Vi må vel bare droppe denne grusgreia. Grus er middels kjedelig. Hva har vi lært av grusturer kombo asfaltturer? Jo, vi hilser på syklister på terrengsykkel, de hilser tilbake. Vi hilser på roadies, de hilser aldri tilbake. Why?
Vi må vel bare droppe denne grusgreia. Grus er middels kjedelig. Hva har vi lært av grusturer kombo asfaltturer? Jo, vi hilser på syklister på terrengsykkel, de hilser tilbake. Vi hilser på roadies, de hilser aldri tilbake. Why?
Grus kan gå som avveksling! Hvis man vil kjede seg eller føler seg litt slapp og vil ta det med ro!
Har lært en annen ting også: Vi må starte turen med en intern "Per Råger" sjekk, slik at vi ikke risikerer å se ut som en tomsing på tur. Pliiiis. (PS Takk for sensurering av ASVO bildet!)
Grunnen til at roadisene ikke hilste på oss kan jo være at vi så ut som sure,bitre,vanskelige,mistilpassede oldiser på sykkeltur til nærmeste bar for å slokke sorgene!
Redigert av Snooze; 23/04/201021:37. Rediger grunn: ASVO
Kikket gjennom de turene/stiene som er beskrevet på hjemmesida du linker til Jonny, og mange av dem så meget interessant ut. (Ligger på venstre side under: Kultur;Inderøyturer!) Tenkte å prøve flere av dem utover sommeren. Du begynner vel kanskje på kjentmannsmerket vol 2?
Kikket gjennom de turene/stiene som er beskrevet på hjemmesida du linker til Jonny, og mange av dem så meget interessant ut. (Ligger på venstre side under: Kultur;Inderøyturer!) Tenkte å prøve flere av dem utover sommeren. Du begynner vel kanskje på kjentmannsmerket vol 2?
Inderøy kommune skal ha honnør for å gjøre de forskjellige turstiene i kommunen lett tilgjengelig
Det er bare å gi beskjed hvis du vil ha turselskap av en som kan holde snittfarten nede
Ja kanskje jeg skal prøve å få med meg alle postene på kjentmannsmerkekortet i år tro? På sykkel selvsagt...
Det ble vel så jeg klarte sølvmerke kravet i fjor
Jeg tenkte å ta en liten sving på sykkelen i dag,men nakke,rygg og skulder la ned veto Men i morgen er det atter en dag
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Jeg tar turen hit imorgen. Kjører hjemmefra ca 0930 og er på Vangshylla ca kl 1010. Det er meldt knallvær! Sier som nissen(eller hvem det var):Vil du være med så heng på:-)
Redigert av Snooze; 01/09/201120:53. Rediger grunn: Vær
Kan ikke måle seg med Sylan, Jonny! men god nummer to? Det er noen som holder kulturstien i trim. Det er ryddet og ugresset er trimmet ned nesten overalt. Selv om jeg sitrer i leggen etter et ublidt møte med brennhuttu. Hvis jeg skal stemme på vår eller høst tur hit, blir det nok våren som vinner. Denne stien blir lengre for hvert år, selv uten Christian Greenkeepers hjelp.....
For et vær vi har i trønderriket om dagen.
Et fint skogsparti Selvutløser på Håggåholmin Klara koser seg i Septembersola
Sesongstart på kulturstien. Bange anelser da første 50m var snødekt, men det viste seg at det var eneste snøen langs ruta. Meget vått og gjørmete, så jeg anbefaler å vente litt....
Startet ved "Vang verksted" og syklet motsatt av det vi vanligvis gjør. Sparer kjøring og sykkelturen blir lik.
Ikke syklet sti på en stund, så formen/teknikken var rusten, men den kom seg veldig iløpet av dagen:) Båndtvang
Fabelaktige bilder, godt jobba i denne tråden om Inderøya! Forsseggjort dokumentasjon, her var det bildemateriale nok til en 70 siders brosjyre om Inderøy Kultursti Skal få med meg denne turen snarest (kanskje allerede i morra tidlig), de siste dagene med sol har vel gjort forholdene bare bedre. Skal prøve å få med meg hun her hjemme på sykkel. Hun har gått denne til fots når hun selv var elev på Inderøy VGS. Skal prøve å overtale henne i kveld.
Redigert av AsmundBjorshol; 15/04/201218:17.
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Litt rot idag og usikker på hvor det var best å starte. Vi parkerte ved Hauan friområde ved Hågåholmen. Over noen blaute jorder og opp noen stier med sne. Fulgte røde piler men snudde når vi kom til en lynghaug. Hvor er det vanligst og best å starte denne turen med sykkel....?....surt var det også idag. Negativ nå. Burde vel lyttet til kjentfolk
Litt rot idag og usikker på hvor det var best å starte. Vi parkerte ved Hauan friområde ved Hågåholmen. Over noen blaute jorder og opp noen stier med sne. Fulgte røde piler men snudde når vi kom til en lynghaug. Hvor er det vanligst og best å starte denne turen med sykkel....?....surt var det også idag. Negativ nå. Burde vel lyttet til kjentfolk
Ja, du burde som kultursti-rookie startet ved Vangshylla. Lettere å finne stien der.
Når det er sagt, er det jo godt merket fra Hågåholmen og vestover. Den lynghaugen du refererer til, tror jeg kan være årets omlegging rundt et hogstområde. Litt bratt opp(trilling av sykkel) og ikke markert sti på bakken? Hvis det er dette partiet du snakker om, ville du etter ca 60-70 m kommet ned av haugen og inn i skogen. Der først starter det som er fint og moro. Resten av stien er lett å finne og velbrukt....
Lykke til. Du kan jo vente til det passer med en guidet tur, men det blir tidligst neste uke.
Ja det var der! Godt merka. Men ble litt paff av den lynghaugen som du snakker om. Trodde vi var på feil sti osv. Litt stang ut den turen, vi leita mye etter nedkomsten til Hågåholmen så dette virket inn. Litt irriterende at vi snudde så langt unna det vi gledde oss til. Irriterende å tenke på at min bedre halvdel sa at "det kan jo hende det er bra på andre siden av haugen bortover der...!" Finværet fortsetter utover så jeg blir gjerne med på en tur med kjentfolk i neste uke.