
Godt å høre Kjell Arne at jeg ikke den enste som sitter opp langt på natte og selvskader meg med å klaske kjede over ryggen og strø sårene med Stand lateksvæske, fordi jeg ikke får svar på dette. Hører selvsagt på "Heavens known i'm miserable now".
På en annen side så gir jeg faxx i den birkranken resten av forumet er opptatt av. Det er emo det!
Dere kan umulig ha tatt dere helt ut når dere husker skiltingen, stedsnavn og rekkefølgen på de forskjellige stipartiene. Selv aner jeg ikke hvor jeg har vært, husker bare at det var langt, tungt og veldig morro.
Den tar utgangspunkt i 2010+2011 og virker som at du må ha syklet begge to i fjor får være regnet inn. Kun 2011 er jeg maser om. 2011.
Hvis du tar tilbake det du sa om ranking så kan kanskje det bli tatt ut en liste fra det systemet. :-P
Hoho - den satt rett i trynet til Odd Odd er litt sånn tverr, at nei den siden skal jeg ikke innpå en gang La han pines til han selv setter seg ned å lager listen - isteden for å mase på alle andre
Og hadde du leste hva jeg skrev Hans Olav så hadde du skjønt at denne er det jeg mener med ikke komplett, f.eks står ikke u.t der hehe. Den tar utgangspunkt i 2010+2011 og virker som at du må ha syklet begge to i fjor får være regnet inn. Kun 2011 er jeg maser om. 2011.
De listene jeg har lagd for Ultra + LørdagsBirken er enkle å sette opp når resultatlistene finnes på excel. Uten blir det altfor mye manuelt arbeid til at jeg gidder. Men siden det var så få som hadde begge årene, var det greit med den halvtimen ekstraarbeid.
Det kan hende jeg ikke er like ivrig nå som jeg selv ikke kvalifiserer for lista....
Etter å ha sett nærmere på tidene mellom Pellestova og mål i UltraBirken har Tor Halvor Bjørnstad og Birken kommet til at Bjørnstad må ha syklet feil på en del av denne strekningen. Tor Halvor ledet med drøye 2 min på Pellestova og ville normalt ha vunnet rittet. Bjørnstad var ikke klar over feilsyklingen. Han ble kjent med dette først i slutten av forrige uke, og har av kapasitetsmessige årsaker satt seg inn i saken først i dag. Han har bedt om å bli fjernet fra resultatlisten på grunn av feilsyklingen. Vi beklager at det har tatt tid både for oss og Bjørnstad å se nærmere på denne saken. Både Bjørnstad og vi har hatt en ekstrem arbeidsbelastning den siste uken. Vi er glade for at vi nå har funnet ut av dette. Bjørnstad er en svært sterk rytter med gode plasseringer i Birken gjennom mange år og han var også Norgesmester i MTB Marathon i 2009.
Etter å ha sett nærmere på tidene mellom Pellestova og mål i UltraBirken har Tor Halvor Bjørnstad og Birken kommet til at Bjørnstad må ha syklet feil på en del av denne strekningen. Tor Halvor ledet med drøye 2 min på Pellestova og ville normalt ha vunnet rittet. Bjørnstad var ikke klar over feilsyklingen. Han ble kjent med dette først i slutten av forrige uke, og har av kapasitetsmessige årsaker satt seg inn i saken først i dag. Han har bedt om å bli fjernet fra resultatlisten på grunn av feilsyklingen. Vi beklager at det har tatt tid både for oss og Bjørnstad å se nærmere på denne saken. Både Bjørnstad og vi har hatt en ekstrem arbeidsbelastning den siste uken. Vi er glade for at vi nå har funnet ut av dette. Bjørnstad er en svært sterk rytter med gode plasseringer i Birken gjennom mange år og han var også Norgesmester i MTB Marathon i 2009.
Birkebeinerhilsen Tone Lien
Sitat: "svegar"
I tilfelle skårer han utrolige 10 av 10 mulige Svegar-poeng, som historiens første, og jeg melder meg inn i blodfan-klubben til Bjørnstad.
Støttes Svegar, ingen tvil om at Bjørnstad er en stor syklist.
Takk til deg Tone for at du tok deg tid til å informere oss personlig.
Birkebeinerhilsen Tone Lien
Veldig flott, og takk for oppklaringen T. og MEGET flott gjort av Bjørnstad! Nå kommer det mange Svegar-poeng, 10/10 tror jeg hadde var klar til å gi